IK MAG OOK DE 37 WEKEN DANS DOEN, WOEHOEEEEEEEEE Verder best rot geslapen vannacht. En blijkbaar wordt ik tegenwoordig iedere ochtend wakker met knallende koppijn......... Gisteren de vluchttas ingepakt en babytas is nu ook echt helemaal klaar. Volgens mn man heb ik dezelfde blik in mn ogen als vorige keer vlak voor ik ging bevallen dus ben benieuwd... Andere babies waren netjes op tijd, allebei 39 weken. Maar ja, zegt misschien ook niet alles? Heb wel enorm lopen zweten vannacht. Terwijl het echt koudddddddd was met de CV die nu stuk is. Heb ergens gelezen dat dat zweten ook n voorteken is......... Nou ja, afwachten maar. Hier weer druk druk druk. Moet vandaag boodschappen doen, naar het gemeentehuis en dus weer terug naar de bouwmarkt. Wordt er zo langzamerhand wel een beetje moe van hoor, dat gedoe steeds. Gelukkig gaan de kinderen dit weekend naar opa en oma. Kan wel ff wat rust gebruiken. Dochter is ook enorm in de peuterpubertijd, heel veel aan het uitproberen en continue vanalles overhoop trekken. Heel moeilijk om daar nu geduldig en goed mee om te gaan. En mn zoon is helemaal zenuwachtig, die vraagt nu iedere dag over hoeveel dagen de baby komt. Vorige keer met zn zusje heeft ie zelfs een paar keer in bed geplast in de uitgerekende week. Vind het wel zonde voor hem dat ie zo zenuwachtig is, maar hij wordt er ook erg druk van..........
Beterschap Minnie!! Voor alle 37 weken meiden, Gefeliciteerd!!!! Bfg, je moet t gewoon even vragen of ze wilt voelen, nee heb je....... @ hier, net gezogen, wc gedaan en dat soort toestanden. Net appeltje op en dan komt vriendin zo... Er moeten trouwens nog heel wat meiden zich melden
Haha nee hoor, het klopt wel, word nu ineens een monster Was ik vanmorgen bij de garage, wat denk je? Hebben ze de verkeerde schakelaar besteld. Dus ze gaan nu de goede bestellen en dan kan ik weer eens een nieuwe afspraak maken Waarop ik mijn hormonen in bedwang hield en alleen fijntjes opmerkte:"En denkt u dat u dit na 6 weken proberen nog voor mijn bevalling voor elkaar gaat krijgen?" :x
Ohhhhh.....vreselijk Juul, in dat geval zouden mijn horrormonen ook flink opspelen. Pffff wat een sukkels zeg
@Minne; Beterschap lieverd! Je hebt het goed te pakken joh.. Balen!!! Ik denk ook dat je lichaam zo zwak geen bevalling begint hoor. Dat komt vast goed! @37 weken; Ik dans met jullie mee meiden!!!!!! @foto Luuk; Heerlijk ventje <3. @labiel; hier ook stemmingswisselingen enzo haha.. Ken ik helemaal niet van mezelf, ook niet van Mira's zwangerschap!
Ik ga vandaag ook eens vragen of ze willen kijken of ik ontsluiting heb heb vanmiddag een controle.. Ben benieuwd of al dat voorwerk wat doet/heeft gedaan.
@bloem en bfg, als ik jullie was zou ik het ook vragen. Jullie hebben er al een mooi termijn voor @frommel, hopelijk heb je lekker geslapen in je eigen bed en zijnde zorgen een beetje afgezakt. @minnie, bah nog steeds ziek. Hopelijk knal je snel op, beterschap! @moon, dat is inderdaad wel lang zeg. Maar ik hoorde pas bij iemand waarbij ze ook zeiden de uitgerekende datum wat nog 4 wk zou duren, maar de baby was na een dikke week al thuis! Dus hopelijk doet Daan het zo goed dat hij snel met jullie mee mag! @iedereen die ik vergeet, sorry! @ego, zo voel me een stuk beter als gister!! Buikpijn is nagenoeg weg, alleen nog last van mijn onderrug. Ook meer geslapen als vorige nacht vandaag meer weer een beetje in huis rommelen..
ik lig nog lekker met mijn dochter in bed te knuffelen wel veel pijn in de buik en ik ben misselijk heel enorm
mp; ik meld mij. Dochterlief is bij opa en oma, kan ik mooi hier het huis stoffen/zuigen en oppoetsen. Vanmiddag langs de klinisch vlos in het zh. Neem gelijk mijn bevallingsplan mee. Mooi babytje hoor Maartje, echt een flinke kerel al. Dat ben ik ook niet gewend, zelfs al kwam Y op tijd bij 42 weken.
@monica, ohjee, zou iets eten misschien wat helpen?? @voelen, ja ga t idd denk ik maar ff vragen....vind t nogal wat met mijn moeite voor inwendige onderzoeken Maar gezien ik nog geen 37 weken ben verwacht ik een 'nee'...
Hoelaat moet je erheen Pookie? Hier lekker ontbeten, even wat opruimen douchen en naar het ziekenhuis!
Ik moet er vanmiddag om13:30 zijn. Ben benieuwd. Ik hoop dat broertje nog met zijn billen boven ligt, hij is giteravond echt heel erg aan het draaikonten geweest. Stofzuigen is gedaan Nu zo dweilen