@geranium; dikke knuffel. Het wachten duurt zeker lang! Maar zolang het potdicht zit kan de vlos en wilt de gyn er niet echt wat mee doen. De vorige zwangerschap ben ik 3 x gestript vanaf week 40 maar uiteindelijk heeft dat totaal geen effect gehad. Maandag gaat er dus in ieder geval ook voor jou meer aktieondernomen worden. Probeer tot die tijd wel actief te blijven en tegenieten van de laatste dagen BIB. ( en dat zeg ik die de hele ochtend al coach patatoe speelt)
Geranium: ik hop dat je lichaam het zelf nog oppakt meid! Monica: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Woerdie: Hier ook enorme zweetaanvallen. Hier: Nog steeds hetzelfde niks dus....
Dikke knuffel! En ik duim mee dat het eerder uit zichzelf op gang komt. Maar het goede nieuws is dat volgende week heb je je kindje sowieso in de armen!
Ik dacht dat die controle al eerder gedaan werd... Hopelijk komt de kleine eerder, en zo niet hoop ik dat je maandag meteen mag blijven voor een inleiding (ondanks dat alles natuurlijk helemaal goed is met jou en de kleine )
Dat actieve deel zit er bij mij ook nog niet echt in. Heb zo'n last van dat stomme vocht in m'n enkels dat ik eigenlijk niet zoveel kan doen. Eigenlijk zou ik heel graag nieuwe plantjes willen halen voor de tuin, maar kan amper in m'n schoenen! Waardeloos, maar goed. Ben maar begonnen met fotoalbums maken van onze laatste vakanties!
@geranium; ik ben ook nog bezig met een fotoalbum......van 2011 En ik moet nog die muzieonoten makn voor de kinderkamer..... Maar ik heb wel de was buiten hangen, spannend want de wind is echt enom hier. En ik heb de paastak en andere zooi weer opgeruimd en stofgezogen. Nu dus weer ff met de voeten omhoog. Mijn schoonvader zegt steeds; veel trappen lopen, dan komt het vanzelf. Daar zijn we vandaag dus ook druk mee.
Monica gefeliciteerd!!!! @hitte: Deze koukleum heeft het ook warm! Ik kan niet zonder mijn donzen dekbedje, maar normaal heb ik daar een kruik bij en lig ik helemaal ingepakt, en nu steken er standaard een arm en een been uit, en die kruik moet ik niet aan denken! @Geranium: Ik hoop dat je iig maandag iets minder potdicht zit! @Juul: Ik weet niet hoe laat je KS precies is/was vandaag, maar misschien nog succes, en anders gefeliciteerd! @rest: zeef @Ego: Al vond ik 18 April een prachtige datum om te bevallen, ik geloof dat mijn meisje het vandaag te hard vind regenen, ze is nog steeds niet van plan te komen
De verloskundige in het ziekenhuis zei bij de rondleiding: Ga asjeblieft niet trappenlopen om het op gang te brengen, het helpt helemaal niets, het enige wat je dan bereikt is dat je al moe bent voor je moet bevallen
Even snel vanaf de foon. Om iets voor 9 uur vanmorgen is onze zoon Hidde gehaald. Hij doet het super, ik voel me ook redelijk. Heel bijzonder, hij mocht op de ok al bij me e op de verkoever al aangelegd.
@tumtum; ik loop ook niet meer trappen dan nodig is maar met een dijkwoning heb je al snel een extra trapje op en af. En ik moet nu naar de wasmachine via de buitentrap omdat ik niet meer door de kelder mag,..... Record; beddengoed is binnen 2 uur geheel drooggewaaid! Ik moet alleen wel regelmatig kijken of de was niet is weggewaaid.
Super, van harte gefeliciteerd! En wat een leuke naam, die stond bij mij bovenaan de lijst met alternatieven.
Misschien even een geruststelling.. Donderdag 28 maart zat alles nog potdicht bij mij (misschien herinneren jullie dat nog! Maar de weeën zijn toch echt de dag erna begonnen en is hij zaterdag geboren... Dus dat zegt helemaal niets he meis!!! Ik hoop zo voor je dat dit ook voor jou geldt.. Ik begrijp dat je niet zat te wachten op dit soort nieuws.. Dikke knuf! Ook voor jou hoop ik dat het vanzelf nog begint!! Knuf! Hihi Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Hidde! Leuke naam!!! Wat fijn dat hij al zo snel bij je mocht.