Super hoor. Die van mij is ineens helemaal gestrest maar wel gefocust daardoor. Heb tijdens de bevalling wel veel aan em. Maar vorige keer ging ie na de bevalling bijna 'out' omdat mn dochter een klein beetje blauw was.
Haha hier moest er ook een extra verpl. Komen voor manlief... Die voelde zich slechter dan ik... Heerlijk!! Mone durft jouw man haar op te vangen? Stoer! Die van mij durft niet eens te kijken.
Ow das balen van je vriendin. Moet je weer nieuwe afspraak plannen. Ik moet ook nog steeds kapper bellen, vergeet het steeds..........
@Pookie; Ik heb sultana's, liga's en nog wat andere lekkere dingen in de vluchttas gegooid. Haha @Elina; Jij hebt ook best veel last van voorweeën he.. Ben je ook zo benieuwd of ze iets doen qua ontsluiting? @Butterfly; Had je dat bij je eerste ook, dat je lichaam zich helemaal ging legen? Ik wel namelijk, een paar dagen later werd ze geboren.
Appelsap is hier juist maagzuur veroorzaker nr 1!!! Oh en rennies eet ik ook de hele dag. In combi met antagel.
Ja pffff..kan ik zo niet tegen hè, afspraak is afspraak. En als ik nou het gevoel had dat ie nog weken bleef zitten oké......
Haha de vk zei laatst tegen me, als je bijvoorbeeld wilt dat Sam de baby opvangt als het geboren wordt, moet je dat even doorgeven etc.. Dus ik kijk naast me en zie hem met zo'n gezicht Hij zegt buiten; Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen? Ik heb bij Mira één seconde gekeken en dat ben ik zelf nog steeds niet vergeten. NOOIT dat ik hem opvang.. HAHAHAHAHAHA arme man
Hahaha, die van mij is niet zo goed met bloed en prikken. Wel grappig want het is een brede vent van 1:92. Moet zeggen dat ie zich aardig houdt tijdens bevallingen. Maar als de baby er dan eenmaal is....... Hij was ook gewoon geschrokken vorige keer hoor. Tijdens mn eerste bevalling kreeg ik een enorme nabloeding. Dat was wel heftig voor hem (zelf was ik zo suf dat ik me niet eens alles herinner). En bij zn broertje zat de navelstreng om de nek en die is daaraan overleden. Dus ja, ik snap het wel dat ie dan schrikt als er een blauw kindje uit komt.
@bloemmm, kan het me eigenlijk niet herinneren. Lees het inderdaad wel overal....pffff....konden we maar in de toekomst kijken hè! Rennies ook hier niet aan te slepen
Whihi bij ons vroeg de vk ook of hij de baby op wilt vangen. Hihi je had z'n gezicht moeten zien!! Vond ik wel erg leuk om te zien. We hebben het er daarna nog eens over gehad en misschien wilt hij het nu toch wel @butterfly, nou dat is wel lullig! Afspraak is afspraak inderdaad. @bloem, ja ik ben wel benieuwd of ze wat doen, maar aan de andere kant.. Ik heb vanaf week 16 al veel harde buiken dus als m'n baarmoeder niet zo sterk was, had het al lang iets gedaan. Maar goed, het zal toch ooit eens iets gaan doen
We hadden best wat dingen mee maar manlief was blij een excuuste hebben om ff het ziekenhuis uit te kunnen en een lekker broodje te kunnen halen. Het wasook nog echt een mooie zonnige dag voor eind oktober. Goh zouden die seizoenen echt aan het verschuiven zijn?? Ik ga denk ik zometeen ff naar de AH hier en ik wip gelijk ff de Primark in. Ff kijken wat er allemaal is.en hopelijk niet zo druk op een maandag. Maar eerst even bedenken Wat ik vandaag ga maken met mijn kipbraadsticks.
Ohhhh, de primark, ik hoor daar zulke leuke verhalen over. Wil er echt een keer heen. Ti's alleen voor ons echt ver rijden
Hij zit bij onsdus echt om de hoek. En dan kom ik er nog bijna nooit. En ik neem Y al helemaal niet meer mee. Die wilt dan alle jurken kopen die er zijn. Divá-tje! Maar nu wip ik er alleen ff naar binnen. Ff kijken wat voor een broeken ze allemsal hebben voor Y. Die is de laatste weken weer enorm in de lengte gegroeid. Helaas blijft ze ook al een half jaar op een gelijk gewicht. Ze is nog steeds maar 12,5-13 kg. Net zoveel als haar neefje van bijna 2 @monica; ah gemeld. Alles goed??
@bevalling/wensen: Ik heb geen idee wat me te wachten staat, maar ik weet nu hoe de verloskamers eruit zien, en ik mag ondersteboven op het bed gaan hangen, tegen krukken aanhangen, op skippyballen dansen en zoveel in bad als ik wil begreep ik, dus het is mij wel prima. Daarnaast hangt op elke kamer een lachgasslang klaar. Lijkt me helemaal niets, maar is hier de normaalste zaak van de wereld. Verder loopt er op elk moment van de dag wel een verpleegkundige rond die acupunctuur kent, en ruggeprikken behoren ook tot de mogelijkheden. Ik zie wel wat ik wil en nodig heb, dat het er allemaal is, is iig fijn Moet vanmiddag naar de vk, dan meld ik nog wel even dat ik al 25 jaar paardrij, en dat mijn bekken dus van zichzelf nogal gespierd is, dat lijkt me best nuttige info eigenlijk, want ik ben zelf nog wel een beetje bang dat ze halverwege blijft hangen omdat dit zo ongeveer mijn enige gespierde lichaamsdeel is. En verder kletsen jullie echt teveel hoor, dit is niet meer bij te lezen