Ja mijn buurvrouw is echt goed hierin. Die zag ook gelijk dat ik zwanger was en dat het een jongen werd... Krijg het hier wel benauwd van.....
JEEJ Maartje! Gefeliciteerd lieverd!!!en wat een top snelheid weer (word er bang van ) En dat gewicht, sjee zeg daar ben ik jaloers op!! Hoop dat alles helemaal naar wens gaat!!!!! @unexpected, heb mijn mobieltje bijna altijd bij de hand De gyn. Schatte het gewicht van baby nu op kleine 5pond. Als hij nog minimaal een week blijft zitten en groeien ben ik zeer tevreden. Heb nog steeds Madelief in mijn hoofd met 36.4 2460 gram.....
ik denk frommel...babyfg of monica... ist geen leuk idee om een lijstje te maken met als met de geslachten enz. destijds? Naam mama,geboortedatum en naam ukkie?? xxx
Nee, ik doe aan werkontwijkend forummen @Volgende: Nou, unexpected dan maar! Ik geloof heilig in voorspellende buurvrouwen, k heb zelf zo'n beppe, die ziet dat ook altijd gelijk.
Als ze bij mij de flappie niet ginmgen halen met 39+ een beetje dan liep ik ook volgens mij tot 42 weken hoor. Hier gebeurt nog helemaal niets. Noppes. Nada. Gelukkig kan ik voor een beetje avontuur en spektakel hier meelezen
Amezen, je wordt niet laaste hoor! ik ben officieel 29 April pas uitgerekend, als laatste uit dit hele topic dus en hier rommelt het totaaaaal niet, dus het kan ook nog 13 Mei worden voor mij (moet mijn banner nog steeds aanpassen, die staat op termijn die ik kreeg bij de 11 weken echo, ben bij de 18 weken echo 5 dagen teruggezet)
@Pookie; Ja ik dacht nog zal ik je een berichtje sturen, maar ik was zo druk met het huis.... Hahaha Ben het vergeten @Amezen; Ik denk dat ik ook aardig door ga lopen hoor.. Ook al zegt de vk en de voorweeën van niet. Ik was er vanaf het begin van overtuigd dat ik over tijd zou gaan.. Bij Mira had ik gelijk met het termijn, dus we moeten het nog maar even zien Ik vind het zo leuk dat alle kindjes nu langzamerhand geboren worden.. Ben zo benieuwd naar alle namen!
Oh en niet rommelen betekend natuurlijk helemaal niets he meiden! Bij Mira heeft het maar 2x gerommeld bij mij.. En toen was het ook gelijk ontsluiting! Geen 1x een voorwee of kramp of iets dergelijks gehad. Dus dat zegt niets
Nee Bloemmm jij bent ook bijna aan de beurt, echt. Oh gelukkig toch niet de laatste! Valt er tenminste nog wat te kletsen hier tijdens echt echt ècht de laatste loodjes.
Hup tumtum, pas je banner aan! En nu snap ik ook dat je nog zoveel energie hebt @Bloemmm..ik ben ook zoo benieuwd naar alle namen!
Ja, en ontsluiting zegt ook niet alles... Bij Madelief heb ik ook weken met ontsluiting rond gelopen. En nu weer wat ontsluiting , maar kan maar zo nog weken op zich blijven wachten....
Ja, ik heb ook heel lang met ontsluiting gelopen! Zegt allemaal niets.. Ik weet het echt niet dit keer, maar ik denk niet dat het begint met het breken van mijn vliezen.. Die waren bij Mira doorgeprikt bij 3cm.