16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Bfg, fijn dat het zo goed gaat. En inderdaad als kv beter gaat hoef je je daar helemaal niet schuldig over te voelen.
    Wat een leuke foto!! Lekker poppetje:)
    Minnie is ondertussen inderdaad bevallen, maar verder nog niemand..
    Begrijp dat het allemaal spannend is, ook zo'n eerste badje. Ik denk dat ik ook een enorme kluns zal zijn met alles hihi

@ego, ik heb bevallingsdrang ipv nesteldrang! Maar voor alsnog lijkt alles nog rustig te zijn voorlopig

@unexpected, hihi een klacht dat je weeën van ze krijgt:)

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Bfg,wat een schatje!!!! Heerlijk zeg om haar zo tevreden te zien liggen!!

Elina, haha bevallingsdrang, heb ik ook wel hihi:D

Ik...echt giga pijn in mijn bekken, kan echt haast niet op of af. ML moeten echt helpen met opstaan en dan heb ik echt het idee dat ik door de grond ga. Net of zijn hoofd echt echt IN mijn kruis hangt, au:x

Zometeen ook nog een verjaardag....pfff

3. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    BFG, nog gefeliciteerd met Hailey! Wat een lekker dametje zeg ;)

Bedankt allemaal! Jullie berichtjes doen me goed!
    Heb vannacht eindelijk een beetje geslapen (met slaappil) en ook de pijn is nu iets beter te behappen door de ibuprofen. Mag dus alleen geen bv geven door de medicijnen, wat ik erg jammer vindt, maar inderdaad, we moeten er natuurlijk niet onderdoor gaan. Ik doe gewoon wat ik kan qua kolfen, en hoop dat het bv straks wel weer lukt. Zo niet, geniet onze kleine man gelukkig ook erg van z'n flesjes ;) En voordeel is dat die ook gegeven kunnen worden door zn andere mama, wat voor haar natuurlijk heel leuk is :)

Verder heb ik nu voor het weekend kalmeringstabletten, omdat ik erg angstig ben de hele tijd. De kraamzorg blijft 2 extra dagen (tot di ipv zondag) wat ook wat rust geeft. En opa komt ook steeds een paar uurtjes om te helpen met dochterlief. Hoop dat het snel wat beter gaat...

Vl zit ook op d'r eind, heeft evengoed nauwelijks geslapen en het is allemaal een beetje veel geweest natuurlijk. We hebben ook nog niet echt kraambezoek gehad, eerst zelf even op krachten komen..

Hoop dat ik er over een week om kan lachen ;)

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bevallingsdrang...die is hier nu ook wel aanwezig. Ik ben nog steeds misselijk/ maagzuur ellende. En ook mijn bekken doet enorm zeer.
    Verder ben ik echt uitermate chagrijnig. Arme pookman;)
    Of misschien is dat vooral zijn schuld na 2 wasmanden strijkgoed met voornamelijk overhemden.
    En hij had het zo zwaar met boodschappen doen met dochterlief op de markt:x

Grrrrrrr, hier ff lekker afreageren:p

@bfg; wat een schatje en wat een leuk koeienpakje.

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Pookie: ja, de mannen hebben het maar zwaar met ons. Ook hier flink sjaggie dus vl is blij dat hij even weg kan naar de voetbal! :D en ik stiekem ook...... Vervrlend dat je zo'n last hebt. Hoop dat het bij jou ook snel zover is!

Bfg: wat een schatje! Fijn dat het zo goed gaat!

Frommel: goed om te horen dat je je wat beter voelt en dat je beter geslapen hebt. Hoop ook dat je je snel weer helemaal happy voelt en dat je helemaal kunt gaan genieten!

Butterfly: ook nog een verjaardag? Ik wist het wel en bleef lekker thuis!!! Als je zo'n last hebt van je bekken is een verjaardag geen pretje lijkt me!

Elina: hier ook bevallingsdrang hoor! Maar zal nog wel even duren hier.

Vl is naar de voetbal met een vriend. Kan ik heerlijk op de bank hangen en tv kijken. Ook last van m'n bekken en onderrug. Bruinverlies is weg dus kwam gewoon van het voelen. Ga er maar gewoon van uit dat ik over anderhalve week word ingeleid en day junior zich niet zelf gaat aandienen. Dan kan het ook niet tegenvallen!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Frommel; jouw berichtje had ik nog niet gezien. Ik ben blij voor je dat je het weer positiever ziet. En over 1,5 week erom lachen, daar gaan we voor!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    *Even een snelle zwaai*
    We waren de hele dag buiten, kindjes liggen nu lekker gedoucht en al te slapen.. Dus ml en ik gaan even een film kijken :D
    Ik kom later even lezen en reageren, hoop dat alles goed hier!!!!
    Knuffel aan iedereen die 'm nodig heeft :)

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Even een hart onder de riem voor alle mannen die het nodig hebben :D Die van mij niet, ik durf het bijna niet te zeggen maar nog steeds nergens last van......:)

@frommel: je klinkt al een stuk opgewekter, goede slaap helpt. Geef het allemaal de tijd, goed dat de kraam nog even blijft en dat opa helpt, en laat je vrouw ook een beetje op zichzelf letten. Ach, misschien kan je er volgende week nog niet om lachen, maar over een tijdje zeker wel. of in ieder geval het weer zonnig inzien. *knuffel smiley*

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Hier is de nesteldrang van vriendlief begonnen. Het hele huis heeft een grote beurt gehad, omdat m'n ma denkt dat ik morgen ga bevallen...?! Zo lief.. En hij had nog wel hoofdpijn...

10. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Oohhwww....grrrrr!
    heb ik serieus een heel verhaal geschreven,druk ik o verkeerde toets van mijn telefoon...alles weg! snik!
    Hier is alles rustig...menstruatiegevoel blijft af en aan met af en toe harde buik.
    verwacht dit weekend geen baby meer ;)
    nu naar bed,reageer morgen weer! dikke knuffels

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Woerdie: had je al gemist vandaag! ;) slaap lekker meid!

Elina: da's lief!

Ik duik ook in m'n bed! Slaap lekker!:

12. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hier ook af en toe een harde buik, verder alles rustig.

Slaap lekker allemaal

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @minnie, gefeliciteeerd!!! Zal morgen even proberen terug te lezen hoe t bij jou gegaan is en ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar dr naam! :)

@hier, geen twijfel over mogelijk, de stuwing is begonnen!!!! En dan staan ook mn tepels nog steeds in brand, auw auw auw auw auw
    Zo maar heel eventjes koelen met koude washandjes en dan lekker naar bedje
    Morgenochtend maar beginnen met die witte kool bladeren...kan de kraamhulp mooi even voordoen hoe of wat hihi :)

@jullie, hoop dat er gauw een eind komt aan jullie lijden hoor!! Ga voor jullie allemaal duimen dat jullie fijne bevallingen mogen hebben en niet al te lang nog hoeven door te lopen met de laatste loodjes!

14. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een snelle update. Na het 'mijn borsten zijn ineens weer gevoelig' verhaal van vanochtend (waar volgens mij iedereen overheen gelezen heeft.) Vandaag veel harde buiken (zonder relemaat whatsoever)en een extreem rustige beeb. Nu wat krampen waar wel enige regelmaat in lijkt te zitten en beeb is ineens aan het gymnastieken hierbinnen. Ik lig nu op bed, dus maar even afwachten of het afzakt of doorzet. Ik hoop dat laatste!!!

15. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga me man maar is ff vragen of zn mobiel opgeladen is....

16. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ddenk dat het nu toch wel begonnen is.... Onderweg naar het ziekenhuis.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend zeg!!!!! Heel veel succes!!!

18. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woehoe 4 cm! Geen valse start gelukkig. Weeen zijn nog goed te doen.

19. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Wat tof om jouw bevalling zo life te kunnen volgen. Veel succes en geluk gewenst! Een bevalling is zo uniek en bijzonder!

20. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel

Ooh spannend! En 4 cm al:)
    Hier ook menstruatiekrampen en harde buiken dus ga maar eensnarig klok in de gaten houden..:)

Deel Deze Pagina