16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook een hongerlapje Maartje, niets aan te doen inderdaad hihi..
    @unexpected; Ik duim voor je!!!!!!!!!!

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @mamavandrie, ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. Bah, is helemaal niets waard, zo lang in het zkh. Redden jullie het thuis nog een beetje?

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @ego: net bij de gyn geweest. Baby doet het goed, moeders doet het goed, BD 125/80. Dus nog 6 nachtjes slapen :D

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Juul: fijn dat de controle goed was!

5. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    ik meld me ook weer effe gister een leuke verjaardag van maaike gehad
    vandaag extra ctg van de kleine waarschijnlijk word ik opgenomen en ingeleid
    hoor straks meer

6. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juul, fijn dat het goed gaat!

Fleurop, hoe is het nu met jou?

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    De lijstjes kunnen worden aangepast, monica 076 komt denk ik nu op 1.

Succes monica!

@juul; bd is prachtig, goed hoor. Je zou misschien nog wel op 3 kunnen in mijn lijstje. Ik denk niet dat er heel veel meiden je voor gaan zijn.

@tumtum; we blijven gewoon allemaal hier schrijven totdat jij ook bevallen bent. We moeten jou er natuutlijk ook doorheen coachen!

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Zoooooo kletstantes!!!

Nee heb niet alles bijgelezen.. :)
    Dus alleen even een zwaai: *zwaaaaaaaaaaaaai!!*

9. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Monica, spannend ik ben heel benieuwd! Hoop het echt voor je!!

Mamavan4 ;) duim voor jullie dat jullie snel naar huis mogen!

Unexpected, zal voor je duimen meid!!

Juul, nette bloeddruk hoor!! Het aftellen is begonnen! !

Skatje, zwaaaaiiii terug :)

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik schaam me diep....ik durf geen top 3 te geven want ik heb volgens mij best wel wat gemist....
    Maar gezien de laatste berichtgeving zal monica in de top 3 voorkomen :D

@ego: gisteren nog aangenaam verrast, dacht de kraamtranen over te kunnen slaan....nou ze zijn gearriveerd.....samen met een terugval in herstel en een beginnende borstontsteking...maar.....Sietske heeft geen krimp gegeven bij de hielprik :) onze stoere dame! En het is zo'n tevreden dame heerlijk! Ze was alleen gisteren 40g aangekomen en vandaag weer 20 g eraf...maar ze heeft 8 poep en plasluiers op een dag....

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mamavandrie, hopelijk mogen jullie snel naar huis!

12. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, hoe meer er bevallen zijn, hoe rustiger het hier weer wordt :) want de bevallen dames moeten toch echt tijd met hun babies spenderen inplaats van op een forum rond te hangen :D

8 poep en plasluiers op een dag....slik....Waar ben ik aan begonnen!

Hopelijk neemt je borstontsteking snel af Mone, en kraamtranen...schijnen erbij te horen toch?

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dan zijn de kindjes die al geboren zijn al wat ouder, dus dat valt vast mee hoor :D
    We blijven gezellig met zn allen hier tot de laatste bevallen is :D

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Horen ze ook.....maar ik hou er niet van om emoties te tonen met vreemde in huis...dus is elke keer echt heel lastig :) vandaag dus ook enorme buikpijn...en gelukkig kent ml me ondertussen, dus die stuurde me met Sietske naar bed, heeft Janneke naar bed gebracht en is toen even mij komen troosten...ik janken en....buikpijn weer weg :D

En ze hebben niet allemaal zoveel poep hoor :)
    O en hier is de afspraak, ik voed ml verschoont :D dus misschien een tip ;)

15. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie tip :D Voelt die zich tenminste ook nuttig! En fijn dat je t zo op die manier toch nog ff kwijt kon!

Mijn vriend zit nu met zijn collegas in de kroeg, en normaal is ie al een ramp met zn telefoon, maar ik ben er nu wel zeker van dat ie m echt niet hoort :D Zal ik heel gemeen doen en m 20x bellen en dan een what's appje sturen dat mijn water gebroken is, en ik op weg ben naar het ziekenhuis? hihi

Ik vrees alleen dat ie me niet meer serieus neem als dat vervolgens echt gebeurt ;)

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En de paniek die het hem geeft.....hmmmm beter van niet :D

O en had ik al geklaagd over die stomme naweeen....ben echt meteen zuur als ik 5 min te laat paracetamol neem...want ja dames bevalling zonder pijnstilling is ok, maar die naweeen...pff die kan ik dus echt helemaal niet hebben....zegt de vk vandaag doodleuk ja die zijn altijd heel erg bij een derde en volgende.....

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @unexpected, heb je al een inleiddatum? En wellicht heb ik het gemist, hebben ze al gevoeld of er al wat gebeurd?

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En voor alle zwangere dames een dikke knuffel! Ik hoop dat jullie allemaal heel snel jullie wondertje vast mogen houden!

19. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mone, Er is nog geen datum, omdat het er op leek dat het wel eerder spontaan ging komen. Er is afgelopen maandag gevoeld en de baarmoedermond was toen verstreken en ik had 1cm. Als ik woensdag niet bevallen ben dan prikken we een datum, dat zal dan hoop ik al de volgende dag zijn, of anders vrijdag. Maar dat had ik een soort van al besproken dat ik niet pas na het weekend wilde. Maar vast staat het nog niet.

Ondertussen zijn de weeen nog niet gestopt vandaag. Maar ze zijn ook niet regelmatiger geworden. 's nachts en 's ochtends zijn ze het ergst, dan lig ik echt krom van de pijn en kan ik niks tegen mijn buik aan hebben, vooral geen kruik of hand ofzo! Nu voel ik al uren ook een enorme druk op mijn onderkant alsof het echt wel ver open staat zeg maar... (sorry voor de details) . Ik kijk wel wat er vannacht gebeurd en als het aan blijft houden en niet regelmatig is, bel ik morgen toch maar, ook al is het weekend. Tja, en gaat het eindelijk doorzetten dan bel ik sowieso ;) Het is in elk geval niet te negeren. Als iedereen nog blijft duimen/bidden/iets anders... wie weet zet het dan eindelijk door.

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Oh, oh....

Hebben we net pizza besteld krijg ik harde buiken, steken in mijn doos en word ik misselijk.
    Manlief heeft dus shoarmapizza besteld

Deel Deze Pagina