*breekt in*Maartje, Even gespiekt of je bevallingsverhaal er al stond.... Leuk om te lezen!!... Nogmaals gefeliciteerd!!! Xxx Rest van de dames, succes met de laatste loodjes! *breekt uit*
De gyn heeft gezegd dat ze mij dit keer niet over de 42 weken laten gaan. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat Y in het vruchtwater had gepoept. Mijn datum blijft dus 22 april. Daar ga ik in ieder geval voor.
Volgens de bevallingslijst zou ik de derde zijn vanaf nu...... Gek idee hoor!!! Aan de ene kant mag ukkie nog wel ff blijven zitten, maar aan de andere kant.......
Maartje is trouwens wel bij volle maan bevallen, en het rommelt toch bij meer nu, Ik ga voor de volgende volle maan
Welke gyn Pookie? En ik wist echt niet dat je over de 42 weken mag gaan hier in het ziekenhuis....... Dat zou ik echt niet willen joh!!
Haha meiden, ja hoor kom maar op En wil niet pochen maar ik had de nr 1 in de poll goed hihihi Op nr 2 had ik butterfly/monica, dus ben benieuwd Ohja...en daarna had ik mezelf gezet Ml is wel beetje kieskeurig....mag pas na donderdagochtend (heeft ie sollicitatiegesprek), vrijdag vind ie wel goed, maar liever niet in t weekend, dus mocht van hem wel maandag. Dan is t 1 april dus dan liever dinsdag Ach, ze komt maar wanneer ze wil, ik vind t prima Of dat nou vanavond is of over een week of later We zullen t af moeten wachten En ja die voorweeen vind ik al best pittig
Oh meiden ik houd jullie echt niet meer bij hoor. Ik lees wel mee en ik leef ook met iedereen mee, maar reageren lukt gewoon niet. Toch wil ik Maartje even van harte feliciteren. Nog wel op de uitgerekende datum van niek. Wat bijzonder. Lekker genieten van jullie mannetje!!! Jullie mogen mij wel van de lijst afhalen hoor. Want jullie hebben niks aan mij denk ik. En amazen ik wil best je buddy blijven maar als je een andere buddy wilt is dat natuurlijk ook prima.
Vlos Lavita bij 42 weken en diverse strippogingen doorgestuurd ivm met overtijd. Bij 42+1 mocht ik mij s' morgens op de verloskamers melden voor het preppen en vervolgens inleiden. Voor het preppen waren zelfs 2 dosissen gel nodig. Om half 6 s' avonds zijn toen mijn vliezen spontaan gebroken maar er zat dus meconium in en toen kreeg men haast Uiteindelijk is Y geboren bij 42+ 2 door sectio door Dr. B.ayr.am. Nadat 3 x vacuumpomp mislukt was.
Maartje: wat lees ik nou? Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam ook! En wat een snelle bevalling. Fijn zonder kleerscheuren haha. Geniet van je prachtige gezin. Tumtum: goed hoor de paardjes nov zelf doen. Ik heb een bijrijdpaard die ik 3x pw doe maar ben met 34w gestopt. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik doorgegaan tot de bevalling maar nu trek ik het echt niet meer. Elina: sterkte met de pijn. Ik heb vanaf vandaag ook pittige krampen, steken en harde buiken. Ken ik ook niet van mijn vorige zwangerschap. Zal dan ook wel indalen zijn denk ik? Jij sterkte ermee en bij twijfel bellen hè!!! En hoera morgen laatste dagje werken, eindelijk verlof, heerlijk! Vluchttas: staat hier al deels ingepakt, gewoon de luierwas. Kleding die ik heen aan doe, doe ik ook aan als ik naar huis ga, joggingpak. Badjas gooi ik wel in de maxicosi. Moet alleen nog wat te lezen en drinken erin doen en tandenborstel en wat toiletspulletjes maar dat doe ik wel op het moment supreme. Verwacht toch niet dat ik een maga snelle bevalling heb.
Nou ik zie het niet zitten om tot week 42 door te lopen hoor, al verwachten ze dat ook niet bij mij.. Daar niet van Maargoed. Ja Dr B.ayram ken ik Die was laatst nog aan het woord bij de voorlichtingsavond. Beval je dit keer gewoon met Lavita?
Zora; Ze zeiden tegen mij dat dit bij een tweede normaal is.. Dan heb je volgens de verloskundige ook veel meer voorweeën etc.
Kwarktaart is niet lekker.....vind ik Slappe hap. Dus toc morgen maar aan mijn ouders voeren. @ bloem; nee door vorige sectio beval ik medisch dus onder begeleiding arts- assitent/ gyn. Morgen heb ik controle bij de klinisch verloskundige. Jeetje broertje blijft enorm druk in mijn buik. Ik krijg er gewoon serieuze harde buiken van!
Hier ook harde buiken door de drukte van Mini.. @kwarktaart; Daarom maak ik 'm altijd een avondje van te voren! De volgende dag is ie veel lekkerder Ik vind citroen alleen niet lekker, heb daarom aardbei gemaakt. Jammer dat je niet bij de vk mag bevallen, tenzij je de gyn's leuker vind natuurlijk
Oke dat was een beetje teveel geklets dus ik ga niet overal op reageren. @Juul; gecondoleerd met je tante en ik snap dat je flinke stress krijgt van de ontruimingsplannen van je ouders. Maar lijkt me ook niet zo'n goed idee om dat hoogzwanger te gaan doen toch?? Kan best een maand, of twee maanden wachten lijkt me......? @Maartje; jeetje zeg wat een stortbevalling weer!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En nu vollop genieten!! @hier; OMG, ik heb echt geen geluk laatste tijd. Stond gisteren onder de douche, ineens geen warm water meer........ Manlief snel de CV opgelapt dus kon me douche wel afmaken na 20 min koukleumen. Maar....... blijkt dus dat de radiator in de badkamer kapot is en lekt. Dus gisteren met man weer eens naar de bouwmarkt, nieuw kraantje gekocht etc. Heeft manlief geprobeerd erop te zetten vandaag........... lukte dus niet, heel dat ding verroest, afgebroken...... *zucht* Wij weer naar de bouwmarkt, moesten een hele nieuwe radiator kopen met alles dr op en dr aan. Ik vraag nog 3 keer aan me man of ie nou echt alles heeft wat ie nodig heeft. Moest ik niet zeuren natuurlijk. Om een lang verhaal kort te maken; het lukte niet, we misten nog wat, CV staat nu uit en ik heb het KOUDDDDDDDDDDD. Wordt morgen vervolgd......... En dat ik dan een potje sta te janken vind me man trouwens ook maar raar.......
@ Femmelepem, ik kan het me goed voorstellen hoor dat je niet overal op kan reageren! Heeft iedereen wel eens last van! @ Zora, veel plezier morgen met je laatste werkdag! Daarna lekker van je verlof gaan genieten. Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker allemaal! !! Ps. Kwarktaart....jammie!!!!
Mone ik wist toen ik bevallen was zeker... Geen borstvoeding voor.mij. En ben er zo blij mee. Heb wel wat anders te doen dan dat gekolf. Ben er helemaal klaar mee dus het is goed zo. En lekker net gebuideld met luuk. Heerlijk. Bloedwaardes waren prima en de ademhaling ook... Dus hij krijgt miss vannacht al zijn eerste fles! Meneer is wel een pittige hoor haha. Doet lekkrr wat ie zelf wil! Wel flink wat last van naweeen.... Meiden. Echt blij dat jullie me er zo doorheen hebben gesleept!!! Ik hoop dat ik vannacht lekker kan slapen maar een hoop van de kwalen zijn al weg hihi!!
Super dat alles zo goed gaat Maartje! En kan ik tenminste nog met iemand over de flesvoeding praten straks haha.. Ik dacht al, ben ik nou de enige??? Lekker genieten! Wel balen van de naweeën.. Dikke knuffie! @Butterfly; Trusten meis!
Nou super hoor Maartje. Soepele bevalling en echt fantastisch dat jullie kleine het zo goed doet meteen. Dat is toch wel super, dubbel genieten lijkt me! Tis je gegund!
@shahrazed, oh fijn....zo'n CV .... Hoop dat t gauw allemaal opgelost is!! @maartje, wst fijn dat t goed gaat!!!!