Hoi lieve meiden, Na een snelle heftige bevalling is om half 4 onze zoon Mees geboren! 4300 gram en een prachtig mannetje. Later meer!
Zora! GEFELICITEERD! Leuke naam! ( stond ook hoog op mijn lijstje) Wat heb je dat snel gedaan! Geniet van elkaar!
Zora, gefeliciteerd met jullie zoon Mees! Fijn dat alles goed is gegaan en wat een flinkerd! Ben eigenlijk een beetje bang dat ons meisje ook rond de 4 kg zit want ze loopt ook voor op groei.. Hier, na een paar goede nachten kon het natuurlijk niet anders dan weer een rotnacht te hebben. Het gewicht in m'n buik maakt gewoon dat m'n buik constant hard word. Bah! Helaas alleen geen kraampje of pijntjes te voelen ik wil ook bebieeeee!
Max 500 pagina's @zora; gefeliciteerd met de snelle bevalling van Mees. Mooie naam, flinke jongen. Hier wachten tot manlief er weer is en de gyn langskomt. Daarna mogen we waarschijnlijk naar huis!
Zora; gefeliciteerd met jullie zoon Mees! Leuke naam inderdaad. Fijn dat je een snelle bevalling hebt gehad. Hoop dat het allemaal ook goed gegaan is, want je hebt een flinke kerel gekregen! Gelukkig zit dat er nu op, hoop dat je nu lekker kan genieten van je kraamtijd!
Wohoe!! Lekker hoor. Staat de kraam dan vandaag ook al op de stoep? Hoeveel kraamzorg krijg je eigenlijk na n paar dagen z'huis?
Zora gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Wat een leuke naam!! Ja, in die 100 pagina's zullen alle baby's (nog 3!) er wel zijn. Kunnen we allemaal over naar een nieuw topic. Wat gaat de tijd toch snel!
Je dagen in het ziekenhuis gaan van je kraamzorg af. Dus je aantal geindiceerde uren gedeeld door 8 dagen, en dan minus het aantal dagen dat je in het zkh hebt gelegen. Dus ik had 2 dagen in het zkh gelegen, en hield dus 6 dagen kraamzorg over. Maar pookie, laat door de verloskundige gewoon nog 2 dagen erbij indiceren (doen ze waarschijnlijk uit zichzelf al wel) met 10 uur extra wegen 'verminderde zelfredzaamheid na een sectio'. Is erg fijn als je al een kleintje rond hebt rennen. Ik had dus gewoon nog 8 dagen kraamzorg thuis na 2 dagen ziekenhuis.
Hihi zora hadden we goed voorspeld Ik zeg ook Ik Skatje Tumtum Ik heb sinds een uur opeens weer menstruatiepijn en ook een stuk erger dan gister.. Maar het is echt een constante pijn.. Zijn dit dan voorweeen ofzo? Om 1130 moet ik in het ziekenhuis zijn dus ben benieuwd wat er op de ctg te zien is. Alhoewel het me niets verbaasd als het dan weer net rustig is.... Maar m'n hoop om niet ingeleid te hoeven worden is weer gestegen