Hey.. Jullie beginnen me echt te leren kennen hoor.. Ik bedoel als je weet dat ik voor bonbons zou komen, ja dan ken je me Stuur je je adres even hahaha
Hey meiden! Ik kom me (na 31 pagina's schaam schaam) ook melden in het nieuwe topic. Spannend idd dat binnen nu en een week of wat (bijna) alle baby's er al zijn.
BUDDYBERICHT!!!! Maartje der vliezen zijn gebroken is onderweg naar t ziekenhuis... ik hou jullie op de.hoogte xxx
@bloem, 9 maanden met elkaar forummen, dan weet je dat soort dingen ik pb even m'n adres hahaha @laatste loodjes; gelukkig hoort het erbij. Ik begon me al een beetje zorgen te maken. Ik moet me er maar aan over geven. Bespreek het morgen wel als ik op controle ben. Ik zit echt wel goed aan het fruit (wel binnen de toegestane hoeveelheid voor diabetici), neem braaf mijn vitamine pil, groente heb ik minder trek in maar ook dat eet ik keurig. Dus daar zal het niet aan liggen.
@maartje, wow, vliezen gebroken! Je hebt het toch maar lang uitgehouden! Bijna 36 weken nu. Succes meid! We denken aan je en leven mee!
Whoa! Maartje! Zo plots! (Ok, geef toe dat dat een beetje gek klinkt als je al weken en vroeggeboorte weet te onduiken) Maar zag deze ff niet aankomen! Je hebt een prachtig termijn gehaald meis, heel veel succes! Spannnd :-D
Maartje, ik denk aan je! Je hebt het echt super lang kunnen uithouden dus het komt helemaal goed je was er alleen nog net niet helemaal klaar voor lees ik in je laatste berichtje @moon, wat fijn dat Daan mag verhuizen. Het lijkt me inderdaad erg moeilijk allemaal. @frommel, knuffel!! @juul, sterkte ermee @ego,wat een drama nacht!! Van 2-6 wakker gelegen van de zeurende pijn onder in m'n buik en daarna van m'n maag en darmen. Beetje tv gekeken en natuurlijk 100x wezen plassen, maar wat duurt een nacht dan lang. Misschien toch maar eens een middagdutje overwegen.
Ja sta nu ook te stuiteren.. als ik zo al reageer op jullie bevalling.. hoe spannend is dan straks mn eigen bevalling wel niet?
Maandenlang leef je met elkaar mee en dan begint het... Dan merk je pas hoe erg je met iemand hebt meegeleefd