16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    weer een bezoekje. haha sorry zit op tel

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    knuppel voor iedereen haha

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    En een knuppel voor jou Maartje (Damn you autocorrect :D)

Maar even zonder gekheid, jullie hebben het zowel met Niek als met Luuk zwaar voor de kiezen gehad met zowel zware zwangerschappen als bevallingen en de kraamtijd. En ook zo vlot achter elkaar. Geen wonder dat het even niet zo lekker gaat en als je hulp nodig het moet je die ook zeker inroepen. En laat dat grote genieten maar zitten hoor, komt vanzelf wel. Bedenk maar hoeveel je van Niek hebt genoten tijdens je zwangerschap van Luuk. Het komt hoe dan ook wel, hooguit iets later.

En de constante roze wolk tijdens de kraamtijd is net zo'n mythe als die van de zwangerschap. Allemaal bedoeld om ons argeloze vrouwen te verlokken tot het aangaan van deze investering van 9 maanden :D

4. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    ik meld me ook even met baby nog in de buik...
    ben op visite bij so...
    kom.straks wel ff kletsen,nu eerst lekker soep eten!

xx Sterkte allemaal xx

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Meld!

Met bib

6. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Maartje: dikke knuffel meid! En niet aarzelen om hulp in te roepen als je je zo voelt!!!!

Wij hebben ook even een stuk gelopen. Ging verbazend goed eigenlijk sta er zelf van te kijken! Onderweg even gepauzeerd met een heerlijk ijsje en nu weer thuis. Toch zeker een uurtje weg geweest waarvan bijna een half uur gelopen! Beeb is nu ineens heel actief dus die vond het ook leuk.

Straks ff in de tuin zitten, genieten van het heerlijke weer!

7. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frommel; wat een rare regel zeg, dat je maximaal 2 kindjes van donorzaad mag hebben. Waarom is dat? :( Lijkt me wel vervelend als je graag n groot gezin wilt dan het dan daarom niet kan. Maar kan me wel voorstellen na jou zwangerschap en zeker na je bevalling dat je niet direct om meer staat te springen. :)

@butterfly; is heftig he, zo"n korte bevalling. Die had ik met mn tweede ook, en de vele naweeen hielpen ook niet echt. Toch keek ik er later wel goed op terug hoor. Je moet het even een plek geven.

@Mone; Nee afkolven wilde ik niet. Ik weet uit ervaring dat het kolven van overvolle borsten nogal zeer doet. En ik wil de productie niet nog meer stimuleren. Als mijn mannetje nu een keer extra komt voor n voeding merk ik het gelijk weer...

@Juul; heel stom voor een verpleegkundige. Maar heb er nooit bij stil gestaan dat ze dan ook je buikspieren doorsnijden... Mag je dan later nog wel buikspieroefeningen doen en zo?

Zoals Mone als zegt, het gras is groener aan de overkant he, dat blijkt inderdaad maar weer. Maar te weinig melk hebben is ook vervelend hoor. Bij mn dochter had ik een aantal keer dat het terugliep. En dat het ook niet meteen weer meer werd met veel aanleggen.
    En laat je maar lekker vertroetelen door je kraam. Die van mij is helaas net weg. :(

@Pookie; respect hoor! Ik fietste al sinds het begin van de zwangerschap niet meer. In het begin omdat ik erg misselijk werd van de inspanning, daarna omdat ik gewoon te lui was. Mn splinternieuwe mama-fiets staat al een hele tijd niks te doen....:)
    En dat is inderdaad balen van bij de gyn lopen. Als er iets is moet je ook naar hun toe ipv dat je even bij je langs komen. Dat legt toch de drempel wel hoger vind ik.
    Maar geef de hoop niet op hoor. Dat gerommel is toch wel n teken dat het zit te werken.

@BFG; ben blij dat het zo goed gaat! Lekker is dat he, dat kroelen met je baby. Die van mij snapt het nog niet zo. Die loopt meteen verwoed om zich heen te happen als ie iets tegen zn wang voelt. :D Heel grappig om te zien.

@butterfly en minnie; hier ook nog steeds flinke stuwing. Idd s nachts vervelend. Ik ben ff kwijt of jullie nou borst of fles gaven.

@elina; vervelend he, dat verstopt zitten. Heb er ook veel last van gehad en lactulose gebruikt, bah. Gelukkig na de bevalling totaal geen last meer van gehad. En ik heb de laatste dagen extra lactulose gebruikt. Ik was echt bang dat er anders met de bevalling heel veel zou komen. Is gelukkig niet gebeurd daardoor.

@maartje; heel vervelend meid. Probeer het los te laten dat je ' moet' genieten want het is gewoon een heftige tijd en jullie hebben in korte tijd hartstikke veel meegemaakt. Dat heeft tijd nodig. Maar lijkt me een goede stap om naar een therapeut te gaan. Misschien ook een paar keer samen met je vriend. Want het is meer dan logisch dat jullie relatie ook n flinke dreun heeft gehad.

8. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hier ook bib wel wat voorwerk maar niets serieus. hoop dat er snel weer nieuwe baby's bij komen nu is het wel weer tijd is alweer een aantal dagen geleden.

9. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dames, die nog zwanger zijn, echt de laatste loodjes he. Respect hoor, vooral voor degenen die overtijd gaan! Ik had het op het laatste ook wel echt gehad. Maar je ziet het; ook met 0,0 voorwerk kan het zomaar ineens komen. Dus geef de moed niet op!! Probeer nog lekker uit te rusten want dat gaat met een pasgeborene dus echt niet, weet ik nu ook weer. Beetje rommelen in huis en lekker luieren. Gelukkig dat het nu eindelijk eens een beetje lekker weer geworden is. Zet em op nog even, ik denk aan jullie. Knuppels voor iedereen!

10. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ben benieuwd hoe het met umexpected is!
    Hopelijk ben je lekker aan het genieten van je ventje

11. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Wat een heerlijk weertje! Zit lekker in de zon een beetje bij te bruinen:)

12. geranium32

Het begint hier behoorlijk te betrekken nu...... Heb de hele middag al last van harde buiken. Nog nooit zo extreem gehad! Denk dat het wandelingetje toch iets teveel van het goede was. Maar ff hapje eten en dan lekker in een warm bad!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Knuffel meid, en ik zou bellen als ik jou was. Het bellen wordt er niet makkelijker op en je kunt er maar beter vroeg bij zijn.....mijn "therapeut" komt 8 mei op kraamvisite (ik heb vorig jaar overspannen thuis gezeten met depressieve klachten, dus ze komt even checken hoe het met me gaat).

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Meiden met bib...knuffel en ik vind ook dat het wel weer eens tijd is voor babynieuws :D

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn vanmiddag naar blijdorp geweest! Heerlijk in het zonnetje, maar stiekem toch wel te hoog gegrepen (moet rustig aan doen en heb daar wel moeite mee...)

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Goed zo! Misschien zet het wel door;)

Hier ook weer harde buiken en sommige zijn ook pijnlijk:D
    Y gaat vannacht dus maar preventief uit logeren bij opa en oma.

17. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @ geranium en pookie: ik duim voor jullie dat t vannacht doorzet!
    hier onwijze druk op mijn doos...heb t idee dat kleine uk der hoofdje naar buiten probeert te boren...aauw!
    af en toe harde niet pijnlijke buik hier...
    we wachten rustig af!

knuffel xx

18. geranium32

Hier zijn het gewoon harde buiken die geen pijn doen. Voelt alleen vervelend en drukt heel erg naar m'n doos! Dus morgen maar gewoon de vk afwachten!

19. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @geranium: klinkt bekend... hier ook erg pijnlijke steken in doos en af en toe harde buik.
    Menstruatiegevoel blijft ook af en aan,zowel in buik als rug,
    Heel veel sterkte

Knuffie xx

20. geranium32

Woerdie: jij ook meis! Wanneer heb jij weer controle? En gaan ze dan ook stappen ondernemen of nog niet?

Deel Deze Pagina