hou jullie op de hoogte! Maar helaas geen perfecte regelmaat. Denk dat ik zonder spul naar de afspraak ga. Anders voel ik me ook zo aankomen met koffer en maxicosi en dan dat ik dat weer mee terug naar huis moet nemen ofzo...Twijfel of ik zal bellen.
Goedemorgen meiden! Nou hier een rustige nacht, geen krampen gehad. Alleen kan ik nauwelijks op m'n zij liggen. Krijg dan meteen een keiharde buik. Dus lekker slapen zit er niet echt meer in. Vanmiddag even naar de vk, vraag ik meteen of ze even wilt voelen. Maar dat zal ze vast niet doen.. Ik zal gwn even bellen unexpected. Toch wel een goede kans dat ze jr. Willen houden... Hoop het voor je!
Unexpected: ik zou even bellen voor de zekerheid. Dan kom je niet voor verrassingen te staan! Butterfly: jeeeej 39 weken voor jou!!!!! Pookie: we zijn in elk geval met z'n tweetjes die de 40 weken hebben gehaald!!!! Maar eens zien wat we vandaag gaan doen. Het is hier nog redelijk weer maar ik heb totaal geen energie om iets te doen.
Jaaaaaa, nog een 40 weken dansje!!! Ik werd al heel bang de enige te worden in dit topic die die mijlpaal heeft gehaald. Nu op naar de 42 weken
Succes unexpected! Als je moet blijven dan zal je man toch ook die kant op moeten, dus dan kan die vluchttas en maxi cosi meenemen toch? Lijkt me geen pretje trouwens, met weeën de bus in! @geranium, dansje? Of is die 40 weken dat niet waard? @ego: weer goedgekeurd voor de komende week. Baby lag diep en ingedaald en vast, dus die lijkt er iig wel klaar voor
Monica heel veel succes! Spannend unexpected, denk aan je! Die nieuwe weken zijn nu vast niet zo 'boeiend' meer, want die baby's mogen er nu wel uit hoor hihi! Maar dans toch met jullie mee!! @Pookie; van de kraamvisite! Maar de rest van de week heb ik lekker niemand. Heerlijk haha Iedereen met een slechte nacht; Knuffie!!! Zo naar de fysio en morgen (eindelijk) naar de tandarts. Kunnen ze die kies goed afmaken die in mn zwangerschap zo'n pijn deed.. Heb er al sinds 36 weken geen last van, zul je natuurlijk net zien..... En op nog wat boodschappjes doen na doe ik echt helemaal niets meer vandaag.
Ik zou alles meenemen, voor hetzelfde geld leggen ze je nu aan de CTG en zeggen ze mevrouw u gaat nergens meer naartoe...... ***duimt zich suf***
Is er iemand die de spullen makkelijk kan komen brengen als ze je houden? Dan zou ik die alvast inlichten en uitleg geven wat er eventueel gebracht moet worden....
Goedemorgen! Monica: succes vandaag! Unexpected: jij ook succes ben benieuwd of je mag blijven. Hier vannacht wat krampen gehad die me zo nu en dan wakker hielden. Hopelijk wat voorwerk. Verder zit beeb nog veilig binnen.
Ik zou inderdaad ook je spullen meenemen. Als dat echt niet mogelijk is, alles bij de deur zetten en iemand regleen die ze kan brengen.. Ze zullen je hoe dan ook aan de CTG etc doen denk ik.
BUDDY BERICHT!! UNEXPECTED ligt aan ctg. Registreerd weinig, pijnlijke niet, lichte wel. Ze gaat al door de grond na 100 meter lopen, dus hopelijk laten ze haar blijven! EINDE BUDDY BERICHT
Hoi! Even mijn verhaal in het kort. Smorgens op controle bij gyn, alles goed, 1,5 cm ontsluiting. Ik ben nog geen uur thuis als mijn vliezen breken. In belgië bevalt bij iedereen in het zh, dus ik mijn man gebeld dat hij naar huis mocht komen. Om 15 u ben ik in het zh, ik heb lichte weeën. Ze toucheren, 3cm. Af en toe wordt de monitor aangelegd om te zien hoe de baby het doet. Ik mag alles gebruiken, douche, bad, bal, ... De weeën worden heftig om de minuut. Tegen 18u nog steeds 3cm. Dan komt de gyn. Die toucheert ook en merkt dat ik een hoge scheur heb. Er is nog een vochtblaas onderaan waardoor het hoofdje niet genoeg drukt. Ze breekt mijn vliezen onderaan ook. De weeën worden steeds heftiger. Ik hou het amper uit, krijg rugmassage en mag onder de douche. Om 19.30u komen de weeën heel heftig om de 20 sec. Ik heb 4 cm. Dit hou ik niet meer dacht ik. Ik vraag, tegen mijn wens, een ruggeprik. Om 20u krijg ik die. De pijnstilling staat laag, ze willen nog niet te hoog beginnen en ik schreeuw het uit. Om 20.30u krijg ik persdrang... Ik word vreemd bekeken maar ja hoor, volledige ontsluiting. De pijnpomp wordt onmiddelijk terug uitgezet (had die beter niet gehad, hielp toch niet). Ik mag persen Ik schreeuw heel het verloskwartier bijeen want wat doet dit pijn! Ik moet even stoppen als het hoodje geboren is want de navelstreng zit rond de nek... Strak omstrengeld. De gyn knipt die door, ik mag verder gaan en om 20.50u is onze zoon Robin kerngezond ter wereld gekomen! Een vlotte bevalling dus maar toch blij dat ik in het zh ben bevallen.
@grietje, ik vind het nog knap heftig klinken hoor, ondanks dat je zegt dat het een vlotte bevalling was. Zp snel ineens van 4 cm naar volledig....petje af!
dankje. Vergeleken bij mijn vorige bevalling viel deze mee... Die begon ook met gebroken vliezen maar daar duurde het, ondanks stimulatie (wat ik nu zeker niet wilde), 14 uur. Ik ben toen ook flauwgevallen net na de geboorte... Onze Robin wa bij geboorte 53cm en 3800gram (mss al gezegd, ik weet het niet meer)
Grietje: idd een snelle bevalling! Hier komt zo m'n mams ff langs. Gewoon ff thee drinken en kletsen. Wel ff fijn, zit er wel een beetje doorheen vandaag. Lang leve de hormonsters!
BUDDYNIEUWS!! UNEXPECTED haar baarmoeder mond is helemaal verweekt. Ze heeft 2cm ontsluiting. Omdat hartslag kindje af en toe daalt bij wee, willen ze niet langer wachten en brengen ze haar nu naar de verloskamer om te bevallen!!!