Het manneke is de hele ochtend wakker geweest, vanaf de voeding van 7.00, en is erg onrustig. Sowieso spuugt ie veel, lijkt ook last van krampjes te hebben. Hij wil bij me liggen anders huilt ie, en dan het liefst ook aan de borst. Drinken, loslaten, drinken, loslsten.... Vraag me af of ie te weinig kijgt.. je zou toch denken dattie een keer genoeg heeft. Afijn, om 12 uur vond ik het wel welletjes, en heb hem de fles gegeven. Hij dronk 60 cc en viel in slaap, om na 5 minuten weer wakker te worden, zn broek vol te poepen en weer te willen drinken. Mn tepels kunnen echt niet zo lang doorgaan... heb hem nu een speen gegeven (wat afgeraden wordt natuurlijk) maar weet het anders ook niet meer.. Zou ik dan toch te weinig hebben? Heb met nakolven ook steeds maar 20 tot 50 cc, dus dat schiet ook niet op... heb wel een klein vooraadje, maar rb natuurlijk liever dat ie genoeg uit mn borst krijgtll Of is het een kwestie van ff volhouden?... Hij heeft de speen er alweer uitgegooid.. zucht..
Maartje: j. krijgt nu 90 cc per voeding. Maar hij meldt zich overdag echt om de 2,5 uur. En hij slaapt zo slecht overdag. Gelukkig 's nachts niet dus dat scheelt!
En dan 7 voedingen? Hier 7 x 100 maar hij wil ook minstens 3 x per dag meer drinken, en geef dan dus 35 meer maar lijkt daarna alweer snel honger te hebben.
Hier wel af en toe geprobeerd, maar zit te strak (niet alleen het evoel dat het er uit de onderkant uitvalt...)...dus ik draag nog steeds positiebroeken....
@Frommel, waarom kolf je nog? Nu gaat die melk de vriezer in, inplaats van in je kind. G krijgt hier gewoon de speen, ook al geef ik bv. Hij kan ongeveer om de 3 uur drinken, of soms duurt t langer. Als ik hem telkens aanleg voor een paar minuten drinkt hij toch niet goed en wordt je helemaal gek. Als hij kramp heeft en troost nodig heeft dan krijgt hij een speentje en knuffel ik hem (als dat kan op dat moment). Hij is buiten de krampjes om erg tevreden. @Kramp: G strekt ook zijn hele lijfje, hoort dat bij kramp? @reflux, wat zijn de signalen vann verborgen reflux? @elina, fijn dat je gestript bent! Nu gaat t echt beginnen. Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling meid!
Hier hadden we dat gisteren, en ik weet dat ze meer dan genoeg krijgt, dit soort regeldagen heb je gewoon af en toe, als hij geen natte luiers meer heeft dan is het tijd om bij te voeden heb vertrouwen meis, jullie doen het hartstikke goed!
buddy nieuws buddy nieuws Elina had vanmorgen om 9.30 1cm ontsluitig. Half 3 pas 1, 5 cm ontsluiting. .schiet niet echt op dus. Ze heeft wel elke 3 min flinke weeën. Hopelijk komt er wat meer schot in nu. Half 6 komt vk weer kijken.
Unexpected, overstrekken klinkt wel als krampjes. .. Net met Storm bij huis arts geweest. Ze denkt dat hij Door de harde ontlasting van gisteren het van binnen kapot heeft geperst. Als het nu aan houd moeten we denken aan koemelk allergie. ..
Hij krijgt idd 7 voedingen per dag. We gaan nu eerst kijken hoe hij reageert op 120 cc. Vind het wel heel veel voor zo'n manneke hoor, maar hij zit nu al op 4420 gram. Dus zit vast wel goed!
Ohh Elina meisje dat schiet niet heel hard op Zet m op!!! Hier terug van vk. Ze heeft me gestript want ik had al een hele cm ontsluiting Ach die kun je maar mooi gratis hebben! Nu nog ff bevallen..
Heuj Skatjuh, je kunt me niet zomaar alleen laten heh! Nou ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik alweer een hele dag van de zon heb genoten zonder me druk te hoeven maken over krampjes en voedingen, zolang het maar mooi weer is en ik genoeg boeken heb hou ik t nog wel vol
Geen zorgen meiden, de krampjes komen snel genoeg! hehe eerst maar "even" je eigen "krampjes" om te bevallen.
Jeetje butterfly wat vervelend zeg! Olivia heeft ook harde ontlasting. .zooo zielig dat kontje kan het bijna niet eruit krijgen. Als ze dan moet, dan zie ik dat al aan dr koppie en dam.doe ik dr luier af zodat ze wat vrijer kan poepen. Heeft storm dat ook? Of had ie nog meer dingen dat je aan koemelkallergie denkt?
Hier ook hongerige baby's voeding. Bij de standaard voeding dronk ie om de 2 uur wel 120cc! Dus overgestapt en nu netjes 4uur tussen de flessen. @Elina: Denk aan je meis! Je kan het! Weet precies hoe je je voelt.. Bij mij ging het ook 2x zo langzaam! Ik hoop dat het na je vliezen een beetje opschiet. Was bij mij wel zo. @Renee: Duimmmm voor je! @ontlasting: Hier door het overstappen naar Friso extra wat moeite gehad met zn ontlasting, maar gaat nu weer goed! Ik doe dan indd ook zijn luier uit en 'help' hem door zijn beentjes vast te houden of ermee te fietsen.
De dag is natuurlijk nog niet om...Maar ik kan me niet voorstellen dat ik voor 0.00 vannacht nog een baby ga krijgen dan is ze wel heel lief voor me geweest dat ze me eerst nog lekker de hele dag in het zonnetje heeft laten zitten en er vervolgens in de avond nog eventjes vlug uitkomt