Temp was 37 graden, heb maar ff t ziekenhuis gebeld ivm bloed, maar ze vond het uit mijn beschrijving geen dusdanige hoeveelheid on gelijk langs te komen, moet morgen rond 7.15 weer bellen tenzij er iets veranderd.
@Tumtum; Zou het even aan de HA vragen hoor! @Elina; Wha! Dat je nog zelf kan schrijven zeg dat uur is nu voorbij, zou je meisje er nu al zijn?? Spannend!! Hoop dat alles goed gaat!
Goed dat je gebeld hebt tumtum! Ben benieuwd wat het is, als het niet je slijmprop is. .. Elina ..hoop voor je dat je meisje er nu is! Ik...pfff de nachtelijke slaapjes worden weer minder. ..eerst echt 4a5uur ertussen en nu moet ik blij zijn als hij de 3, 5a 4uur red. En hij drinkt ze nog geen eens leeg. ... speentje tuft hij uit dus dat is ook geen optie. ..
Was hier ook zo butterfly! Nu zit er weer 5uur tussen.. Zwaar is dat dan he! Moeten we even doorheen.
goede morgen ook hier 4uur tussen snachts... nog rond steeds geen nieuws van Elina? deze mama gaat gauw ff douchen, tegen dat ik klaar ben zal kleine prinses wel weer willen eten! dikke knuffel xxx
Goedemorgen Succes in ht ziekenhuis tumtum! Hier ook andere slaaptijden weer..gaaaaappp 0.00 tot 04.00 wakker/huilen. 04.00 tot 07.00 geslapen..jeej Nu beneden, flesje en de dag beginnen hier. Helaas regen....
G sliep van 11:30 tot 3:30 en daarna tot 7:20 tussendoor lekker geslapen. Dus 2x zo'n 3,5 uur Goed te doen Hoewel hij eerst dus 6 uur doorsliep van ongeveer 12 tot 6
Goedemorgen! Elina, ik hoop dat je meisje er is! Tumtum, goed dat je gebeld hebt Slaapjes, hier liet hij er vanacht ineens 6 uur tussen. Moet ook zeggen dat ik gesmokkeld heb, hij heeft om 10 uur een flesje met 40cc nafgekolfde melk gekregen want ik werd helemaal gek van dat gecluster en geregel. En dat was schijnbaar net wat hij nodig had om de nacht vol te maken. Maar de laatste tijd heeft hij er vaker 2 of 3 uur tussen dan meer. 's Nachts doet hij heel af en toe 4 uur. Maar onze kindjes zijn allemaal ongeveer even oud, ze zitten nu in een groeispurt moment. Tenminste, ik kan het bij H. gewoon zien. Maatje 50 wordt te klein, hij gaat al over naar 50/56. Het gaat hard
Goeiemorgen! Ik verloor vanmorgen nog een lading vies bruinig slijm, maar verder geen bloed meer, dus het zal de slijmprop geweest zijn. Vond het de moeite niet meer om daar nog eens voor terug te bellen, hopelijk moet ik er snel genoeg naar toe met weeën
Ik hoop het ook tumtum! Spannend wie weet begint het vandaag! Elina: ik hoop toch wel dat je je meisje nu hebt, maar dat zal vast wel! Hier: op een zeurend gevoel in mijn buik gebeurt er niks, dus ik ga zo maar even zielig in een hoekje zitten huilen Als enige over zodadelijk..
@Elina, ik hoop dat je aan het genieten bent van je meisje! @tumtum, gaat het beginnen..... @Skatje, jammer dat het strippen niets gedaan heeft! Hopelijk komt jullie meisje ook snel!
Tumtum: klinkt goed!!!!! Spannend hoor! Elina: hoop ook dat je je meisje inmiddels bij je hebt! Slaapjes: hier zit er zo'n 4 uur tussen de nachtvoedingen. Vannacht was het 1 uur en kwart voor 5. Doet hij dus keurig!
Goedemorgen @elina, neem aan dat je je meisje al bij je hebt, maar kan me zo voorstellen dat je volledig uitgeput bent! Ik hoop dat alles goed is gegaan t laatste uur en met t persen! @groeispurt, jep.....broekjes maat 50 waren al heel gauw te kort,maar nu toch ook wel echt strak om dr buikje En shirtjes maat 50 gaan nog net........ze zwom erin toen ze net geboren was *snif-* En dat alles van de ene op de andere dag.... Ze heeft er wel last van gehad paar daagjes, nu gaat t gelukkig weer beter met dr Waar ze er eerst zo 5 uur tussen liet mt 120cc, laat ze er nu merendeels 3,5 uur tussen. Laatste fles krijgt ze 135cc, maar daar doet ze ook 3,5 max 4 uur mee (voorheen ook makkelijk 5 uur)..... Dusss ze heeft wat meer nodig blijkbaar Volgende week cb, kunnen we dan mooi vragen hoe we mogen gaan verhogen En ml heeft de ochtend vrij genomen dan! Kunnen we er samen voor t eerst heen. En 29 mei krijgt ze dr eerste prikjes, dan issie er ook bij! Jeej!
buddynieuws buddynieuws !!!! Vanmorgen om 7.10 na 26 moeilijke uren is Elina eindelijk bevallen vam een gezonde dochter Jaelynn Ze weeg 4270gr en is 53 cm lang. Gefeliciteerd lieve Elina, lekker uitrusten nu en genieten van elkaar!!