16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje, ik ben zo blij voor je dat alles goed gaat! Lekker van genieten. Jammer van die naweeen, dat is minder natuurlijk

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Is er nog iemand die GEEN buddy heeft, of juist een buddy heeft die er (bijna) nooit is? Of iemand die nog geen buddy had maar er wel graag één wilt?

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Fijn Maartje, lekker genieten van je kereltje!

Fem: ik snap het wel. Het gaat ook wel echt heel hard hier.
    Als je wilt, mag je me nog steeds als buddy inschakelen wanneer dat nodig is, maar zo niet, all good.
    Kletskous Bloemmm neemt de honneurs maar al te graag waar ;)

4. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Ff kort, ben niet bijgelezen, maar wou ff laten weten dat ik weer thuis ben. Ze maken zich dus geen zorgen voor nu. Ik word morgen in het team besproken en donderdag heb ik weer controle. Bd en suiker kunnen ze nu niks mee maar moeten we in de gaten houden.

Ben uitgeput. Ben al ongerust als er niks aan de hand is, kun je nagaan hoe bezorgd ik nu ben.. maargoed, moet op de artsen vertrouwen en me niet al te druk maken. Nu eerst ff slapen, dan voel ik me vast beter ;)

Tot morgen dames,

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goed van je dat die knoop is doorgehakt, en ook al zo'n stoere vent! Jammer van de naweeen (maar zijn helaas ook erger bij een tweede..) en.....jij kan gewoon op je buik slapen (dat mis ik zo!!!) en draaien zonder protest! :p

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Pfff ik ga toch ook nog even klagen. In mijn geval geen harde buiken, krampen, weeën of andere zwangerschapsgerelateerde klachten, maar enoooorme keelpijn! Het wordt echt steeds erger!
    Heb hier in huis wel 20 doosjes Strepsils en Strepfen (van werk vriend) maar die mag ik niet. Boehoe!

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Lekker in je eigen bed! En lekker naast je vrouw! Geniet ervan!

8. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikslapen doe ik nooit maar tis uber fijn te draaien en lopen zonder pijn. Heerlijk!!"

Waren dus toch flinke voortekenen... Apart he??? Wil je niet bangmaken butterfly haha.

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Warme thee met honing??

10. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik voel me zoooo hoogzwanger. Ben zo huilerig en heb nu al een kort lontje. ik kan bij voorbaat al klappen uitdelen aan iedereen die er ook maar over denkt om tijdens de bevalling naast me te zitten en me aan te gaan zitten moedigen. Of iedereen waarvan ik denk dat die dat mogelijk zouden willen doen.... Brrrrrr, moet er niet aan denken, ik stuur mijn moeder (de mogelijke aanmoedigster) gewoon de kamer af hoor!

Verder is baby heel erg druk, al de hele dag. Hij slaapt niet meer geloof ik. En hij duwt de hele tijd naar beneden, dus hij zit goed ingedaald denk ik. Ben wel blij dat ik hem goed voel, zou het doodeng vinden als ik ineens niet meer zoveel leven voel.

Heb weer de rsut terug. Ik heb me erbij neergelegd dat baby zelf bepaald wanneer hij komt. En dat is goed zo. Ik zie wel welke dingen ik nog voor elkaar krijg voor de bevalling en welke dingen niet. Hij is zo welkom als wat, dus als hij wil dan is dat ok.

En met dit ontspannen gevoel, ga ik lekker mijn bedje in. :)

......maar dan kan ik mezelf niet inhouden en kijk ik lekker op mijn foon of jullie iets zeggen en of BFG al bevallen is. ;)

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Maartje: slaap lekker vannacht meid! En geniet van je mannetje!

Frommel: wel fijn dat je naar huus mag maar kan me voorstellen dat je je zorgen blijft naken. Ze laten je heus niet zomaar gaan meid! Lekker thuis bij je meiden. Slaap lekker!

Unexpected: goh, jij ook al een kort lontje? Hier hetzelfde hoor!

Amezen: beterschap met je keel!

Meiden ik kruip in m'n nest. Slaap ze!!!!

12. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geranium, oh typerend he? Ik herken mezelf gewoon niet! Haha

Slaap lekker allemaal!

13. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Maartje, van harte gefeliciteerd! Lekker genieten meid!

Daan is vandaag verhuisd, ik mocht mee in de ambu. ZH is iets verder rijden, maar valt mee. Moet wel erg wennen aan de andere afdeling, de NICU was al zo vertrouwd en veilig, en dan nu een gewone couveuseafdeling...
    Zaalarts gaf aan dat we er vanuit moeten gaan dat Daan pas op zijn uitgerekende datum met ontslag mag, alles wat eerder is, is dan mooi meegenomen zei ze... Dat zou 4 WEKEN zijn, hoop echt dat hij sneller leert drinken hoor, want ben elke keer zo verdrietig als ik bij hem weg ga...

Succes allemaal, ik lees nog wel regelmatig mee hoor!

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh moon, 4 weken!? Dat is wel erg lang, knuffels meid! Veel sterkte! Had zo gehoopt voor jullie dat hij eerder naar huis zou kunnen. Maar goed, het kan eerder worden begrijp ik..

15. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    moon hopelijk mag hij eerder mee naar huis

IK MAG DE 37 WEKEN DANS DOEN JIPPIE

16. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Jippie!!!!!!

Moon, ik denk aan jullie meis.
    Hoop echt dat hij eerder mee naar huis mag!

@hier...vannacht 2uur wakker gelegen & waarvan? ???

Nu zo maar was enzo aanzetten. ..Madelief naar school en dan komt mijn vriendin onderhand!

17. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moon dat zeggen ze vaker idd dat je van de uitgerekende datum moet uitgaan. Bij Niek viel dat reuze mee hopelijk bij jullie Daan ook. Hoe gaat het nu met hem??

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Moon, wat Maartje al zei, ze zeggen meestal de uitgerekende datum maar het is afhankelijk van de lichamelijke conditie. Wat meestal de eisen zijn:
    - Geen Brady's meer
    - Zelfstandig ademen
    - Een minimale intake aan voeding binnen kunnen halen
    - Zelf temperatuur (redelijk) stabiel vast kunnen houden

Oh en wat je zegt over het nieuwe ziekenhuis gaf me ineens een rilling van herkenning, bah. Dan ben je net gewend en weet je alle protocollen en weet je waar alles staat, en dan moet je naar een ander ziekenhuis (of in ons geval een andere afdeling) met weer andere protocollen en formulieren en vochtlijsten en apparatuut. Alles weer compleet nieuw, ik heb de eerste dagen toen alleen maar gehuild omdat ik er helemaal niets meer van snapte :(

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik eigk al een foto gespamd? :D

Wat issie knap he <3

Bijgevoegde bestanden:

20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh ik voel me ook hoogzwanger en heel labiel dus kan me goed inleven in wat sharazed en unexpectedmom zeggen. Gisteren een deuntje gehuild in bed maar waarom :( En straks weer naar de garage om een airbag uitzet-schakelaar te laten monteren, en het zijn zulke sukkels daar dat ik al 2 dagen zit te bedenken wat ze nu weer eens zouden verklungelen en wat ik dan ga doen en zeggen en zo. Pfff vermoeiend en helemaal niets voor mij.

Ff baaldaagjes denk ik.

Deel Deze Pagina