Gaap erbij. Ik lag om half 1 in bed, om half 2 kwam H. voor een voeding, om half 5 en om half 6 ging de wekker van ml omdat hij weer aan het werk moet met dat %^& project. En ik zit dus met twee kindjes beneden te wachten totdat de kraam komt. Hopelijk kan ik dan nog even een uurtje tukken zo de laatste kraamdag. Alhoewel, ze komt maar tot 1 uur dus dat zal er wel niet in zitten. We slapen wel als de kinderen het huis uit zijn
Hier ook al vanaf 5 uur wakker! Ondanks dat de verpleging de nachtvoeding heeft gedaan. Doen ze eigenlijk altijd tijdens de laatste nacht. Vandaag eindelijk lekker naar huis!!!!!!! De kleine man doet het fantastisch, de overstap naar fv is heel goed geweest. Hij zit nu op 45 ml per fles en dat gaat prima. Hij heeft gisteren om 12 uur de laatste fles gehad en vanochtend om half 5 meldde hij zich pas weer! En hij is zo tevreden, dus het voelt goed om naar huis te gaan!
G was ook wat overstuur vanacht. Normaal heb ik het luxe met hem want hij is erg gesteld op zijn nachtrust (slaapt makkelijk 6 uur door). Maar vanacht kwam hij om 00:30 , om 3:30 en dan weer om 6:00. Die van 3:30 hoeft voor mij niet.. Maar ach, als hij van slag is mag hij lekker troost bij mama. Hij is wel echt een heel makkelijk kind.
Geranium, wat fijn dat je vandaag naar huis mag! Nu kan het echte genieten beginnen. Ik heb ook 'maar' 1, 5 dag borstvoeding geprobeerd. Ben er ook mee gestopt. Klinkt ook heel makkelijk, maar dat is het niet. (Om keuze te maken) Gelukkig sta ik er wel helemaal achter. Storm doet het super goed!
Vannacht om 5.22 zijn wij de trotse ouders geworden van Tim hij weegt 3895 gram en 51 cm het gaat allemaal goed!
Lieve unexpected, hier ook een heel makkelijk mannetje en d nachts nu ook 1x er n inderdaad als ze een keer extra komen geeft dat ook niet Respect voor jou hoe goed je met alles om gaat! ! Knuffel
Gefeliciteerd met jullie Tim, leuke naam!! Geniet lekker van elkaar! Hopelijk heb je een "goede" bevalling gehad!
Unexpected jeetje meis dat meen je niet, ook nog ontstoken hechingen pfff Wat fijn dat je zo geniet van je mannetje, dan weet je ook waar je het allemaal voor gedaan hebt.. X
Meriam, gefeliciteerd met jullie zoon Tim!! Fijn dat alles goed gaat! Hier natuurlijk weer een nacht met harde buiken, maar geen voorwee te bekennen, laat staan een 'echte' wee
Jeetje, dat lijkt heel veel op onze bevalling. Alleen mijn vliezen zijn gebroken bij2 cm. Om 11 uur en zen weeen opvangen had ik krap 4 cm. Om 3 uur opnieuw getoucheerden toen was er nog maar 5 cm. En wat heel naar was, de hartslag van Hugo dipte tijdens de weeen. De weeen waren ook relatief kort al kwamen ze wel in clusters. Dus de opwekkers nog een tikkie omhoog en ik moest op mijn zij liggen. Dat viel tegen want op die manier kon ik de weeen niet meer zen opvangen. En de hartslag bleef dippen. Dus de arts assistent erbij weer toucheren en toen is eigenlijk gelijk de ks geopperd. Vooral omdat ze aan het hoofdje van broertje konden voelen dat de weeen wel goed waren maar de ontsluiting niet op gang kwam. Pijnstillimg om de ontsluiting te bevorderen was geen optie ivm met de hartslag dus na overleg met de gyn was binnen 2 minuten besloten tot de keizersnede. Dat was wel een stuk vreemder dan de eerste keer. Ik was mij nu overal heel bewust van, zat nog volop weeeen weg te puffen en trilde als een idioot. Maar uiteindelijk is alles gelukt en is Hugo geboren en hij had hele goede scores en deed het gelijk super. Hij heeft nog ff lekker met mij geknuffeld op de ok en later op de verkoever hebben we hem al naar de tepel laten zoeken en die had hij zo! Hij is echt de hele avond nog veel wakker en superalert geweest. Ook gaat het voeden al best goed en heeft hij veel zuigbehoefte. Echt een heerlijk mannetje! Nu ff wachten tot het infuus eruit mag, katheter rverwijderd want dan kunnen we kijken of ik in de stol kan zitten. Maar vooral heb ik zin in een grondige wasbeurt of douche!! Fijne koningsdag allemaal!
haha juul bijslapen zal t dan wel niet worden! ik ben al bijna 5 weken geleden bevallen en ik ben nog steeds moe haha! kraambezoek is nu in volle gang. @ geranium; wat fijn dat het goed voelt meis. lekker genieten! @unexpected hoe is het nu met je? denk vaak aan je! gisteravond had ik twee krijsende kinderen haha dus niek had even pech papa zei fijn: succes ermee ik ga voetballen. whaha! dus dat was feest maar ik heb het overleefd. oh btw dinsdag met koninginnedag ons eerste optreden met de band!! gekke doos ben ik ook. heb nog wel veel pijn van mn bekken. volgens de fysio is het het si gewricht en kan ze er niks mee. dus moet ik afspraak maken met osteopaat. Hopelijk trek ik get dinsdag!
Meriam gefeliciteerd!! Leuke naam! Hier nog alles rustig. Vanavond nog maar even naar het examenfeestje van ml's zwager Voel me nog prima dus waarom niet!