@Butterfly: Ik ben een beetje eigenwijs en vind een termijnbepaling bij 18 weken (dacht zelf 19 te zijn toen) niet heel betrouwbaar. Daarnaast had ik dan 4 dagen na de eisprong al een positieve zwangerschapstest moeten hebben, en diezelfde eisprong was dan ook ineens een hele week later geweest, terwijl ik een hele regelmatige cyclus heb, dus ondanks dat mijn officiele uitgerekende datum 29 April is, hou ik lekker 24 April aan met de banner
Jeej, snap ik tumtum. In dat geval had ik het dan ook zo gehouden Ga de broccolischotel klaar maken! Eet smakelijk meiden!!!! Oja, nog een keer herhaling vraag Waar maken jullie de kaartjes mee vast?! Heb me rot gezocht naar kleine knijpertjes, ik kan ze niet vinden
Meiden, ik heb zo de zenuwen gekregen dat ik aan de chips ben gegaan. Ik heb even goed zitten vreten. Was van de spanning vergeten dat ik niet zoveel koolhydraten mag. Vanavond maar even mijn haar verven. Alles zit nu echt in de vluchtkoffer. *zenuw zenuw zenuw* Straks beval ik spontaan van de zenuwen, snap ik gelijk waarom mijn buuv het altijd bij het rechte eind heeft.
@kaartjes ophangen: Nog niet over nagedacht eigenlijk.... @eten: ik denk dat ik wat coescoes met mais voor mezelf maak, mijn vriend wordt helemaal gek van me want ik heb maar zelden zin in warm eten, dus kook niet meer, en verzin ook geen avondeten meer. Hij mag dus vanavond voor zichzelf iets normaals klaarmaken (nou ja, hij heeft zichzelf op een koolhydraten dieet gezet) en ik doe iets wat in 4 minuten klaar is.
voor degene die wel willen...er is idd een groepsapp aangemaakt! t hilarische was hij bestond net 5min en Maartje der vliezen braken... degene die alsnog willen aansluiten pb maar!
@butterfly, uhhh kleine knijpertjes heb ik laatst bij de blokker gekocht, in de knutselhoek lagen ze @maartje, van harte gefeliciteerd meid met jullie Luuk!! Hoop dat alles goed is gegaan en ben benieuwd naar je verhaal! @unexpected, haha nou wie zal t zeggen ben benieuwd of je idd snel gaat bevallen! @pookie, ja? Serieuze voorweeen?? Als in, ze doen iets?? Of ze lijken vreselijk veel op echte weeen? Hihi @hier, toch zo sporadisch af en toe een wee, maar nog niet echt heel dicht op elkaar ofzo of dat ik ze uberhaupt ga timen. Zou me echt niks verbazen als mn schoonmams nog gelijk gaat krijgen met dr 28 maart , en zou me dan ook niets verbazen als t morgen na de yoga op gang komt Vind t gewoon een partij spannend zeg!! Buurvrouw dacht ook dat t niet al te lang meer ging duren als ze me zo zag, en zondag is opeens mn buik flink gezakt. Mn mams is er ook van overtuigd dat ik de 40 weken zeker niet ga halen, en ik zelf ook wel eigenlijk haha Mjaah, zullen t af moeten wachten
Heb geen flauw idee, bij de vorige hadden we alles in de boekenkast staan....maar die is de huiskamer uit...dus heb nog geeb idee....
Haha Komt goed meid!! Ooeeefff dr zit hier een mini me echt onwijs zeer te doen onderin auw auw auw auw auw
Ik heb nog geen idee wat we eten. Heb vriend gevraagd of hij wat wil halen zodat ik er niet meer uit hoef. En kaartjes zet ik neer op het dressoir.
Relax unexpected Spannend bfg! Waar wonen jullie, kom ik ff langs bij de buurvrouw @knijpertjes, Thx!!!
Roergebakken courgette, sperzieboontjes, parika en knoflook met gehakt erdoor. Lekker pittig. En dan met eiermie.
Jeetje wat is er weer veel gekletst! Hier ook zo'n moeder die m'n buik al zo laag vindt en denkt dat het elk moment zover kan zijn. Eten: pasta met tomatensaus! Er komt een vriend eten en voetbal kijken vanavond, gezellig! Het is erg druk in m'n buik nu, junior drukt behoorlijk daar beneden. En misschien verbeeld ik het me wel, maar herken een beetje Maartjes verhaal van het zurige luchtje bij het plassen........ zal wel tussen m'n oren zitten!
Goh, niemand wordt hier wild van kwarktaart??????????? in het bevallingsforum destijds van Y was kwarktaart mega populair en pannenkoeken. Toen werden er wel meer meiden geboren, misschien dat het daaraan ligt @ juul; jij met je lekker pittig ik krijg al maagzuur wanneer ik aan pittig denk!