16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pookie gefeliciteerd!!!!

@zowel Geranium als Pookie: Man man wat een verhalen, heftig hoor! word er wel een beetje bang van...

@Meriam: Ook van harte gefeliciteerd!!!!

Zijn nu alleen Skatje, Elina, Zora en ikke nog over? K ga zo maar weer eens een loopje doen, misschien wekt het vandaag wel iets op...(mag hoop houden toch?)

Owh en bedankt voor de kruiken uitleg Sharazad!

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Meriam gefeliciteerd!

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Pookie en geranium, wat fijn dat je zo snel naar huis mag na een ks nietwaar? Maar neem thuis je rust, blijf de eerste dagen boven want je doet snel te veel en verklevingen doen zeer. Mijn schoonzus is er een jaar zoet mee geweest.

Pookie, wat heerlijk dat in jouw ziekenhuis je ook de baby al op de verkoever mag, scheelt de wereld in het opstarten van de bv! En het knuffelt zo lekker

4. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meriam, gefeliciteerd met Tim!

Meiden, bedankt voor alle lieve berichten de afgelopen tijd! Knuffels voor jullie!

BV, G heeft denk ik een regeldag vandaag. Hij is meer van slag en wil vaker aan de borst.

Hoesten/niezen, hebben jullie dat ook, dat als je hoest/niest het net is of je onderkant eruit valt??

Zwangere meiden, succes met de laatste loodjes!

5. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    unexpected...dat hoesten en niezen is een drama! ik hield letterlijk de onderkant vast!

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh echt? geen last van gehad!

pfff heb een week niet gevloeid en nu weer begonnen? kan het al menstruatie zijn?

7. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Volgens mij wel. We kunnen een top 4 samenstellen ;)
    Volgens mij heeft niemand al echt last toch? Ik zie mezelf iig niet snel bevallen omdat ik nog potdicht zit!

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik denk:
    1. Zora
    2. Elina
    3. Tumtum
    4. Ik

9. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL

wil niks zeggen hoor meid.. week voor mn bevalling hadk nog bmm van 2 cm.. week later int zh met verstreken bmm en 4 cm ontsluiting hihi. en had maar paar harde buiken gehad. dus ja zegt niks

10. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Meriam, gefeliciteerd met jullie zoon Tim! Leuke naam, stoer!
    Vind sowieso dat er allemaal leuke namen gekozen zijn!

Hoesten/niezen vond ik de eerste 10 dagen ook echt niet prettig! Hield ook echt mijn onderkantje vast, bang dat de hele boel los zou raken ofzo...;)
    Inmiddels wel weer gezellig geweest met ml, was wel even gevoelig maar het viel me alles mee...:)

Hier weinig verandering, Daan is veel wakker en soms wat moeilijk in slaap te krijgen. Hij vindt het volgens mij allemaal maar reuze interessant wat er om hem heen gebeurt!Ik ga zometeen naar een high tea, vriendinnetje is jarig. En ml gaat vanavond met vrienden uit eten, dus we lossen elkaar af, hihi.

Fijn weekend en de zwangere meiden heel veel succes met wachten!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij mij zat woensdag alles nog potdicht, vrijdag weeën en zaterdag geboren!
    Zegt inderdaad niets..

12. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Nee weet dat het niks zegt maar heb gewoon het gevoel dat er heel wat moet gebeuren om ontsluiting te krijgen. Omdat ik de hele zwangerschap al zoveel harde buiken heb die niks doen. Heb er nu ook zeker elke 15 minstens 1.. Vorige week ook veel menstruatiepijn gehad wat ook niks gedaan heeft. Dus hou het inleiden wel in m'n achterhoofd al hoop ik natuurlijk dat het van de week ineens begint..

1. Zora
    2. Skatje
    3. Ik
    4. Tumtum

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meriam: van harte gegeliciteerd met jullie zoon! Wat veel jongetjes toch he? Geniet!

Skatje: ik zie mezelf niet op 1 hoor. Hier ook nog helemaal nergens last van. Ik heb echt het idee dat ik ingeleid moet worden uiteindelijk omdat bij mijn dochter ook de weeen niet vanzelf op gang kwamen na gebroken vliezen, maar alles kan....

Binnen 2 weekjes zijn gelukkig alle baby's er wel. Ik ben erg benieuwd!

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @ regeldag, hier ook. Mopperig, steeds willen drinken, in slaap vallen, half uur later weer ;) Ach ja, de kraam is de deur uit, ml is naar een feestje en heeft de twee andere monsters naar zijn zusje gebracht om te spelen, dus ik lig lekker met h, een iPad en een stapel boeken in bed. Kan slechter :D

@hoesten en niezen, ja ik hou ook de hele handel maar vast dan ;)

15. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Maartje, dat kan heel goed jee menstruatie zijn!

16. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij liggen al een uur in bed. G is alleen blij aan de borst en slaapt tussendoor. In zijn wieg kan ik hem niet leggen want dat is drama. Arm mannetJe, helemaal uit z'n doen. Hij wil gewoon lekker bij mama zijn. Vindt mama helemaal niet erg :)

17. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, net kaartjes gekocht voor ironman 3 voor de late voorstelling vanvond, dus nu moet ik nog ff geen weeën krijgen, maar geloof ook niet dat dat ging gebeuren :)

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Meriam en ml van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @tumtum, hihi zul je net zien ;)

@meriam, van harte gefeliciteerd met jullie Tim!! Hoop dat alles goed gaat :)

@butterfly, hier ook rappe bevalling natuurlijk, maar ervaar t ook wel echt als heftig, misschien ook wel juist door de snelheid. Je hebt weinig tijd om t tot je door te latn dringen zeg maar....voor ik t wist zat ik opeens op 10 cm en kwartier later had ik dr vast, gewoon niet te bevatten zo snel dat t ging voor mn gevoel, ik liep mentaal dus wel echt stukje achter zeg maar ;) het verwerken heb ik vooral de 1e nacht gedaan, heb t ook maar over me heen laten komen, des te eerder zou t verwerkt zijn ;)

En ja ik schrik ook wel van andere verhalen ja, die zijn zeker ook heftig, maar neemt niet weg dat onze snelle bevallingen niet ook heftig zijn geweest, alleen anders ;)

@hoesten/niesen, oh vreselijk die 1e dagen idd! Pff hihi gelukkig nu voorbij :)
    Ik keek ook heel erg tegen 1e keer poepen op :), op dag 3 kwam t "helaas" al maar viel me echt alles mee! Gewoon afvegen met vochtig toiletpapier om de aambeien wat t ontzien hihi ;)
    Die zijn inmiddels ook verdwenen geloof ik, of anders voel ik ze in elk geval niet meer :)

@regeldag, hier geloof nog niet gehad, of hebben fv kindjes dat niet??

@hier1, gister toch veel te veel geweest...alleen gaf mn lijf gister de signalen niet op tijd ;)...vandaag dus veel last dus hou me erg gedeisd

@hier2, hailey vannacht half 2 voor t eerst de hele 120cc opgedronken, en kwam vervolgens ook pas 6 uur later weer voor de fles!!
    (Om half 4 werd ze wel wakker, even luier verschoond en heb haar daarna bij me genomen en toen sliepen we allebei weer fijn verder :))

En net was ik vergeten om wat uit de fles te gooien, heeft gewoon 135/140cc opgedronken!:$
    Nu wel wat last van dr buikje dus denk dat dat toch iets teveel van t goeie was.....maar ze had blijkbaar erg honger hihi, normaal stopt ze echt wel als ze vol zit :)

Sorry als ik iemand vergeten ben, die dementie heerst nog volop....

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Moet weer goed oefenen hoe de bekkenbodemspier aan moet spannen...

Deel Deze Pagina