Komt helemaal goed hoor, ze willen eigenlijk allemaal niet eens dat ik help. Maar mijn ouders zijn ook al in de 60, en die staan er anders alleen voor. Dus ik heb ml al gesommeerd om vrij te nemen als dat nodig is en de boel te ontruimen samen met zijn vrienden. Ik ga alleen vertellen wat ze moeten doen
Juul: gecondoleerd met je tante. Fijn dat ze rustig is overleden. Heel veel sterkte! Maartje: waaaaaaaaaaaqh spannend! Succes meid denk aan je! Jeetje, dan ga je je idd realiseren dat het nu toch wel heel dichtbij komt. En dat er eigenlijk nog wel van alles moet gebeuren......
oooooeh spannend!!!!!!! mag ik mijn poll nog aanpassen? Jammer van je kast, maar verder heb je best een hele mooie termijn gehaald! @Juul: Sterkte! Ook met de afhandeling @Frommel: vergeet het steeds te schrijven, maar ook sterkte! niet leuk dat ze gewoon niets kunnen vinden!
@Geranium: Ik heb braaf steeds mn telefoon bij me zodat ik gelijk buddyberichten kan plaatsen als jij zover bent
Wat is iedereen nog actief trouwens! Heb net even een paar boodschappen gedaan, maar nu moet ik echt ff op de bank omdat m'n buik opspeelt! Ben ik nou zo lui????