16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kwarktaart: die heb ik vrijdag gemaakt en zondag was ie op...geen bezoek gehad en vriend is op dieet, dus 10x raden waar ie gebleven is...;) pannenkoeken lust ik altijd erg graag :D (en hier komt idd een meisje!)

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word ondertussen gek van het maagzuur. Alles wat ik eet resuleert in dat vervelende zuur. Ik eet me wezenloos aan rennies ineens.

3. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Hier ziekenhuisvoer :p broccoli, bah, hou er niet van ;)

Lig nogsteeds op de zaalarts te wachten..

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Aardappelen, snijbonen en crispino's :)

Tja artsen....ik heb volgende week weer een afspraak bij de gyn, om 14u, dus heb maar een speelafspraak voor zoonlief gemaakt...want ik zal wel niet om 15.15u bij school kunnen staan....

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heeeerlijk om eens 10 paginas bij te moeten lezen hihi. Iemand interesse in mijn bevalkingsverhaal??? Wil niemand bang maken hoor maar tis echt hilarisch hehe.

Thnx voor de felicitaties. Voel me top. Het gaat echt heel goed!

6. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Ben heel benieuwd naar je verhaal Maartje!!!! Fijn dat het zo goed gaat!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En daar is ze alweer hoor, alsof ze nog moet bevallen:)

Hoe is het met Luuk?

8. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Maartje, ben heeeel benieuwd!
    Fijn dat je je zo goed voelt!

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jaaaaaahh willen we lezen.

10. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilarisch? ik ben wel heeeeeeel nieuwschierig hoor! Welkom terug online! :D Hoe ist met jullie?

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben ook heel benieuwd!

@kwarktaart; dat is echt mijn lievelingstaart. Ga het morgen maar even maken haha.. je kan ook een stukje langsbrengen Pookie :D :D
    @buik: Hier is ie nog niet naar beneden gezakt heb ik het idee!

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ben ook erg benieuwd Maartje, en wat klink je alweer onwijs boven Jan!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Precies zoals we Maartje kennen :D

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje, hoe krijg je het voor elkaar! Eventjes snel bevallen en gelijk alweer vrolijk op het forum alsof het allemaal niks was! Ben beniwud naar je bevallings verhaal. Ongelooflijk, heb het idee dat je hier net nog zwat te kletsen over voorween. Wacht, je zat hier daarnet nog te kletsen over voorweeen!

@hier, net in huilen uitgebarsten omdat de fotograaf zei dat er geen geheugenkaartjes meer bestonden voor mijn camera. Thuis gekomen het internet op en jawel hoor, geheugenkaartje voor mijn camera besteld. Hoe zoiets je kan aangrijpen met die hormonen, niet normaal.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh ja lekker slim van die fotograaf Unexpected! Gelukkig heb je er wel één gevonden.. Ik heb trouwens ook maagzuur! Kan me dan ook niet voorstellen dat Juul zo 'lekker' pittig kan eten :p

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ BEVALLEN/GEBOREN ♥

18-03: Moon83 - DAAN - 2500 gram (34+5) 1e kindje
    26-03: Missiemaartje - LUUK - 2865 gram (35+5) 2e kindje

(Ook wel leuk om hier even de lijst te zien.. Ik haal 'm wel zo nu en dan omhoog.
    Sowieso als iemand bevallen is natuurlijk :D)

17. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Kwarktaart? Waar?! Gimme!!
    Pannenkoeken ook heerlijk, al ben ik vooral van de poffertjes de laatste tijd. Mmmm!

Maartje ik ben ook benieuwd naar je verhaal! Kom maar op!

18. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed! Ja kan jullie niet missen hoor haha!!!

Net gegeten en jozef is weer even bij Luuk kijken.

Nou hier komt ie dan he... Echt weer iets voor mij!!!

Gelukkig werkte jozef thuis maar die was ff met niek naart bureau voor prikjes. Jalf tien braken dus mijn vliezen. Dacht datk moest poepen dus duwde ff en toen knap... Hoorde ik ze breken!!
    Had nog geen wee maar om 10 uur de eerste harde buik.. Int zh aan de ctg en alles was oke. Om half elf heeft ze gevoeld. 4 cm (waar haalde ik die ineens vandaan???) redelijk snel daarna werd het al flink serieuzer en dus om om half 12 weer gevoeld. Nog steeds 4 cm. Om half een dacht ij dat ik doodging maar nog steeds 4 a 5 cm... Wat wil je vraagt de vk. Je mag nu nog pijnstilling. Dus ik zeg graag want ik hield het bijna niet meer... Om 1 uur weer gevoeld nog steeds hetzelfde dus hup naar de ok.

Kom ik daar aan voor ruggenprik op de ok zaal bij enorm veel mensen... En ik maar roepen datk pijn had. Zij die prik gezet en een kleine shot gegeven toen ik dus zei: hou maar op ik moet persen. Eerst dachten ze dat het nog niet zo was maar ik bleef het roepen en dr vk werd met spoed opgeroepen. Verpkeegkundige raakte in paniek en zei dat ik niet mocht persen en mn benen op eljaar moest houden.. Om 5 voor half 2 was ze er en jahoor 10 cm ontsluiting... Van 5 naar 10 in 20 min... Toen in paniek in de lift en naar de kamer maar ik kon het niet meer binnenhouden. Werd de kamer binnen geskeesd, 2 x nog geperst en hij was er....jozef heeft het net kunnen zien...

Hij begon meteen te huilen en mocht hem vasthouden... Zo fijn... Zo lief.. Zo anders!
    Hij begon wel beetje te kreunen dus voor de zekerheid even in de couveuse. Hij ademt zelf en het kreunen was al snel over. Hij is zo mooi.... Hij had zijn ogen al open en luisterde naar ons. Strakjes lekker buidelen en hij krijgt morgen denk ik al een flesje.

Arts vroeg nog of ik suiker had want mijn kindjes zijn redelijk fors... Ben zo blij.zo happy!!! En hoefde geen hechtingen woehoe!!!

19. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Daar is ze alweer! Tuurlijk willen we je verhaal horen maartje!

Ik ben vandaag alleen nog maar m'n bed uitgekomen om te plassen. Heb nog steeds dat zeurende gevoel onder in m'n buik. Heb er toch niet zo'n fijn gevoel over.

20. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow maartje, wat is dit snel gegaan! En zeker van 5 naar 10 in 20 minuten. Luuk had haast. Prachtig! geniet ervan met zijn allen.

Deel Deze Pagina