Het zou mij by the way niets verbazen als ik de komende dagen wat meer last krijg van activiteit....ml komt vandaag thuis voor een mini vakantie van 5 dagen....heerlijk een ambtenaar als man
@bfg, Hmm is wel lastig dan. Want wanneer weet je dan of de bevalling begint.. Want ze zeggen altijd wanneer er regelmaat in komt altijd Bellen.. Ik denk als je belt wanneer ze regelmatig zijn, ze je best wel eens door kunnen sturen voor een ctg.. Zit lekker op t balkon uit de wind in de zon
Even snel zonder te lezen; Geen ontsluiting te bekennen oftewel al die voorweeën doen niets. Hahah zit echt nog potdicht.. Ik hoef dus niet in de top 5(?) of misschien wel 10
OMG dat meen je niet gewoon. Wat een flapdrollen zeg. En zoooooooooo hatelijk dat je dat dan al aan ziet komen en dan nog gelijk krijgt ook he. Dat had ik dus ook met me man in de bouwmarkt. "Heb je alles?" "Ja ik heb alles", "denk nog eens goed en diep na aub", diepe zucht 'hou nou op met zeuren, we hebben alles!'. Kom je thuis. 'Ja euh, ik mis toch nog een aandraai schroef dingetje...' AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH. :x Maar serieus, dat gedoe met auto's en reparaties. Zit je ZO niet op te wachten!! Knuffel hoor!
Goed zo bloem!! Ik zei toch dat jij die 40 weken gaat halen deze keer!! Luuk doet het super. Mag miss straks in een bedje en zijn eigen kleertjes aan. Papa heeft hem daarstraks de fles gegeven en hij had 17 cc van de 20 gedronken. Meneet heeft zijn sonde eruit getrokken dus nu moet ie wel zelf drinken haha. Zo lief. Papa is hem nu aan het aangeven
Ik voelde me vorige keren in de kraamweek heel dubbel. Aan de ene kant zwaar verliefd en helemaal high van de adrealine en hormonen. Aan de andere kant somber en allemaal angstige gedachten dat ik de baby zou laten vallen enzo. Maar dat laatste wist ik gewoon dat dat door de vermoeidheid was, dus daardoor kon ik er wel goed mee omgaan.
Ik heb er ook sommige dagen last van. Bij mij is het meestal door vermoeidheid. Regelmatig wat eten, lekker uitrusten, liefst even slapen en misschien ff frisse neus halen. Dat helpt bij mij t beste eigenlijk.
Wat super Maartje dat het zo goed gaat! Bloemmm, wat balen zeg dat de voorweeen echt niks doen.gewoon lastig dan. Geranium, je baby zal niet niet de vroegste zijn hoor als hij geboren word. We lezen het morgen wel hihihihihi Ik ben echt helemaal gesloopt gewoon. Man man man.... Maar ja als ik nu m'n ogen dicht doe dan weet ik zeker dat ik vannacht weer de sjaak ben
Hier mocht de vk pas bellen als je ze een uur lang om de 2-3 min had... De gyn mag ik bellen als ik meer dan een om de 5 min weeen heb die meer dan een min aanhouden....
Oh ik vind het helemaal niet erg hoor dat de voorweeën niets doen.. ben het nog helemaal niet zat en van mij mag ie nog wel warm bij me blijven.. Veel te koud buiten Misschien piep ik over een week of 2 wel anders haha
Hier ook alles goed bij de klinisch vk. We henbbn ht bevallingsplan doorgenomen en eigenlijk is alles logisch en volgens protocol. Alleen het CTG dat mag dus niet zonder ivm de eerdere sectio wel proberen ze zo snel mogelijk als de vlizen gebroken zijn elektrodes op babybroertjes hoofd te plakken. En pethidine wordt niet meer gebruikt ze gebruiken nu morfine en ze raadde aan eventueel dan een ruggeprik te nemen. Ik heb liever helemaal geen pijn stilling maar als de ontsluiting niet vorderd wordt het sowieso ruggeprik en sectio. Ook zijn de klinisch verloskundigen nieuw en zijn de protocollen voor bv aangepast sinds 2009. Er is dus eigenlijk best veel veranderd. Hopelijk ook ten goede
@Maartje, wat fijn dat Luuk het zo goed doet! Heeft Niek z'n broertje al mogen zien? Hoe lang mag / moet jij nog in het ziekenhuis blijven? @Bloem, vind het best grappig dat al dat voorwerk uiteindelijk dus niets zegt over hoe het gaat Zo en toen was ik toch moe.....pfff zo nog even hopelijk wat kastjes soppen, eten koken en ontspannen
@bloem; ik had nog gespiekt in de wachtkamer bij Lavita maar heb je niet gezien. Wat goed dat het nog potdicht zit we kunnen dus echt tegelijk gaan bevallen @mone; hier moet ik ook veel sneller bellen volgens de instructies van de gyn. Lijkt mij toch een raar idee dat de weeen bij mij echt vanzelf beginnen. @Maartje; wat super dat jullie ventje het zo goed doet, en hij mag al drinken bij papa. Lief! @moon83; wat stom dat je nu verder moet rijden voor het zh. Stom gewoon :x Hopelijk gaat jouw vent nu ook als een raket en hoeft hij niet tot de uitgerekende datum te blijven. @Monica; getver, je bent us helemaal niet fit. Rustig aan dan maar. @juul; wat een flapdrollen bij die garage van je, daar krijgt zelfs een man nog hormonsters van! Ehhhh nu weet ik het niet meer uit het hoofd.