16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Mmmmm da's een ideetje. Ga vl maar eens naar boven sturen voor een washandje!

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sharahzed; Wat een pittige bevalling is het nog geweest. Gelukkig wel een gezond resultaat. Geniet en
    VAN HARTE GEFELICITEERD!

@butterfly; zo dat zijn wel spannende voortekenen.

Ik was gisteren toch aan het klagen over manlief en de bodschappen......nu kom ik gewoon achter zijn grootste vergissing. En dat was niet het pak melk dat hij in de fietskrat had laten staan.....;)
    Op het lijstje stond dus ook beschuit en muisjes.
    Zet ik net alles in de kelder voorraadkast heeft hij ROZE-WITTE muisjes gekocht:$:$:$:$:$

3. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ohhhh arme pookie, moest er stiekem wel even om lachen hoor.
    Heb je hem er goed van langs gegeven?!

Pfff hier net even in de klaag modus. Zeg tegen ml. Dat ik best tegen bevalling opzie. Krijg je als antwoord; wat zit je nou te zeuren, je hebt het toch zelf gewild :x lul hannes haha

4. geranium32

Butterfly: ooooh echt wel! Echt zo'n mannen reactie!

Pookie: dat zou die van mij ook gebeuren........

5. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pookie, daar moest ik ook even om proesten, dat had een actie van de mijne kunnen zijn :D

@Geranium, klinkt als een erg hardnekkige hoofdpijn, moet je bloeddruk niet even gecontroleerd worden?

@Unexpected: Bedankt voor je uitleg, denk alleen dat iemand anders d'r om vroeg want hier geen voorkrampjes of toucheerbehoeftes ;)

6. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @shahrazed: gefeliciteerd met jullie zoon!

@bfg: als bv niet lukt of teveel stress oplevert moet je inderdaad aan jezelf en ukkie denken! Daarom ben ik nu fulltime aan het kolven, zolang ik dat ok vind gaan en Daan er goed van groeit blijf ik dat doen en anders over op kv. Aanleggen ga ik misschien binnenkort nog eens proberen, maar het idee alleen al zorgt bij mij voor zoveel stress dat ik het nu even niet meer doe.

@allemaal: zwaai! Zometeen gaan we lekker een stuk wandelen en op bezoek bij sm en haar vriend, ga de luiertas even inrichten...:)

7. geranium32

Denk je dat dat nodig is? Misschien nog even afwachten tot eind van de middag. Vind het zo stom om te bellen met alleen maar hoofdpijn.....

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Veel plezier, en wat een mooie avatar!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Shahrazed, ml, zoon en dochter, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @toucheren, zolang je goed ontspant valt het wel mee. Maar het is voor iedereen een beetje anders...ik heb er nog nooit een harde buik van gekregen bv (zelfs niet nadat ik gestript was bij Pieter gebeurde er niets....)

@geranium, hield je ook niet vocht vast, of vergis ik me? Zo wel moet je echt wel even gaan bellen meid!

@tumtum, ook aan de nesteldrang!

@frommel, fijn te lezen dat het beter met je gaat!

@minnie wat een mooi meisje!

@bfg, ook al zo'n mooie meid!

@unexpected, het duurt niet lang meer en dan heb je jullie kleine in jullie armen!

@Pookie.....je man is geslaagd voor zijn man zijn diploma :D

11. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee of dat nodig is, dat kun je zelf het beste beoordelen denk ik. Ligt er misschien ook aan hoe vaak je normaal hoofdpijn hebt en evt andere klachten? Ik hou zelf bijvoorbeeld sinds een aantal dagen vocht vast, weet dat mijn bloeddruk aan de hoge kant is, en heb echt nooit hoofdpijn, dus als ik dat nu ineens wel zou hebben en t zou ook nog eens niet overgaan en zelfs druk veroorzaken, dan zou dat voor mij wel een reden zijn om ieder geval even te bellen voor overleg.

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hier gaat alles goed met de kleine meid, en ook P en J zijn zo lief voor haar! Met mij ging het gisteren wat minder, heb nog steeds heel veel pijn en was gisteren erg bezig met de bevalling. Was echt even mijn emotionele verwerking daarvan, vandaar dat ik gisteren wel meelas, maar niet reageerde....sorry daarvoor! Wil er namelijk wel graag voor jullie zijn!

13. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel mone, voel je je inmiddels weer wat beter?

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ff ssnel want vanaf de telefoon

Shaharazed gefeliciteerd! Ik typ later wat meer maar kon niet laten om te spieken

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh en even proest voor pookie en de muisjes ;)

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    A leuk, er is weer wielrennen op tv.

Hup nikki, hup!

18. geranium32

Mone: wat balen dat je je zo vervelend voelde. Maar het is natuurlijk ook niet niks een bevalling! Hou idd best veel vocht vast, maar dat doe ik al weken.

Ga denk ik dan toch maar ff bellen dan..... maak me toch wel beetje zorgen.......

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Shahrazed: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @geranium, en wat zeiden ze?? sterkte met je hoofdpijn!

@pookie, okee sorry lag hier helemaal in een deuk om de muisjes :D:D:D schitterend :D hihi, al kan ik me zo voorstellen dat je serieus in staat bent om zn kop eraf te rukken hihi

@minnie, ooh wat een lieffie ook zeg!!! en mooie naam Olivia!

@shahrazed, jaaa bevallen! van harte gefeliciteerd!! ben benieuwd naar zijn naam ook :) hoop dat jullie inderdaad lekker vandaag nog naar huis mogen!

@elina, heh bah weer niet doorgezet :(

@butterfly, misschien begin van...? ;) ik heb mezelf ook enigszins geleegd hoor :D al moet ik wel toegeven dat t al aantal dagen erg soepeltjes ging ;)

@tumtum, he he ook eindelijk nesteldrang! hihihi, t heeft even geduurd ;) lekker aan toegeven hoor! :)

@unexpected, snap je gevoel lieverd, dikke knuffel voor jou!

@hier, vanmiddag voor t eerst met Hailey naar buiten geweest, kort rondje langs de sloot gelopen en dat was ook wel echt ver genoeg voor mij. maar zo voelde 18 graden dus :) wat heerlijk zeg!
    stuwing is killing overigens, en moet 1 borst even goed in de gaten houden want die vertoont rode plekken.
    bizar, nog maar 2 halve dagen kraamzorg en dan moeten we t helemaal alleen doen :$ tijd vliegt voorbij!

Deel Deze Pagina