@monica; balen dat het allemaal zo langzaam gaat. Ik hoop dat je je npg goed voelt en wel je krachten kan sparen voor het echte werk. Hier wakker geworden door pookman die naar bed kwam, grrr. Daardoor ff een superdrukke baby en ineens honger. Dus ff lekker sultana eten en ee melkie drinken en hopelijk kan ik zometeen dan de slaap weer vatten.
Al een uur flinke buikkrampen/weeën. Verlies steeds meer helder spul. Man staat onder douche. Even aankijken nog. ...
@juul: hoop dat de sm Voor zover mogelijk bij een spoedpname redelijk ok is! En ik snap je weemoed. 1 de weinige (zo niet enige) voordelen van een geplande keizersnede lijkt me dat je veel bewuster je laatste zwangere momenten mee krijgt, dus morgen stiekum toch maar de hele dag lapschwansen met je hand op je buik
Ooowh spannend butterfly!!! (hihi live privé verslag) kun je de pijn nog wat handelen? T zal nu wel wat heftiger worden dan!
Dat wordt nog een drukke dag vandaag! Butterfly succes en Juul natuurlijk ook! Ik ga nu bellen of mijn inleiding vandaag door kan gaan..
lieve Amezen, hoop dat er plek is en dat jullie gauw van jullie kleine meisje kunnen genieten! dikke knuffel xxx