16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    bloem...kun je zomaar overstappen naar hongerige babyvoeding. wat doet dat eigk?

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ja lach maar, wie het kleine niet eert.... :D Vanacht ben jij aan de beurt ;)

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @ego: mijn zoontje heeft vandaag voor het eerst los gelopen!!!!! Ik ben zo trots als een aap. Hij deed af en toe al wel zo'n 'per ongeluk' stapje alleen, maar nu liep hij echt een stukje!!!

4. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    G was echt huilerig vandaag, ben 1x z'n duppels vergeten tegen kramp. Dus maar in de draagdoek anders doe je niks meer. Arm mannetje. Hij vindt t kennelijk fijn want slaapt al de hel tijd maar dat deed hij voorheen ook goed dus misschien had hij dat nu wel weer gedaan in zijn wiegje.
    Straks zal hij weer voor een voeding komen dus druPpels niet vergeten! Kijken hoe hij dan weer slaapt.

5. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul, wat goed! Snap dat je trots bent!

Zijn skatje en elina nu aan het bevallen en is tumtum dan de laatste niet zwangere?

6. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    buddynieuws buddynieuws !!
    De vk is net bij elina geweest.... 3cm....
    De weeën zijn heftig en zou graag pijnstilling willen.. vk komt om 20.00 pas weer... dan misschien vliezen breken.
    Als het zo doorgaat word ze ipv morgen, vanavond al ingeleid..

Arme meid..heb met dr te doen...

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @elina, succes meid!!!

@minnie, dan kan ze de vk toch nu bellen met de mededeling dat ze pijnstilling wilt?? Hoeft ze toch niet te wachten tot die vk er weer eens is....;)....t is dat ik dr nr niet heb ;)
    Ik raad haar remifentanil aan trouwens ;)

@skatje, gestript! Ben benieuwd of t wat doet! Mocht t doorzetten, succes!!

@remifentanil, bij mij ging t natuurlijk ook erg rap, en misschien ook wel door de hulp van de morfine ;) ontspannen was ik zeker (tussen de weeen haha), maar kon daar ook veel beter de weeen mee opvangen, ook de weeen waarvan t ergste niet eraf werd gehaald.
    En nu weet je vsn te voren toch ook niet hoe snel t zal gaan,bij ons was de 1e vk in t zkh ervan overtuigd dat t geen 9 april kindje meer zou worden, hebben we die ff te kakken gezet :p

@tumtum, hihi lekker van t zonnetje genieten hoor!

@zonnetje, als t morgen ook weer zo lekker is zet ik de reiswieg met hailey erin op t balkon en ga ik lekker in de zon zitten met een boek :) vind t wel een goed plan :)

@hier, ml vandaag weer voor t eerst gaan werken, was ff wennen maar vond t ook wel echt ff lekker! Hoefde me er in elk geval niet aan te ergeren dat ie geen hol uitvoert en dat ik alles moet doen en verzinnen mbt t huishouden ;)...:)
    Dus vandaag lekker opgeruimd en gestofzuigd :)

En ons meisje doet t goed :) ze heeft opeens t boeren helemaal uitgevonden, dat doet ze vandaag echt zo goed! Nog geen kramp gehad ook vandaag *klopt af* :)

8. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och jeetje, arme Elina! hoop dat ze idd sneller de vk inschakelt voor pijnstilling!

Ik heb mezelf zo op het einde van de zwangerschap nog ff een zwangerschapsmasker bezorgd. Hopelijk ben ik daar ook snel weer vanaf als ik niet meer zwanger ben, want heb nu 3 prachtige bruine vlekken in mijn gezicht...

9. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    De dokter opperde het bij Storm omdat hij bloederig slijm bij de ontlasting had. Net had hij het weer....:( verder doe ik 10cc extra water in zn fles. Dat werkt wel heel goed tegen de harde ontlasting

10. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Oei! Dat is balen. ..Toch iets te veel van het zonnetje genoten :(

11. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Arme Elina, succes meis!

Skatje... hopelijk zet het bij jou nu ook door!

12. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Heb ik ook gedaan bfg!
    Heb gelijk gezegd dat ze niet moet wachten en vk moet bellen want wachten tot.20.00 is geen doen. Als het zo lang duurt is het gewoon geen doen.
    Zei al anders maar gewoon naar het ziekenhuis gaan.

13. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Oke goede tip. Thnx!
    Olivia had vanmiddag wel slijm maar geen bloed gelukkig.
    Hopelijk is het niks butterfly! En werkt de 10cc extra goed.

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Juul: nou ik lach wel als ik vannacht ook mag! Ok niet letterlijk want bevallen doet auwww maar dat wist ik al. Ik merk van t strippen echt nada.. Maar goed, wie weet..

Elina: he gets nog maar 3 cm! Gewoon eerder de vk bellen inderdaad als je het niet trekt!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elina: zet m op meid! Hopelijk zet t nu snel door en anders hup naar het ziekenhuis!

Skatje: spannend! Misschien begin jij vannacht ook....

Tum Tum: balen zeg dat masker. Hopelijk trekt het snel weg!

Baby's met krampjes sterkte!

Hier: gaat het goed? De bv komt nu goed op gang. Mees is ruim 300 gram afgevallen dus hopelijk gaat hij nu weer lekker groeien.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Maartje; Ja had het met de verloskundige en HA overlegd..
    Om de 2 uur 120cc drinken kan echt niet natuurlijk, heb eerst een paar dagen 2 schepjes Friso Standaard en 2 schepjes Friso Extra gedaan en daarna helemaal over gegaan. Ging eigenlijk op een paar dagen moeilijk poepen na heel goed!

@Elina; Ach :(.. Wat vervelend! Ze kan indd al eerder bellen en om pijnstilling vragen lijkt me? Succes meis!

17. geranium32

geranium32 Niet meer actief

De kleine man heeft vanavond om 6 uur 120 cc gehad en meldde zich om 9 uur weer. Toen dronk hij 90 cc en heeft hij wat gespuugd. Hoop dat hij nu niet helemaal van slag raakt. Morgen ff goed overleggen met de kraamhulp. Vind het wel lastig hoor!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kwam even spieken naar Elina.
    Ga nu even een tukje doen, kom bij de fles straks nog wel kijken!

@Geranium; Blijft moeilijk he! Herkenbaar hoor.

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Best knap, met nog geen twee weken :p

Goed gedaan grote vent!

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Je moest ook bezig zijn met bevallen en niet op het balkon zitten...:p
    Maar wel vervelend zeg, hoop idd dat het snel weer bijtrekt als de kleine er is.

Deel Deze Pagina