16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Whaha wat een verhaal! Gelukkig kon Jozef het nog net zien:)
    Apart hoe het kan gaan! Fijn dat je een ander gevoel hebt dan bij Niek. Scheelt misschien ook wel dat je al longrijping hebt gehad.
    Ben heel blij voor jullie! Zo is er niks aan de hand en zo is er alles;)

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Maartje! Jeetje! Wat een snelle bevalling joh!!!! En hij is inderdaad goed op gewicht.. Alleen maar fijn! Heel mooi om te lezen hoe het is gegaan. Ook al geen hechtingen, fijn!!!! :D :D Nu lekker genieten van jullie Luuk.

@Elina; Moet je niet even bellen dan meis?

3. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsjonge Maartje! het is dat het te vroeg is, verder klinkt het toch wel als een droombevalling hoor! Ik zou er geloof ik wel voor tekenen!

wat fijn dat alles verder ook goed is! en gelukkig maar dat jou kindjes zo fors zijn :D

4. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mooiste was dat gezicht van de verpl. Kundige die me boos aankeek en zei maartje!!!! Jij gaat niet persen!!! Je houdt je benen bij elkaar"!! En ik maar sorry roepen lol. Ben zo blij dat het voorbij is"

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de couv zeggen ze dat het een enorm sterk mannetje is... Zo fijn. Miss morgen al uit de couv... Ben benieuwd.

6. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ja zit een beetje te twijfelen. Want ze kan er nu niet zoveel mee denk ik. Opvoelen doen ze niet omdat het anders alleen maar uitlokt. En het gekke is dat ik maar af en toe een harde buik krijg, wat ik eigenlijk altijd al heb. Weeën komen niet zonder dat je buik hard word toch..?

@maartje, dat zou fijn zijn zo snel zeg!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ben hartstikke blij voor jullie Maartje :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Voel je de baby wel goed?

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ja dat gelukkig wel. Anders had ik al wel gebeld, want dat vind ik altijd een beetje eng

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja moeilijk dan inderdaad.. Ja volgens mij moet je wel echt harde buiken hebben om het echte weeën te noemen. Dan kunnen ze het ook registreren op de ctg!

11. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ja daarom denk ik dat ze er niet zoveel mee kan helaas. Als ik harde buiken erbij krijg bel ik natuurlijk wel!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Helpt een warme douche niet? of heb je al een kruik gemaakt?
    Lekker blijven liggen op de bank!

13. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Warme kruik helpt ook niet:( hopelijk is het gewoon een soort spier of bandenpijn en is t morgen weer over!

14. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het niet zo dat bij jouw alles sowieso gevoeliger is omdat je al tijden veel last hebt van harde buiken enzo? Misschien heeft de vk gelijk en voel je gewoon duidelijker dan anderen dat je kindje aan het indalen is, wat past bij deze termijn. Ik denk dat je weeen wel zult herkennen, regelmatig, en toenemend in hevigheid of duur... Verder natuurlijk wel gelijk bellen als je het niet vertrouwd, als je je kindje niet meer of nauwelijks voelt bewegen bijv. Goed in de gaten houden, dat natuurlijk wel. Knuffel meid. Het moet echt zo veel onzekerheid geven bij je dat je echt elk klein dingetje al zo hevig voelt de hele zwangerschap.

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Elina: ik had echt precies hetzelfde meis. Kruik of pm hielp niets en ukkie was gewoon lekker aan het zwemmen. Was bij mij de indaling. Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Kom maar ophalen:) ik kom morgen niet in Wormer:p

17. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ja dat klopt wel, m'n buik is sowieso erg gevoelig. Ik denk inderdaad dat ik weeën echt wel zal herkennen! Hopelijk blijven die nog even weg tot week 37:)

Vriendje heeft net andijvie-stampot gemaakt. Heerlijk:)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb manlief naar de Deka gestuurd voor Kwarktaart ingrediënten :D
    Die ga ik dus zo even maken hahahaha

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Aan wie moet ik dan die enorme kwarktaart kwijt??
    Mijn ouders zijn aan de lijn. En ik houd helemaal niet van kwarktaart:p doe mij maar cheesecake.....

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, die laatste 5 cm is zeker lekker vlot gegaan! En zo fijn dat je je zo goed voelt!! Hoop dat luuk idd snel uit de couveuse mag en je hem lekker bij je hebt liggen!

@kwarktaart,ja erg lekker, maar ben toch meer fan van chocoladetaart hihi

@pannenkoeken, ook lekker!

@poffertjes, ooohhhhhhhh poffertjes!!!! Laatste keer bij tuincentrum was de kraam dicht :( we kunnen ze ook zelf maken, misschien toch maar eens doen ;)

@elina, de weeen die ik tot nu toe heb komen samen met de meest harde buiken die ik ooit heb gehad :$, echt een partij kramp! Pfff
    Hihi

Deel Deze Pagina