16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Wat een lekkere vent en wat een boel haar al! En wat een reus zeg, vind je dat niet raar? Bij mijn zoontje dacht ik dat hij er uit was komen lopen, zo groot als hij was in vergelijking met zijn zusje bij de geboorte ;)

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen die het moeilijk heeft knuffel... Hopelijk worden jullie een beetje blij van de foto... Binnenkort hebben jullie ook een wondertje vast!!

Oh en juul ja is een heel ander termijn en ook het vasthouden na de bevalling... Super! Moet de fotos van niek nog s terug kijken...dan zie ik het extra goed denk ik... Ben zo blij met zijn forse gewicht. Lekker wat babyvet!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, ooohhh *smelt*!!! Wat een mooierd!!
    Ik wil oooooohooook :D:D:D

@juul, hihi hoop dat je t me niet kwalijk neemt, maar je komt al de hele zwschap zo stabiel als wat over, en nu ben je met verlof en opeens lijken die hormonsters op te spelen hihi.
    Lekker laten gaan :) maar hoop wel dat de garage voor de verandering niets verprutst!

@unexpected, hahaha :D ff kijken of ik al bevallen was :D, neeeee mini zit nog binnen hoor ;)
    Wel nog paar weeen gehad, maar denk dat ik er maar gewoon aan moet wennen dat dit standaard gaat zijn komende tijd ;)
    En dan maar hopen dat ik t idd gelijk weet wanneer t menens is (hoop eigenlijk dus dat t zal beginnen met gebroken vliezen....dan is er in elk geval geen twijfel over mogelijk of t echt begonnen is of niet haha)
    Merk wel dat ik er wat rustiger onder ben, begin niet meer gelijk te stuiteren ;) haha
    En meid, nog lekker niet druk maken over je bevalling, gewoon op je af laten komen en als jij op dat moment je moeder je kamer uit wil zetten, dan doe je dat :) (misschien wel tevoren nog even met je moeder overleggen, jouw wil is wet en dat ze dan dus niet gaat tegenspreken hihi)

4. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt als het begint weet je het... Bij Niek begon t met weeen en ik wist het... Bij Luuk begon het met gebroken vliezen en 4 cm... En toen wist ik het ook!!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @maartje, misschien kwam die 4 cm wel door al t voorwerk wat jij ook hebt gehad trouwens ;) bedacht ik me gisteravond nog haha
    Iedereen verzekert t me idd dat je t dan echt wel weet, dus daar vertrouw ik dan maar op :)

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Heerlijk Maartje, wat een kanjer! !!!
    Heb je een beetje geslapen? En hoe is Luuk de nacht doorgekomen? !

7. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hihi bfg, op dat moment zal je willen dat een wee op een harde buik lijkt ;)

8. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Maartje: echt een schatje!!! Wel vreemd als ik me bedenk dat wij binnenkort ook een lief hummeltje in onze armen kunnen houden.

Moon: 4 weken is wel lang! Duim voor jullie dat hij eerder mee naar huis mag!

Butterfly: hier ook erg lang wakker geweest. Irrirant he!

Juul: fijn he, hoogzwanger zijn. ;) NOT!!!!!!!!

Elina: hoe is het met jou?

Monica: jippie!!!! Ook de 37 weken dans!!!!

Hier: belabberd geslapen. Nadat ik eruit was geweest om te plassen kon ik niet meer slapen en kreeg junior de hik. Vandaag ook geen tijd om te blijven liggen. Paps komt zo de hal sausen en vanmiddag een vriendin op visite. Nou ja, vanavond maar op tijd in bed. Nu eerst ff lekker onder de douche!!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Maartje, hoe ging z'n flesje? En wat een kanjer!

@Monica, jippie de 37 weken dans, morgen doe ik mee :D

@unexpected, zou het idd wel even van tevoren met je moeder en ml bespreken! En als ze commentaar heeft, hier zijn moeders en schoonmoeders verboden tijdens de bevalling :D wij doen dit met z'n 2en (en wat ziekenhuis personeel) we hebben de so nog niet eens de vastgestelde datum verteld, dat krijgen ze een paar dagen van te voren pas :)

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ohhh....krijg helemaal de kriebels, over 2 weken is onze kleine meid er!

11. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Wanneer precies?!:D

12. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ geranium, zo het is echt irritant hè! Zo goed als ik gister (voor 1keer) geslapen heb, zo beroerd was het vannacht weer:x

Hier een erg drukkend gevoel tussen m'n benen en gewoon vervelende buiken. Wil echt even stofzuigen hier voor vriendin komt, maar kan nou al janken haha......k horrormonen....

13. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    lieve maartje, gefeliciteerd met jullie knapperd Luuk!! Wat een leuke naam en wat is ie moooi!!

14. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ben er ff snel, nog steeds hondsberoerd..
    Heb 39 gr koorts en voor en bij holtes zijn ontstoken.
    Ook praten lukt niet door het hoesten..

Dus in mojn geval zeg ik baby please blijf nog even binnen...

Heb wel vk even gebeld gister ivm hoge koorts... Kon gelukkig allemaa geen kwaad.

Kom straks weer ff kijken. Xxx

15. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    En bedankt voor alle knuffels, lief :)

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Beterschap minnie! Vervelend zeg, het raast echt door eht land die vervelende griep.

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @minnie, volgens mij regelt de natuur t wel zo dat zolang jij ziek bent die kleine nog niet komt hoor, beterschap!!

@butterfly, leken die voorweeen maar op normale harde buiken :p maar pff nee die zijn wel flink stuk heftiger hoor :$

@hier, vanmiddag op controle bij vk, ben benieuwd. Ze zullen wel niet voelen denk ik....zou t eigenlijk wel willen, wil gewoon weten of die voorweeen wat doen....
    Aangezien ze ongeveer beginnen op t moment dat ik mn bed uit stap en pas weer stoppen als ik naar bed ga (gelukkig niet elke 3 minuten dan hihi), ene uur heb ik er 3 en zo heb ik 2 uur niks zeg maar...
    Maar vermoeiend is t wel....

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hij is prachtig! Als je zo die foto ziet is het dan toch heel gek dat de beeb in mijn buik ook al zo mooi af is. :D

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha die gedachte herken ik :D er zit ook zo'n mooi kindje in al onze buiken :$

20. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Unexpected en Juul; ik ben ook echt labiellll de laatste dagen hoor. Vreselijk. Vooral de (in mijn ogen) enorme troep in huis is regelmatig aanleiding voor een huilbui. Heb het gevoel dat er geen eind komt aan het opruimen, schoonmaken en wassen. Dat is natuurlijk ook zo en is heel normaal. En zo'n troep is het helemaal niet. Maar alles moet gewoon perfect en op een bepaalde manier en alles wat ervan afwijkt raak ik half hysterisch van. Herken mezelf ook echt niet meer..........
    Gelukkig heeft mn lieve schoonmoeder gisteren mn keuken gesopt en eten gekookt. Anders was ik gisteren echt half ingestort met het gedoe met die badkamer. Want die ziet er natuurlijk niet uit nu, radiator van de muur en overal roest en verfschilfers.........

@Moon83; wat super dat het zo goed gaat met Daan. Maar kan me voorstellen dat dat even schrikken was, 4 weken ipv 2 weken..... Hopelijk is dat gewoon iets wat ze standaard zeggen zodat het meevalt.... Maar jeetje zeg, kan me zo goed voorstellen hoe vervelend het is om iedere keer zonder baby naar huis te moeten. :( Hopelijk kunnen jullie deze nare tijd snel achter jullie laten!

@missie; wauw die foto van je zoon! Wat een knapperd zeg en lekker vol al!! Ben blij dat je nu eindelijk op je wolk kan gaan genieten!

@BabyFG; maak je maar niet druk hoor. Echte weeen herken je wel. :D
    Wel vervelend die voorweeen. Heb ze nu nog niet gehad, vorige zwangerschap de laatste weken heel veel.

@Geranium; heel bekend.... Slecht slapen, maar het leven gaat ondertussen gewoon door, dus geen tijd om bij te slapen...... Knuffel!

@Minnie; jeetje meid. Dat is flink balen. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, daar zit je nu echt even niet op te wachten!! Kun je je meiden ondertussen wel ergens kwijt nu? Want dat is al helemaal niet handig als je ziek bent........ Grote knuffel hoor!

Deel Deze Pagina