16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @minnie; wat een lief klein meisje, en wat is de speen groot. Zo zie je de verhoudingen goed.

Genit van de kraamtijd.

2. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Jeeeej vl had nog een strip pcm in z'n nachtkastje. Kruip nu weer ff lekker in bed!

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Pfffff....was weg vouwen. .....

5. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Hihi de top 3 klopt inderdaad niet echt... Het is toch moeilijk te voorspellen. De meiden die lang voorweeen hebben bevallen niet snel en waar niks aan de hand is beginnen ineens:)

Straksjes even met de hond wandelen en daarna gaat ze in bad. Heb ook al de dekbedden gewassen, ruiken weer lekker fris. Had alleen gehoopt dat het wat warmer zou zijn want is wel de bedoeling dat ze vanavond droog zijn! Heb nu toch een lichtelijke vorm van nesteldrang, tenminste.. Ik wil alles in de was doen:)

6. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke heb ook nesteldrang! (nou ja, heb gewoon heeel lang geweigerd schoon te maken om maar te bewijzen dat ik t niet heb ;) ) Gister alles maar dan ook echt alles in de woonkamer afgestoft en schoongemaakt/laten maken door vl die helemaal gek van me werd. En vandaag mijn vluchttas ingepakt.

Dat afstoffen was gewoon ook wel heel hard nodig. Normaal verbouw ik elke maand ofzo de woonkamer en krijgen alle meubels een ander plekje, en dan neem ik automatisch alle hoekjes en plintjes wel mee, maar dat is al een tijdje niet gebeurd :D Owh, en idd hier inmiddels ook al 4 wassen gedraaid :D Komt u maar beeeeeeeebie!

7. geranium32

Pfffff pcm helpt geen klap. Gelukkig niks in de planning vandaag. Sorry voor mijn geklaag. Word er gewoon een beetje gek van!

8. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Vervelend geranium :(
    Knuffel

9. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Tumtum, flinke nesteldrang hihi!!!

Ben benieuwd hoe het met Shahrazed gaat! Denk aan je meis!

Iemand ervaring met toucheren???????

10. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, daar ben ik dan! Ik kwam inderdaad in geen enkele top 3 voor, maar nu wel gelukkig een gezonde beed in de wieg. Al met al was het heel lang goed te doen. Met 5 cm bleef het een beetje hetzelfde. Ivm mijn eerdere bevallingen wilden ze het niet te lang aanzien, dus werder de vliezen gebroken. Daarna meteen flink sterkere weeen, trillen, zweten. Ging lekker vlot. Helaas met 7 cm kwamen er weer langere pauzes tussen, dus hop infuus er aan. Daarna ging het weer ff vlot maar de laatste cm wilde maar niet. Zat steeds een randje wat ze niet wegkreeg. Uiteindelijk gecatheteriseerd (toen heb ik wel even flink gevloekt..) omdat mn blaas vol bleek te zitten en het hoofdje zat al te laag om het zelf te kunnen uitplassen. De blaas hield de ontsluiting tegen. Daarna ging het vlot en kon ik gaan persen. Men wat een opgave was dat zeg! Schouder bleef weer hangen dus met vier man sjorren en duwen. En toen ineens was hij er!!

Vandaag moeten we nog even in het ziekenhuis blijven. Ivm met eerdere complicaties. Onze zoon doet het prima! 3710 schoon aan de haak! Waarschijnlijk vanavond naar huis!

11. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

12. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    gefeliciteerd meis!
    hoe heet hij??? :)
    lekker genieten en hopelijk vanaaf naar huis

xxx

13. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Shahrazed! Gelukkig met een beetje hulp redeljik vlug gegaan. Nu lekker genieten en bijkomen dus :)

@geranium: knuffel! hopelijk verdwijnt de hoofdpijn snel!

14. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @geranium: knuffel..

@elina: hopelijk gaat t doorzetten meis

@hier: buik trekt regelmatig samen...niet onderin maar eigenlijk hele buik...meer
    zijn dat,harde buiken? menstruatiegevoel is dan weer minder...wel heb ik t idee dat ik meer afscheiding verlies...slijmprop ben ik naar mijn idee vd week ook verloren!
    ach geduld is een.schone zaak,al moet ik eerlijk toegeven dat ik t aardig zat raak en aardig benieuwd ben naar ons lieve.kleine meisje!!
    zo lekker ff wandelen...
    tot strakjes...

dat ik

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd!!!!
    Ik ben benieuwd naar zijn naam :D

16. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk zo genieten met je gezinnetje!

Fijn dat je hebt kunnen slapen en de pijn minder is! Dat heb je echt hard nodig. Wel zo fijn dat ze je serieus nemen en dat de meds er zijn. Ondertussen is fv een prima alternatief voor bv.... en ook leuk voor je vrouw dat ze ook kan voeden. Neem alle steun en hulp die jullie kunnen krijgen aan, het is niet de bedoeling dat jij, je vrouw of alletwee onderuit gaan. Dikke knuffel meid.

Hopelijk zet het door! Hou telefoon en camera opgeladen!

oeh, lees net 4 cm en ziekenhuis! Succes meid!

fijn dat alles goed gaat en dat ze niet ziek is geworden!
    Wat een schatje!

praat me er niet van! Het is echt niet meer te doen om te lezen dat iemand 'wat krampjes' krijgt en vervolgens gaat bevallen en dat ik al bijna 2 weken met heftige krampen zit.

Gefeliciteerd meid met jullie zoon! Klintk als een heftige bevalling. Kom maar even bij in het ziekenhuis. En ook genieten van jullie mannetje natuurlijk!

17. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd shahrazed! !! Ben ook heel benieuwd naar zijn naam!

Woerdie, dank je! Ben benieuwd wat het mij morgen oplevert ;)
    Verwacht dat je inderdaad last van harde buiken hebt!

Ik poep me dus echt helemaal leeg. Bahbah. Ben al tig keer geweest. Ook last vam nare steken onder in buik....

18. geranium32

Shahrazed: gefeliciteerd meid! Ben ook benieuwd naar de naam! :D

Unexpected: snap je helemaal! Met al dat voorwerk zou je toch denken dat het een keer echt op gang komt!

Hier: maar naar de bank verhuist. Net even met vl naar buiten geweest maar ben blij dat ik weer thuis ben. De hoofdpijn zorgt ook nog eens voor enorme druk op m'n ogen. Nou ja, gaat vast wel weer over!

19. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tumtum, het toucheren op zich vond ik niet vervelend. Ze doen het niet tijdens een wee/kramp dus je kunt dan wel ontspannen. (beetje zacht "persen" kan helpen om de boel te ontspannen). Ze gaan maar met 2 vingers naar binnen dus het valt reuze mee. Wel had ik daarna een heel gevoelige beurse baarmoeder die echt wel pijnlijk was. Ik denk ook dat hoe vaker ze toucheren hoe vervelender de baarmoeder pijn. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik sowieso misschien sneller een pijnlijker baarmoeder heb door al die voorweeen. Dus misschien kom je er gewoon vanaf met veel harde buiken.

20. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @geranium, ja en dan verlies ik ineens een hele dot slijm en denk ik weer: zou het nu dan eindelijk? Maar weer niks. Ach, misschien moet ik blij zijn dat ie niet 13-4-13 is geboren...

Vervelend van je hoofdpijn! Mij helpt het wel eens om een koud washandje tegen mijn hoofd te houden. Niet dat het dan helemaal over is, maar het maakt het dragelijker.

Deel Deze Pagina