Mooie bevallingsverhalen weer meiden. Heftig hoewel bij iedereen weer heel verschillend. Ben benieuwd hoe het hier zal gaan straks. 😗 Nog even geduld.....
Manlief wilde dochter al preventief laten logeren........dat doen we dus niet. Dan roepen we gewoon een vals alarm over onszelf af. Baby is heel heel druk, harde buiken zijn niet pijnlijk dus afwachten hoe het zich gaat voortzetten. Maar 21 april = stier en ook best een leuke datum
Het fietsen en anders het stofzuigen of stoomreinigen van de woonkamer of........ Maar eerst maar eens zien of het doorzet.
Pookie: spannend! Hopelijk zet het door! Geranium: bij mij helpt het niet hoor haha maar ben natuurlijk ook nog niet eens bij de 40 weken.
Ik hoop ook dat het doorzet. Het zijn harde buiken die ongeveer iedere 8 minuten terug komen. Pijnlijk zijn ze alleen niet. Ik ga denk ik nu ff naar bed, misschien wat slaap pakken en dan kijk ik wel weer verder.
Oowh spannend Pookie! hopelijk geen vals alarm! Thnx voor de tutorial Mone, weet ik iig wat het is en ik heb het zeker niet in huis Mocht het morgen regenen dan ga ik nog wel een poging wagen zonder, en anders hebben we ook nog wel genoeg eenling sokken in huis om als kruikzak te dienen
hoi meisjes, ook hier nog geen baby heb de hele dag in de voortuin in t zonnetje gezeten ben serieus verkleurd! vanmiddag poosje verplichte bedrust door bezorgde man... nu net grote zak chips op de bank lekker op tijd naar bed... @pookie hopelijk zet t.door... @tumtum,geranium en alle andere meiden met BIB...succes nog even dikke knuffel xxx