16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frommel, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om de gehoortest. Maar.... het schijnt normaal te zijn dat het bij die kleintjes niet altijd 'lukt' om een goede meting te krijgen inderdaad.

Ik merk trouwens wel erg goed dat Luuk me hoort. Als ik tegen hem praat als ie wakker is, gaat hij fronsen en laat hij duidelijk merken dat hij me hoort en dan maakt hij duidelijk contact.
    Daar zou je eens op kunnen letten!

Maar echt, probeer er nog niet teveel over te stressen! :)

2. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    frommel: derde test afwachten, je zorgen maken is natuurlijk nergens goed voor... maar ik begrijp je wel. Hier vandaag ook de gehoortest gehad. 't Was een nieuw apparaat zei ze. Met een koptelefoontje en klevertjes voor hersenregistratie. R. Sliep, had net gegeten en we waren helemaal alleen op het CB. Alles bleek goed en dat is altijd een geruststelling. Maar ik denk dat jouw geruststelling nog komt

3. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hier is trouwens ook niet helemaal zonder zorgen.

Mijn schildklier bleek halverwege mijn zwangerschap te traag te werken. Daarvoor moest ik schildklierhormoon bijnemen. Ik werd regelmatig gecontroleerd. Toen bleek ik antistoffen aan te maken tegen mijn eigen schildklier. Die antistoffen kunnen bij de baby terechtkomen...

wat dus ook is gebeurd. Ze hebben R. getest en zijn klier bijkt te snel te werken nu. Hij heeft al twee bloedtesten achter de rug. De waarden zijn wat gezakt en de arts verwacht dat alles tegen volgende week genormaliseerd is. Dus volgende week nog eens bloed prikken en hopen dat het zichzelf heeft hersteld.

Ikzelf moet mijn waardes ook laten bepalen volgende week.

( Na mijn eerste zwangerschap kreeg ik schildklieronsteking, ik viel 20 kilo af in 2 maanden en was er maar 14 bijgekomen tijdens de zwangerschap)

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Jee zeg grietje, dat is ook wat. Bah. Hopelijk valt het mee & is het volgende week genormaliseerd.
    Die schildklier is echt een klier he, ik heb ook zo'n lastige klier :(

Ik ga nu even een paar uurtjes slapen. Tegen beter weten in heb ik de wekker voor over 6 uurtjes gezet..ik weet heus wel dat Storm zich over 3, 5 a 4 uur meld. ...;)

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo, ik ben alweer vroeg wakker. Tja bennik in ieder geval op tijd voor de aktie om half .7:)
    De ballon zit nog op zijn plek,daarover ben ik wel wat teleurgesteld, ik hoop maar dat hij wel zijn werk heeft gedaan.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen pookie. Ik hoop met je mee. Hopelijk kun he vandaag je kleintje in je armen sluiten. Hier al vanaf 4 uur wakker. Denk dat ik er zo maar uit ga voor de kopje thee.

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #3827 pookie66, 26 apr 2013
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013
    Gelukkig geen bevalling vannacht bij jou Zora.
    Veel plezier vandaag bij de bruiloft, maak er een mooi feestje van!

***update***

De ballon is er net uitgehaald, dat ging heel makkelijk dus er is genoeg ontsluiting.
    Op naar de verloskamer voor CTG en vliezen breek circus!
    We gaan aan de slag!

8. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Veel plezier vandaag zora.
    Pookie hoop idd dat de ballon zijn werk heeft gedaan.

9. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Heeeel veel succes pookie!!! Eindelijk!!

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Pookie, succes vandaag!

Zora, veel plezier

Grietje, pittig zeg zo met je schildklier, en hopelijk normaliseert het snel bij Robin

11. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pookie, succes vandaag!

Zora, veel plezier!

Grietje, vervelend die schildklier! De mijne is ook al jaren te traag maar doet verder gelukkig niet kliederig en reageert netjes op medicatie. Hopelijk is het bij je zoontje snel weer normaal!

12. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wahhaha bijna letterlijk wat Juul zegt dus :)

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Pookie, succes meid! Eindelijk de dag dat je je kindje ontmoeten mag!

Zora, veel plezier op de bruiloft!

@ hier, ik ga zo voor het eerst samen met Storm Madelief naar school brengen! Spannend

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zora, veel plezier bij de bruiloft!

@Pookie, succes vandaag! Nog even en dan heb je je ventje in je armen!

15. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    zora; hopelijk een mooie dag vandaag. Geniet er van en niet teveel doen! Beeb van zora; nog even binnen blijven vandaag!

Pookie; nou spannend meid. Heel veel succes en zet em op!

grietje; vervelend van die schildklier. hopelijk trekt het snel bij.

16. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Nou correctie, kon Madelief niet naar school brengen want er zit ineens een mega gat in de binnen band. Kanonne wat ben ik nu chagrijnig....

17. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier. gisteren lekker naar buiten geweest met Y. Sjonge wat een gedoe is dat zeg, op stap met een baby en een peuter. Vooral omdat dochter in die fase zit dat ze er steeds vandoor rent. En dan dat gehannes met die kinderwagen en maxicosi. Eerst de wandelwagen uitklappen, bak erop. Dan baby uit de maxi-cosi en in de wandelwagen. Ondertussen zit dochterlief in het autostoeltje te roepen dat ze eruit wil, al sinds de auto stil staat. Pfffffffff

Maar goed, het was lekker weer. Ben blij dat we toch gegaan zijn want vandaag wordt het weer knudde....
    Even op de buienradar kijken of mn wasgoed naar binnen moet...

18. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van je fiets of de wandelwagen?

Balen inderdaad! Kun je Storm wel thuislaten dan?

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pookie: succes vandaag meid! Woehoe spannend :D

Butterfly: hmm dat is wel matig. Zo ik ook chagrijnig van worden!

Hier: volle maan heeft zijn werk mooi niet gedaan. Nog steeds bib!

20. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Ja, idd een gedoe he! Gisteren gaan wandelen met R. En T. Met de fiets van de creche gehaald (psz). Begint mijn wiel plots te slaan... Ik zet T in de fietsstoel en geraak haast niet meer vooruit. Band was dus helemaal lek...vandaag zijn de broertjes allebei thuis en ze moeten binnen blijven. Ik hoop dat het lukt ;)

Deel Deze Pagina