Monica, hopelijk gaat het staks snel, bij mij zijn ze ook met een pil begonnen en had 's avonds Sietske in m'n armen
18-03: Moon83 - DAAN - 2500 gram (34+5) 1e kindje 26-03: Missiemaartje - LUUK - 2865 gram (35+5) 2e kindje 30-03: Bloemmm - EDIZ NOAH - 3165 gram, 51 cm (38+0) 2e kindje 01-04: Fleurop - DAAN - 3770 gram, 52 cm (37+5) 2e kindje 07-04: Frommel - SIEBE - 3605 gram, (38+1) 2e kindje 08-04: Mone - SIETSKE - 3240 gram, 49 cm (38+4) 3e kindje 08-04: Grietje77 - ROBIN - 3800 gram, 53 cm (39+2) 2e kindje 08-04: mamavandrie - DANTÉ AYDEN - 2350 gram, (38+5), 4e kindje 09-04: BabyFG - HAILEY - 3590gram, 52cm (38+4) 1e kindje 11-04: Minnie22 - OLIVIA JELI FE - 2860 gram, 48cm (39) 3e kindje 14-04: Shahrazed - ?? - 3710 gram, (39+4) 3e kindje 16-04: Wondertje1985 - JONAH - 3645 gram, 50cm (39+5) 2e kindje
Gefeliciteerd wondertje! Die had ik ook even gemist. En inderdaad, het gaat nu wel snel. Ik lig lekker in bed, zolang ik op m'n rug lig(wat helemaal niet lekker ligt) voel ik me prima, keer ik op m'n zij dan krijg ik meteen kramp en harde buiken. Ik hoop niet dat ik ook zo lang met al dat voorwerk moet lopen. Over een uurtje naar vk dus en benieuwd of ze even wilt checken
Wondertje had ik ook ff niet meegkregen! Maar van harte met jullie zoon!!!! Unexpected: eindelijk meid! Heel veel succes!!!! Elina: hoop ook voor je dat de vk even wil voelen. Succes bij de controle! Hier: gezellige middag met mams gehad. Ff lekker gekletst samen. Het volgende klinkt misschien een beetje onaardig, maar ik realiseer me vandaag dat het toch wel een beetje frustrerend is dat er zoveel meiden op tijd of wat eerder bevallen. Stom is dat he? Terwijl ik het iedereen echt van harte gun!!!!! Zal ook wel met de hormonsters te maken hebben denk ik. Hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten, zo is het echt niet bedoeld!
Geranium, dikke knuffel meis!! Natuurlijk begrijp ik (vast niemand!) dat niet verkeerd.. Ik weet wel zeker dat ik me ook zo zou voelen.. Overtijd gaan is echt niet leuk.. Gooi het er lekker uit hoor!
@geranium; dikke knuffel. Ik merk dat ik er dit keer ook wat meer moeite mee heb hoor. Dat komt ook omdat er nu best veel meiden vroeg bevallen. Meestal is er toch meer een evenwicht in het bevallen met 40 weken plus/minus 2 weken. Wel leuk dat je moeder er vandaag was voor je. Afleiding zoeken helpt enorm. Ik mag nu alleen morgen bevallen of anders mijn benen bij elkaar houden tot vrijdag avond. Vrijdagochtend gaat pookman zijn contract tekenen bij zijn nieuwe werkgever
Ik krijg zowaar een beetje last van weemoed. Even heel eerlijk: ik vind zwanger zijn niet leuk. Ik vind het niet leuk om geen baas te zijn over mijn lijf. En ik ben zo ontzettend veel zwanger geweest met die MK's erbij, en met BV geven ook nog veel hormonen erbij. Dus ik ben er echt wel klaar mee. We willen ook geen vierde. En daarom ben ik een beetje verdrietig vandaag. Morgen nog zwanger, dan wordt onze kleine vent gehaald en dan is het echt helemaal voorbij. Nooit meer zwanger. Nooit meer zo'n klein mupske. Alles wat deze vent gaat doen gaan we voor de laatste keer meemaken. Geen trapjes meer in mijn buik. Geen BV meer geven. En echt dames, ik ben er helemaal klaar mee. Maar het voelt zo definitief vandaag
juul, herkenbaar hoor! Zwanger zijn is echt m'n hobby niet.. Vond het vaak verschrikkelijk, maar heb op veel momenten zeker ook genoten.. (Het getrappel in mn buik, het "samen" gevoel...) Wordt er enorm weemoedig van als ik me bedenk dat het allemaal nooit meer terugkomt.. al betekend het ook dat alles wat ik vervelend vond aan zwanger zijn gelukkig ook niet meer terug komt.. En alles wat onze man voor het eerst doet zal metteen voor ons de laatste eerste keer zijn. Dat ie alweer meer dan een week oud is... het gaat nu alweer veel te snel.. Ze zeggen het hé.. Je eerste kijk je groot, je laatste kijk je klein... Hoop dattie nog lang een mupsje blijft. Die oudste van ons is ook ineens zo'n reuzenkind..
Ik zit ook al sinds Ediz geboren is met hetzelfde Juul.. Probeer daarom ook veel meer te genieten.. Al hebben wij niet definitief besloten dat het nu klaar is, zo voelt het wel voor mij.. Heel herkenbaar dus. Ik vind het zwanger zijn geweldig, maar dat niet baas zijn over je lichaam herken ik wel.. Kan daar ook helemaal niet tegen.
Geranium, ik snap jou gevoel heel goed hoor! Knuffel! Juul, ook voor jou een dikke knuffel. Het is voor mij wel herkenbaar wat je schrijft. Dit is mijn 6de zwangerschap en word ons 2de kindje...ook bij ons is dit zeer waarschijnlijk de laatste keer zwanger zijn...