16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Butterfly: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Sorry geen mooi kleurtje zit via iPhone.

Monica en Amazen: allebei sterkte en succes en hopelijk voor jullie beiden snel mooi nieuws.

Juul: laatste dagje dikke buik. Spannend, jij ook alvast heel verl succes en sterkte voor morgen.

Pookie: succes met de controle straks.

Geranium: wat vervelend zeg, hopelijk is het toch een begin, spannend!

Hier: nog niets. Vannacht ook redelijk geslapen. Beeb is s nachts erg rustig. Dochter is naar de psz, heb een wasje erin zitten, al wasje gevouwen en gestofzuigd en nu even luieren tot kwart over elf. Heerlijk!

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Heerlijk, klinkt als mijn nacht en dag :D Ik ben zelfs zo optimistisch geweest om de was buiten op te hangen, het is wel bewolkt maar het staat zo zomers en het kost niet veel :D

Wij wassen eigenlijk alleen in het weekend maar in een ultieme nesteldrang bui dacht ik vanmorgen de 3 wasjes die hier liggen weg te werken, dan heeft ml het iets kalmer straks. Nu nog even kijken of ik broeken voor mijn dochtertje kan vinden anders moet die straks in haar blootje naar school :D

3. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Unexpected, butterfly, gefeliciteerd!

Het gaat zeker hard inneens hier!
    Extra knuffel voor degene die nog doorlopen! Lijkt me erg vervelend om overtijd te lopen! Of lang aan het rommelen te zijn.. Hopelijk melden jullie kleintjes zich snel!

Hier een lactatiekundige gebeld, die komt ergens vanmiddag (afhankelijk van de voeding) langs op consult en dan gaan we alles ff op een rijtje zetten. Voor nu is de kleine man niet meer aan de borst geweest, maar ben ik om de 2 uur gaan kolfen om mn productie te stimuleren. Hoop dattie vanmiddag wel weer live aan de borst kan ;) Maar we hebben nu sinds gister wel steeds genoeg moedermelk gehad voor de voedingen..*trots*

4. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nachtbraken: ik heb al sinds week 14 gebroken nachten, dus ben alvast helemaal gewend als baby er straks uit is. Merk alleen dat mijn oerwoud omzagende en zeer diep slapende vriend ineens ook slecht slaapt, krijgen mannen ook last van hormonen? :) ik heb nog lekker bijgeslapen iig, nu tijd voor ontbijtje in het zonnetje :)

Van harte butterfly!!! En wat een snelheid!!!!!

De lijst met babies is inmiddels al langer dan de lijst met zwangeren volgens mij!

5. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Butterfly, gefeliciteerd met jullie zoon!! Lekker gaan genieten:)!

Amazen en Monica, succes vandaag!

Juul, geniet nog eventjes van je buik;)

Frommel, fijn zeg dat het goed gaat. En hopen dat de lactatiekundige goede tips voor jullie heeft.

Tumtum, hihi mijn vriend heeft ook last van hormonen. Hij ligt snachts ook vaak samen met mij wakker;p

Hier, geen last van m'n buik gelukkig. Ik heb straks de begrafenis van m'n opa... Hoop dat ik het allemaal een beetje ga trekken.

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, echt schandalig dat ik weinig geweest ben maar tis echt ff aanpoten met 2 kleine kinderen haha. Manlief zegt ook altijd dat we 2 baby´s hebben, Niek is gewoon een grote baby :D

Niek zit totaal niet lekker in zijn velletje, niet in zijn hummetje.. Van de week wat uitslag en zijn ogen staan ook heel flauw, en hij ziet wat witjes. Zal ook wel combinatie zijn met het wennen.. Hij ziet mama nu weer heel de dag, papa weinig, opa en oma ook weinig en er is in 1 keer zo'n raar wezen die ok nog veel aandacht vraagt :D (zo kijkt hij ook echt naar Luuk). Op zich vindt hij Luuk wel interessant en aait hem heel lief. Maar goed, als ik Luuk de fles aant doen ben, kan ik niet achter Niek aanrennen dus die moet dan in de kinderstoel of in de box en dat vind ie echt niks. Hij is heel veel boos, wisselende stemmingen, of verdrietig. Maar het andere moment kan ie weer heerlijk spelen. Dus het wisselt nogal, maar zal vast goed komen..

Heb net mijn geweldige man maar eens bedankt. Ik was zo moe. Hij heeft gisteren de avondfles gedaan, de 1e nachtfles en de ochtendfles. Zodat ik er alleen maar om 04:00 uit hoefde voor de 2e nachtfles.. Dat scheelde een hoop! Ben weer helemaal een nieuw mens.. Niek vandaag bij opa en oma dus vandaag Luuk & me time en dan vooral me time :D

UNEXPECTED; proficiat!! En BUTTERFLY ook natuurlijk!! Geniet ervan meiden..

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen!

@wondertje, van harte gefeliciteerd met Jonah!!! Mooie naam!

@unexpected, eindelijk ook van de voorweeen af! Op naar de naweeen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ben benieuwd naar de naam :)

@butterfly, jeej snel gegaan ook zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie Storm!! Stoere naam!

@amezen en monica, ik hoop dat jullie vandaag nog meer babynieuws komen melden met jullie inleidingen! Succes meiden! Zet m op!

@geranium, kan me je gevoel heel goed voorstellen...*knuffel*

@pookie, nee helaas geen dalmatierpakje...alleen koe, teigetje en heb nog zo'n berenpakje, maar daar verzuipt ze in :D
    Ben trouwens wel benieuwd of ze die hebben zo'n dalmatierpakje :) zal eens googlen :D

@juul, laatste dag zwanger! Lijkt me heel gek als je z bewust afscheid kunt nemen van het zwanger zijn, maar ergers ook juist weer heel prettig. In elk geval veel succes en sterkte morgen en ik hoop dat de sectio voorspoedig en zonder complicaties zal verlopen!

@tumtum, hihihi zou idd werkbeschrijving voor m maken ;) al kon ik tussen de weeen door nog wel enigszins functioneren (tot ze mn vliezen hadden gebroken dan ghehe), kon ook nog flauwe grapjes maken ;) (ieder gaat er op andere manier mee om toch hihi, wilde t zo "luchtig" mogelijk houden tussen de pijn door hihi)
    Maar respect hoor, zo lang moeten rijden voor je er bent!

@elina, heh bah meid...gecondoleerd en veel sterkte!

@frommel, succes met de LK! Hoop dat je er wat aan hebt en vind t fijn om te lezen dat je je al weer wat beter voelt! En de onzekerheid betreft genoeg voeding met de borst herken ik wel hoor, had ik al voor ze geboren was...wel opluchting opzich dat ik me daar nu niet druk om hoef te maken...

@hier, kraamzorg weer weg...gister laatste ochtend gehad dus nu moeten we het echt helemaal zelf doen.
    Hailey drinkt gelukkig goed, slaapt lekker veel, is ook wel eens wakker, groeit goed (gister laatste keer gewogen zat ze op 3580, dus maar 10 onder geboortegewicht!) en ze oogt heel tevreden, mijn kleine poppie :):):)
    Nachten komen we gelukkig ook goed door, ze komt zo'n 2 tot 3 x dus valt reuze mee :)
    We genieten echt volop van ons mooie meisje en ik kan me een leven zonder haar ook echt niet meer voorstellen!
    Ook heb ik de kraamtranen in gedeelten eruit gegooid ;) eerste keer was donderdag op vrijdag, huilde van de pijn en ging daarna naadloos over in gesnotter "ze is perfect", en gistermiddag ook weer, gister gelukkig alleen tranen van geluk en niet van wanhoop ;) enige wat er voor nodig was was een ritje naar gouda (babypark), in de avondspits terugrijden en dus mijn zenuwen of we 1. Op tijd zouden zijn voor voeding en 2. Al die malloten wel beetje uit wilden kijken op de weg want mijn kindje zat achterin!! Brrrrr nee vond t helemaal niks :$
    (En dat zegt dan iemand die tijdens zwschap zich vaak genoeg heeft afgevraagd of ze niet iets rustiger zou moeten gaan rijden met mini in dr buik ;))
    Ben in elk geval een hele grote softie geworden door haar hoor! Moest ook echt eerst ff met dr knuffelen toen we weer thuis waren :)

Hoop wel dat t bezorgde zenuwachtige gevoel in de auto gauw afneemt.....ik weet t er gister maar aan dat ze nog maar een week oud is....hihi

Ik zou wel willen beloven dat ik hier weer vaker kom spieken, maar we hebben t z best druk en ben blij met de momentjes rust die ik even kan pakken hihi. Maar beloof wel mn best te doen hier minstens 1x per dag even bij te lezen!

Voor degenen die opeens gaan beginnen: succes! Sterkte! En zet m op! Je kan t!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jaja er zijn er inderdaad nu al meer bevallen dan dat er zwangeren over zijn.
    14 baby's van de totaal 23 ( actieve) zwangeren.

Controle vanmorgen was prima.
    Bloeddruk prachtig, baby lag lekker te slapen.
    Nu op naar maanag de 22e of vanaf vrijdagmiddag.
    Dan zijn we er helemaal klaar voor!

9. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan...
    Stoere naam!!

10. geranium32

geranium32 Niet meer actief

#3110 geranium32, 17 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2013
    Pookie: fijn dat alles goed was! Nu dus weer afwachten. Heeft ze nog gevoeld of er al iets gebeurd is?

Bfg: kan me helemaal voorstellen dat het doodeng is om met zo'n klein hummeltje in de auto te gaan. Zou ik me ook druk om maken! Fijn dat Hailey het zo goed doet en dat jullie lekker kunnen genieten!

Maartje: wat zielig van Niek. Het zal idd best heel erg wennen zijn voor hem. Hoop voor jullie dat hij snel gewend is aan de nieuwe situatie!

Elina: heel veel sterkte meid, dikke knuf!

Tumtum: hier ook zo'n bosomzager.......:x:x:x maar merk wel dat ook hij slechter slaapt dan normaal. Hij wordt nu zelfs wakker als ik naar de wc ga en dat was vroeger niet zo. Misschien toch een soort van spanning?

Frommel: wat fijn dat het kolven goed gaat. Hoop dat de lactatiekundige jullie kan begeleiden in het aanleggen en geven van bv. Succes vanmiddag!

Juul: lijkt me heel vreemd dat je bewust afscheid kunt nemen van je zwangere buik. Maar wel spannend hoor morgen!

Zora: actief bezig hoor! Ben jaloers! Dat lukt mij allemaal echt niet meer!

Lijst: idd, meer baby's dan zwangere dames! Grappig!

Hier: blijft toch een beetje rommelen in m'n buik. Geen extreme krampen meer, alleen af en toe voel ik het wat samentrekken in m'n onderbuik. Vanochtend even naar vl's werk gereden. Meneer was z'n broodtrommel vergeten en had dus niets te eten bij zich. Ik wilde toch nog wat boodschappen doen, dus ben ik gelijk daar even langs gegaan. Is maar 5 minuutjes.

Verder lekker niets meer vandaag! En dat is maar goed ook. Mijn voeten en enkels trekken het echt niet meer! Toen ik net m'n schoenen uitdeed schrok ik me een ongeluk! Ze zijn wel 2 keer zo dik! Dus nu maar weer op sloffen en zo met de beentjes omhoog op de bank. Gelukkig is de hoofdpijn wel weg, eindelijk!

Had ff zin om een nieuwe banner te maken! ;)

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    #3111 Skatje, 17 apr 2013
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
    @ BFG: waar heb je die pakjes vandaan? Ik vind ze supercute!
    Spannend hè als de kraamzorg weg is! Maar wel lekker dat je je rust nu terug hebt. Ik vind het altijd wel een hele invasie.

@ meer bevallen dan zwanger: ik vind dit forum heel gezellig en zo maar ik merk dat ik wel heel erg de kriebels krijg als ik weer eens zit bij te lezen. Iedereen druk aan het (bijna) bevallen en hier is het nog zo rustig! Wel eens een avondje of nachtje harde buiken, maar totaal niet pijnlijk en heb ook niet de illusie dat mijn bevalling er binnen nu en een week aan zit te komen.

Ik heb ook iets nieuws: als ik in bed lig, heb ik steeds van die rusteloze benen. Een soort prikkel/kriebel door mijn been en dan moet ik eigen even flink schoppen of bewegen.. Herkent iemand dit? Het is super irritant als je wil slapen, hihi!

12. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Skatje: snap je helemaal! Ik krijg er ook de kriebels van dat er al zoveel bevallen zijn!

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Update. Storm weegt 3660 gram & is 52 cm.
    Kraamzorg is er nu.
    Kom later terug!!

Succes lieve meiden

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nog even en jullie zijn ook aan de beurt lieve meiden!
    Kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent.. Hele dikke dikke knuf!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    18-03: Moon83 - DAAN - 2500 gram (34+5) 1e kindje
    26-03: Missiemaartje - LUUK - 2865 gram (35+5) 2e kindje
    30-03: Bloemmm - EDIZ NOAH - 3165 gram, 51 cm (38+0) 2e kindje
    01-04: Fleurop - DAAN - 3770 gram, 52 cm (37+5) 2e kindje
    07-04: Frommel - SIEBE - 3605 gram, (38+1) 2e kindje
    08-04: Mone - SIETSKE - 3240 gram, 49 cm (38+4) 3e kindje
    08-04: Grietje77 - ROBIN - 3800 gram, 53 cm (39+2) 2e kindje
    08-04: mamavandrie - DANTÉ AYDEN - 2350 gram, (38+5), 4e kindje
    09-04: BabyFG - HAILEY - 3590gram, 52cm (38+4) 1e kindje
    11-04: Minnie22 - OLIVIA JELI FE - 2860 gram, 48cm (39) 3e kindje
    14-04: Shahrazed - ?? - 3710 gram, (39+4) 3e kindje
    16-04: Wondertje1985 - JONAH - 3645 gram, 50cm (39+5) 2e kindje
    16-04: Unexpectedmom - ?? - ? gram, ?cm (39+5) 1e kindje
    17-04: Butterfly12 - STORM - 3660 gram, 52cm (39+1) 2e kindje

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jij moet niks zeggen want jouw baby is er dit weekend alweer 3 weken :D

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    18-03: Moon83 - DAAN - 2500 gram (34+5) 1e kindje
    26-03: Missiemaartje - LUUK - 2865 gram (35+5) 2e kindje
    30-03: Bloemmm - EDIZ NOAH - 3165 gram, 51 cm (38+0) 2e kindje
    01-04: Fleurop - DAAN - 3770 gram, 52 cm (37+5) 2e kindje
    07-04: Frommel - SIEBE - 3605 gram, (38+1) 2e kindje
    08-04: Mone - SIETSKE - 3240 gram, 49 cm (38+4) 3e kindje
    08-04: Grietje77 - ROBIN - 3800 gram, 53 cm (39+2) 2e kindje
    08-04: Mamavandrie - DANTÉ AYDEN - 2350 gram, (38+5), 4e kindje
    09-04: BabyFG - HAILEY - 3590gram, 52cm (38+4) 1e kindje
    11-04: Minnie22 - OLIVIA JELI FE - 2860 gram, 48cm (39) 3e kindje
    14-04: Shahrazed - ?? - 3710 gram, (39+4) 3e kindje
    16-04: Wondertje1985 - JONAH - 3645 gram, 50cm (39+5) 2e kindje
    16-04: Unexpectedmom - ?? - ? gram, ?cm (39+5) 1e kindje
    17-04: Butterfly12 - STORM - 3660 gram, 52cm (39+1) 2e kindje

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik bedoelde het ook echt heel heel lief hoor:)
    Wou dat ik iets voor jullie kon doen, hormoonsters :D :D
    *Stuurt een fles bitterlemon*

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh je was me alweer voor :p