Juul wat leuk een moestuin! Waag ik me niet aan want ik kan nog geen cactus in leven houden.. Net wakker hier. Alles rustig nog. Irritant is dat, hele nachten harde buiken en rugkrampen, dan weer hele nachten niet. Ongeduldig!! Het ergste is dat ik weet dat ze makkelijk tot na de uitgerekende datum kan blijven zitten. Jongens kwamen ook niet veel vroeger. Boodschappen: actief man! Lig nog in bed te stinken.
Wow wat leuk zo'n moestuin. Ik krijg er zelfs trek van.Helaas is daar op onze onderdijkse postzegel niet veel ruimte daarvoor. Na het opknappen van de tuin hoop ik wel weer een lekkere kruidenbak en tomaten te kunnen planten.
Skatje: lekker toch, nog in bed! Ik ga denk ik straks ook nog even terug, ben heel moe! Juul: wat leuk een moestuin! Lijkt mij ook wel wat! Pffffff zo moe! Heb prima geslapen vannacht, maar ik val nu al bijna weer in slaap! Steaks nog maar even terug in bed kruipen!
Zooo, ik heb gewoon tot half 12 in bed gelegen, en het lag/sliep voor de verandering best lekker! Zie dat er nog geen babies bijgekomen zijn vannacht Gefeliciteerd met de 40 weken Pookie! Ik hoop inderdaad ook maar dat je niet de enige bent die zover komt Hoop voor jou wel dat het nu niet te lang meer duurt! Knuffel voor Frommel! idd goed dat er aan de bel getrokken is!
Jemig zeg, wat een uitslapers hier! Ik liep om half 9 al in de c1000, even snel wat aanbiedingen gehaald. Daarna thuis opgeruimd & toen door naar de Albert Heijn voor de 'echte' boodschappen Toen meteen maar doorgereden naar een dorpje verder om plantjes enzo te halen. Wil de tuin wat vrolijker hebben voordat baby komt Nu zijn ml en dl dus in de tuin aan het werk! Straks gaan ze nog even graszoden halen & dan gaat moeders dus lekker naar bed! Vanavond verjaardag!
Juul, leuk een moestuin vorig jaar heb ik hem wel gehad maar zag het dit jaar niet zitten.. Volgend jaar maar weer! Skatje, heerlijk zo lang in bed. Ik lig er ook weer in, ben gewoon zo moe telkens!
Vorig jaar hebben we de moestuin ook op een laag pitje gedaan. Het is ook maar een klein ding hoor, anders zakt mij de moed in de schoenen Maar in de zomer eten we zo'n 2 a 3 keer peer week uit de tuin. En ik heb er allemaal spul in staan wat ik lekker vind, en wat snel groeit. Ik ga echt geen aardappels of bloemkolen verbouwen En we hebben in onze tuin gekozen voor fruitbomen ipv andere bomen, en we hebben aardbeien, frambozen, bramen en rode bessen in de borders staan in plaats van andere struiken. Dus een volledig eetbare tuin De kinderen vinden het geweldig, in de zomer gaan we eerst de tuin in rond 10 uur wanneer het fruittijd is en dan plukken ze zelf.
Wij hebben op het paardenpension wel aardbeien, frambozen en bramen.. Daar heb je ook weinig onderhoud aan en geven inderdaad veel fruit. Lekker!
Juul: leuk zeg zon moestuin maar wel veel werk. Wij hebben alleen aarbeienplantjrs in de tuin, vind mijn dochtertje ook helemaal geweldig! Pookie: gefeliciteerd met de 40 weken! Hoop voor je dat het niet L te lang meer gaat duren. En vervelend dat maagzuur ik ken het helaas. Monica: hopelijk is er maandag plek, nog even geduld dus.... Frommel: heel veel sterkte. Inderdaad erg moedig dat je aan de bel getrokken hebt. En wat een uitslapers hier, heerlijk! Dochter was vanmorgen om kwart voor acht wakker dus papa en mama ook. Gelukkig blijven we wel altijd even knuffelen in ons bed. Dus kon ik nog even rekken. Ze ligt nu op bed dus denk dat ik zo ook maar even mijn ogen dicht doe......
@uitslapen. Dat zat er voor mij niet. Manlief had het licht in de gang aan gelaten toen ie gisteren laat thuis kwam. Omdat dochter aan het huilen was. Met als gevolg dat ze om kwart voor zes al naast ons bed stond...... Verder maak k ff een dansje. Ik merkte net ineens dat mn borsten weer gevoelig zijn (+ ik heb hoofdpijn). Even een rondje googlen en jawel..... Het is een teken van een naderende bevalling WOEHOE!!!!! Eindelijk zeg. Ik weet dat veel voorwerk frustrerend is, maar als er helemaal niks gebeurd, zoals bij mij dus, zit je op den duur ook naar je buik te kijken zo van, zeg gebeurd er nou nog ns wat?? Verder een vrij futloos dagje. Maar dAt maakt niet zoveel uit. K heb nu ondertussen zoveel opgeruimd en gesopt dat ik niet zoveel meer kan verzinnen om te doen.
Heerlijk zo'n middagdutje! Heb gewoon 2 uur geslapen en werd wakker van de wekker! Zo maar eens kijken wat vl aan het doen is en dan eten maken. Lasagne, jummie!!!! Ik mis vandaag nog wel een paar mensen geloof ik .........
Het is zeker rustig vandaag. Wat zal er allemaal aan de hand zijn.... Hier ligt nu een meisje op mijn buik/ schoot te slapen. Nee hoor mama ik wil niet een tukje doen samen in bed......
Gelukkig, maakte me al en beetje zorgen! @vroeg wakker/ actief, knap hoor dames, maar ja, is ook een mooie dag! @moestuin, heerlijk! Verse groente uit eigen tuin. @pookie, 40 weken alweer! Dansen we daarvoor? @ego, had een baaldag dus moest even ontspannen en dat doe ik beter zonder laptop. (en ik heb geen internet op telefoon nu dus kon ook niet tussendoor spieken) Fijne dag vandaag.
Kreeeg trouwens net een mail van vodafone, dat het MIJN verantwoordelijkheid is dat ZIJ mij niet juist hebben geinformeerd. Bah, ga eens kijken of ik ergens anders terecht kan.
Dat is ook een leuke voor Youp van het Hek! Misschien verzamelt hij nog steeds dit soort correspondentie van Vodafone.
Krijg er spontaan weer voorweeen van. Was ik net vandaag vanaf. Heb net een klacht ingediend bij ze. edit: de klacht ging niet over de voorweeen maar over hun extra kosten.
hi snelle zwaai! @frommel, hele dikke knuffel voor jou!! wat betreft de borstvoeding, als je eraan onderdoor gaat kun je toch beter ermee stoppen lieverd, daarmee doe je je kindje echt niets te kort. @minnie, hoe is t met minnie???? zag in t topic met bevallingslijst dat ik er nog als meest recente op sta met ons mooie meisje? @nog andere bevallingen gemist???? wie wil er korte update geven? hihi @hier, borstvoeding gisterochtend per direct stop gezet en overgegaan op flesvoeding. vind het erg jammer, want Hailey deed het echt zo goed, ze hapte gelijk goed en ze dronk goed, maar helaas vinden mijn tepels het niet zo'n strak plan... Als je dan vervolgens 's nachts jankend van de pijn de borst geeft, kan janken bij t idee om haar weer aan die tepels aan te leggen bij de volgende voeding.......dan is t toch tijd om ermee te stoppen.... verder is het erg druk, maar sinds gister heb ik weer wat meer "mezelf-tijd", gezien flesje zo gepiept is in tegenstelling tot bv hihi. en die mezelf-tijd gebruik ik uiteraard maar graag om lekker te kroelen met ons meisje vannacht hebben we onze 1e goede nacht gehad, en dat heeft me er zeker van overtuigd de juiste beslissing te hebben genomen wat betreft de voeding. morgen ga ik haar voor t eerst badderen, ben erg benieuwd! haha voel me wel beetje prutser hoor nog maar went vanzelf natuurlijk @unexpected, nog steeds zoveel last van de voorweeen?? @butterfly, en hoe is t nu bij jou? @monica, hoop dat ze je gauw kunnen helpen! @rest, sorry, maar heb geen 40 $) pagina's terug gelezen hihi en hierbij nog even fotootje van ons dametje speciaal voor mn stiefpaps had ze vandaag dr koeienpakje aan