De vk is even langs geweest voor de zekerheid. Ze heeft even bd en urine gecheckt. Bd was 70/120 en urine was schoon. Ook nog even het hartje geluisterd en dat was ook prima. Alleen was junior wat rustig vandaag. Moest ik even in de gaten houden en anders vanavond even terug bellen. Maar dat is niet meer nodig. Toen de vk weg was begon er meteen een grote verbouwing in m'n buik
Lekker bfg, even een rondje buiten! Ik vond het als de zon weg was en de wind waaide nog best tegen vallen. Geniet lekker van jullie meiske! En houd je borst goed in de gaten!!!
Goed dat je de vk hebt laten komen geranium! Fijn dat alles goed was! Onze man is ook wat rustig vandaag...hoop dat hij zo ook de boel gaat verbouwen!
ik doe ook even aan de meldplicht vandaag heel druk alles aan kant te maken voor morgen als ik opgenomen ga worden wil het huis graag schoon hebben
Heb je een kolf? Dan toch even die borst wat afkolven (niet helemaal leeg) want als je een BO krijgt ben je nog verder van huis. Of anders even onder een hete douche masseren en de ergste druk eraf halen.
Lieve Monica, Heeelll veel succes morgen!!!! Duim voor je dat er plek is & dat je een goede bevalling mag hebben! Xxx
Monica, succes morgen! Ik hoop dat je nog even lekker een nachtje kunt slapen en dat morgen alles gladjes gaat.
Monica ik sluit mij bij het bovenstaande aan. Heel veel succes! Heerlijk net nog even met vrienden wezen eten bij de mexicaan. Heel gezellig maar wat een donder is die dochter vn ons!!! Die kan zeer onverwacht uit de hoek komen en berg je maar als iets haar niet bevalt.
Mijn bevallingsverhaal: Woensdag 10 april 20.00 jaaa vliezen gebroken! Spannend...nu ging het beginnen. Hele nacht weeën gehad om de 5 minuten. Om 8.00 smorgens stoptte het helemaal. Niks meer... ivm mijn gbs bacterie moest ik die dag om 14.00 (18u gebroken vliezen) in het ziekenhuis zijn om toch helaas ingeleid te worden.. Ik moest 2x antibiotica waar 4 uur tussen moest zitten. Om 15.30 kreeg ik de antibiotica en ze wilden even wachten met de opwekkers omdat het de vorige keer zo snel ging. Dus om 17.30 gingen de weeën opwekkers aan, zodat twee uur later weer antibiotica kon krijgen. 18.15 weeën waren goed te doen. 18.30 weeën waren echt pittigen gingen aan een ruk door zonder pauze 19.00 zweten, trillen, puffen en ja hoor ik moest poepen.. even voelen hoeveel cm ontsluiting. ..4cm pffff nee echt zo weinig nog. Nou op de po mocht ik pff niet zo leuk maar ach dat boeit je op dat moment op niet. 19.15 ik slaak een oerkreet, mijn man herkende dit meteen en rende de gang op. De zusters kwamen aangerend, ik mocht m'n benen beetpakken want het hoofdje zag je al. Ik riep nog : nee dit gaat veel te snel! Maar dacht hop ff doorgaan nu. Twee keer flink geperst en hoofdje kwam eruit...ik ging helemaal ontspannen liggen pfff wat een opluchting .. kom op de rest ook nog.. oja haha Nog een flinke pers en daar was ze... wauw!!!!! Ik was zo zo zo blij ♡♥♡ Ik bleef maar roepen oh dankjewel dankjewel dankjewel Wat een emoties Ze heeft me gelukkig gelijk gehecht en heeft Olivia nog heel lang bij me gelegen Voordat ik dr moest delen met de rest Maar man toen ik bezig was met die weeën dacht ik ojaaa zo was het..pfff maar heb veel aan mn yoga gehad..kon heel goed in mezelf keren. Volgens mjj heb ik nu alles verteldc
Pookie, dat je daar nog zin in hebt zeg! Ik sluit me op moment het liefst op haha. Minnie, pffff duidelijk bevalling ver haal vlg mij denk ik straks ook oh ja zo voelen weeën Ik zit er ineens echt helemaal doorheen. Alles doet me pijn ( vooral bekken) emo em chagrijnig. Ben onderhand boos op baby dat hij zichzelf nog niet laat zien....erg he.... Ben zo benieuwd naar het toucheren morgen. Hopelijk kan hij ook vast strippen. ...
@minnie en ik vond t bij mij al zo snel gaan binnen een uur van 4 naar 10! laat staan binnen een kwartier! je klinkt wel positief dus dat is heel prettig! @monica, ik hoop dat ze plek hebben morgen! succes in elk geval, sterkte en zet m op he!! @butterfly, dikke knuffel voor jou! @borst, ik heb geen kolf, maar mag wel handkolven als de druk te groot wordt. maar liever natuurlijk niet want daarmee wordt ook wel weer t eea gestimuleerd en we willen natuurlijk dat t stopt. mn andere borst heeft ook grote rode plek, mjaah...heb natuurlijk ook weer uberstrakke bh aan enzo... ik leg er in elk geval wel zometeen even lekker koude washandjes op, hopen dat t wat helpt had t idee dat ik wel wat aan de witte kool had, maar vind washandjes ff makkelijker ennn *SPAM*, speciaal voor dr mama vandaag dit pakje aan <3
@Shaharazed gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon @monica succes morgen hopelijk is er een plekje vrij @mone fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje. Hopelijk gaat het met jou ook al wat beter knuffel voor jou. @pookie dat zou idd ook een actie voor manlief kunnen zijn. en gezellig hoor nog even uit eten. @minnie jeej wat een verhaal. Gelukkig kijk je er goed op terug. @hier vandaag nog even lekker naar de efteling geweest en daarna lekker van de bbq gegeten nu doodop dus lekker even rusten op de bank.