Knuffel, dan wil je niets liever dan gewoon lekker in je bedje met een deken over hoofd, wil dat niet. Sterkte en ik hoop dat de jongste in ieder geval een beetje 'meewerkt'
Ik zit nog in pyjam voordeel van thuiswerken en geen klant afspraken vandaag (een groot nadeel van thuiswerken is een ex-kater die graag 20x per dag naar buiten of binnen wil, en we geen katteluikje hebben)
Nou ik zou nu liever in mijn bed liggen hoor! Alleen kan ik dan toch niet slapen door die stomme nesteldrang haha Heb de keuken en badkamer en slaapkamers al gedaan. Nu even de woonkamer, stofzuigen en dweilen.. Word echt moe van mezelf.....
Neeeeee, MAARTJE!!!!!! Goed volgehouden hoor Heel veel succes lieverd!!!! @bfg, ben benieuwd of het gerommel bij jou door zet.... @unexpected, herken het hoort erbij maar is wel klote. Knuffel voor jou! @ Juul, gecondoleerd meis, denk wel aan jezelf hoe lastig dat ook is... @ego, baby is gelukkig gegroeid,hij zit weer in z'n eigen middellijn van de groeicurve. Wel rust houden.... Enne, een vingertop ontsluiting Ga nu even liggen, heb last van m'n onderbuik van dat gefrummel Straks naar vriendin, even harsen en epileren
Ga zo wel even stofzuigen in de kamer en heb al 2 wasjes gedraaid. Wil het ook graag aan kant hebben maar het lukt gewoon niet zo goed allemaal. Ach ja, in etappes werken dan lukt het vast wel!
Heb net een to-do lijstje gemaakt en ga vandaag mijn vluchtkoffertje pakken. Ik vraag me echt af hoe ik alles wat er op die lijstjes staat mee kan nemen, zonder dat het lijkt dat we gaan emigreren? Alleen al een badjas neemt een halve koffer ruimte in beslag! En dan ook nog spullen voor baby én manlief?
...het cliche antwoord...dat verschilt per zwangerschap....bij m'n zoon stond ik met 41 weken de voortuin nog te verbouwen (planten verplaatsen, bloemetjes planten etc) nergens last van. Bij m'n dochter heb ik heel veel last gehad van voorweeen en heb toen weken een nacht wel een nacht niet geslapen...en veel lichamelijke ongemakken waardoor ik echt niet lekker meer in m'n vel zat...en nu...tja vandaag fiets ik gewoon 3x 20 min om kinderen te brengen en halen, en heb dan nog energie om huishoudelijke dingen te plannen....
Amezen wij hebben 1 grote tas voor ons (manlief en mij) en de luiertas van mini vol met zijn spulletjes en dan dus de Maxi Cosi. Had het bij Mira ook op deze manier, en dat is eigenlijk goed gegaan.
Ik wilde eigenlijk zo'n klein rolkoffertje, maar dat gaat dus echt niet passen. Dus ook maar even een grote sport/weekendtas opzoeken. Heb lijstje geprint dus kan lekker afstrepen
Ja moet lukken hoor met een grote weekendtas! Tis hier gelukt in ieder geval haha.. Heb er ook koek/liga's in en zelfs 1 grote fles shampoo en 1 fles cremespoeling
Goh...wat is Maartje ineene stil tijdens haar bevalling Ik had eigenlijk wel live updates verwacht hier, hihi @Energie: Ik vind dat mijn vriend een groot deel van t huishouden mag doen, maar k heb geen zin om m continue te vertellen wat er moet gebeuren, dus t is hier eigenlijk continue een bende Ik doe de paarden nog steeds zelf, en daarnaast zit ik als ik verder geen afspraken heb de hele dag achter de computer, onderbroken met een klein huishoudelijk klusje of een dutje hier en daar. 'K moet vandaag toch wel even afwassen, een wasje draaien, paarden voeren, poepscheppen en water geven, eigenlijk ook ff een fikse wintervacht borstelbeurt geven, en daarnaast gewoon werken. Dat vind ik wel weer genoeg, koken vertik ik al weken.