super maartje!!!! @Bloem, dus je krijgt zelf gewoon gelijk, deze komt nog lang niet! En ik krijg net een whats appje van mn vriend, of ik ook naar Australie wil voor z'n postdoc....Ja hoor!
Haha ipv tussen de elanden tussen de kangaroo's Maarre ik zou zeggen doen, ik wil nog steeds een keer naar australie, zocht alleen nog een logeeradres Hoe gaat het met je zus, is ze een beetje gewend?
Haha leuk zeg Tumtum! Ik ga eens even de keuken opruimen en beginnen aan het avond eten. Pastasalade jummie!
Kangarooos zijn ook errug leuk! (alleen ik heb t niet zo de spinnen en slangen daar eigenlijk) Ja, na de verhuizing zit ze nu helemaal op dr plek, ze zit nu in een hostel met heel veel vrijwilligers van over de hele wereld, en heeft een project bij een dagbesteding voor gehandicapte kinderen, haar swahili gaat goed worden, want engels praten ze daar bijna niet, maar ze heeft het nu gelukkig wel erg naar d'r zin
@butterfly; beterschap, niet fijn je zo te boel nu @tumtum; fijndat je zusje nu op haar plek zit en ze het naar de zin heeft. Daar down under zijn zeker enge spinnen en slangen, brrrrr. En de paardjes, wat zou je dan daarmee doen? Of zijn ze niet van jou?
Ik heb 1 paard, en die moet dan een jaartje of 2 uit logeren, net als onze 2 katten. Meenemen is voor paard veel te duur, en voor de katten ook geen optie want die zouden dan een dik half jaar in quarantaine moeten en dat wil ik ze niet aandoen. Met een klein beetje mazzel kunnen zowel paard als onze katten hier gewoon blijven, en kunnen we ons huis onderverhuren aan vrienden die momenteel toch op zoek zijn naar een plekje en hier ook een paard hebben staan, en anders gaan de katten naar mijn ouders, en ik vind ik hopelijk voor Freyja (paard) ook een goeie plek. Verkopen is iig geen optie!
Verkopen is zeker moeilijk! maar er zijn gelukkig andere opties. Veel plezier vanavond met het luxe diner! Wij gaan aan de gekookte aardappelen met spinazie
Thx Pookie! Goh tumtum, Australië, ben jaloers hoor Hier maar even afwachten waar dit nou weer op slaat. Man is nu grote cola halen bij Mac...en voor hun maar wat te eten daar. De schrijf van 5 word m vandaag niet. ( Madelief blij)
Tumtum: da's niet verkeerd, australië!!!! Butterfly: beterschap meid! Vervelend hoor. Hier: pfffff 3 meiden bevallen de afgelopen anderhalve dag! Eerst maartje, gisteravond een vriendin waar ik mee op gym zat en vanmiddag een van de meiden uit een ander topic waar ik ook schrijf! Krijg nu toch wel serieus de kriebels hoor. Maar het is gewoon rustig hier dus duurt vast nog een tijdje!
@maartje, wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetje! @moon, hopelijk gaat jouw Daan ook nog steeds zo snel vooruit! @me, net in het ziekenhuis geweest bij de klinisch vk. Voelt ze aan mijn buik, vindt ze hem helemaal niet te groot. Ze vond hem gewoon gemiddeld qua groei. En op de echo lag hij zo ver voor. Nu ja, we zullen zien. Over het eventueel inleiden heb ik nog een afspraak gekregen met de gyn want die kon daar meer vragen over beantwoorden. @ziek zijn, volgens mij heerst het enorm onder de zwangere vrouwen, ik heb er ook nog steeds last van. Beterschap meiden! En als je teveel moet spugen wel echt aan de bel trekken he! @hormonen, ben een emotioneel wrak geworden, maar tegelijkertijd ook een soort leeuwin. Iedereen die ook maar even irritant doet kan de wind van voren krijgen. Zal er wel bij horen.
ben de dag wel doorgekomen met dochter naar een indoor speelplaats geweest en verder het huis bijgewerkt nu iedere dag bijhouden en dan hou ik het mooi schoon voor de bevalling hoeft de kraamzorg ook niet direct alles te soppen maar heeft ze ook tijd voor ons als gezin
Even een zwaai! Nog steeds ellendig hier.. Australie, wauw klinkt goed! Hormonen; oef hier ook hoor!! En in je kraamtijd komt t ook wel hoor hihi Bevallen; tja zeg..spannens allemaal hoor...kan het soms.nog niet geloven hoe snel het is gegaan..zo praat je nog over krampen pmdat we bang zijn voor een.miskraam en zo hebben we krampen om echt te bevallen Iedereen is nu ook op een redelijk veilig termijn..fijm hoor! Xx
minnie: Beterschap meid! Hormonsters: best wel! Met name geïrriteerd doen......... Vandaag voor de zoveelste keer gebeld door m'n werk. Sinds mijn verlof krijg ik minimaal 1 keer per dag mail, appje of een telefoontje met een vraag. Ben er zo klaar mee! :x:x:x Ik heb alles op papier gezet voor m'n verlof en overlegd met de betreffende personen. En nog elke dag contact zoeken! Heb besloten vanaf nu m'n telefoon niet meer op te nemen. Als het zo belangrijk is, spreken ze maar een voicemail in. En mailtjes en appjes reageer ik ook niet meer op. Ik heb verdorie verlof!
Hiii Update Op controle geweest bij vk vanmiddag, omdat ik 36 weken ben doet ze niks met die voorweeen, dus voelen zat er sowieso niet in. Wist t al toen ik door had welke vk we hadden Zij is wat meer van de oude stempel. Maar wel heel lief en rustig, we zouden eigenlijk t liefst haar bij de bevalling willen (maar ja daar hebben we niets over te zeggen he, moet ze maar net dienst hebben ) Bloeddruk was in elk geval nog steeds goed, gewicht niet zo leuk , maar zal ook voor groot deel door al t vocht komen... Mini is helemaal ingedaald en ligt ook vast dus die kan geen knt meer op.... E ik dacht dat mn banden weer erg aan t protesteren waren, of mn buikspieren in elk geval....nou mini ligt gewoon lekker met dr schoudertje tegen mn spier aan te drukken dus dat verklaarde wel een hoop Verder voelde ze geen bepaalde spanning in mn bm wat vaak duidt op een bevalling die eraan zit te komen, maar zei ook niks zei ze. Kon over 2 dagen gaan bevallen, maar t kan natuurlijk net zo goed nog 4 weken duren Wel moest ik er rekening mee houden dat ik pijnstilling nodig ga hebben gezien de voorweeen nu al aardig pijnlijk zijn. Maar ook dat zouden we allemaal wel zien als t zover is En dan zometeen partnerles bij yoga, ben benieuwd