En bfg, hoe is het nu? Spannend meis. *meldplicht* Goed geslapen, het gaat iets beter. ... Kom straks nog even
*voor iedereen die vandaag een nieuwe week heeft een dansje* Mira was er erg vroeg bij vandaag(5:45!!!!).. Ben echt dood en doodmoe.. Pff Vanmiddag bijslapen zit er ook niet in, want dan hebben we visite. Ik baal zo! Al die hormonen helpen ook niet natuurlijk, kan wel janken Iedereen die een knuffel nodig heeft dikke knuf! Spannend BFG!!!!
@monica + frommel; succes in ZH @mone; ook de 37 weken bereikt, joehoe! @bfg; je moet je bekkenbodem ook weer niet teveel ontspannen tijdens de yoga @bloem; dat is best vroeg. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk iedere dag al om 5-6 uur wakker wordt en dan lig te snoozen totdat ik echt mijn bed uit ga. Als ik eenmaal wakker ben kan ik gewoonweg niet meer slapen, best lastig! Dochter wordt door papa naar het KDV gebracht dus ik kan vandaag weer lekker rommelen. Eerst zo maar douchen en langs de Prenatal en de markt nu nog mooi weer is. En misschien ga ik ff langs de bieb, ik heb gedroomd dat ik de boeken van Beatrijs over Veilig bevallen en Veilig door de kraamtijd weer nodig had?????????
Monica: succes! Frommel: jij ook succes meid! 37 weken: jeeeej!!! Zijn er steeds meer!!! Hier: op dit moment nog weinig energie. Ga zo ff onder de douche en wilde eigenlijk ff de stad in. Word knettergek van die matrasbeschermer en zag dat ze bij de hema een waterdichte molton in de aanbieding hebben. Iemand ervaring mee???
Hmmm, dames, dat jullie het alvast weten, dagelijks rond 8u teken van leven en 's avonds een spannend bericht plaatsen.....dan zit ik vanaf 8u in spanning te wachten.......dus.... Bfg, waar blijf je?
Ik ben er erg blij mee, ml vind dat je er nog steeds op zweet, maar het is lang zo erg niet als het zeiltje (en hij mocht er met dochterlief ook op slapen, toen was het rond de 25-30 graden bij de laatste loodjes )
Hema molton is prima hoor, heb m ook. Ook 37 wkn vandaag, jeej! Nog steeds hondsberoerd, dus zeker geen baby in aantocht hoor..! Je banner doet t maartje, leuk !
Whaha! Ons bed was helemaal niet goed beschermd was blij dat mijn vliezen op de wc braken haha! Zo weer naar luuk ben benieuwd hoe hij het gedaan heeft. Gisteren was zo fijn het buidelen. Het is zob mooi mannetje! Flesje geven was echt wennen met zon kleintje weer. Papa had commentaar die wist het weer beter hehe. Maar hih dronk hem leeg! Lekker een dutje daarna gedaan samen heeeerlijk. Bfg meldplicht!
*meldplicht* redelijk nachtje gehad! nu eerst ff ontbijten...ben beetje naar vd trek! nog meer mensen hier last van? aan alle zieken en meiden die niet lekker zijn...knuffel!! @bfg:hoe ist meis? mss kan haar buddy ff appen
hmm BFG is niet eens meer online geweest op zp sinds gisteravond, spannend! hahaha zou ze gewoon lekker aan het uitslapen zijn en niets meekrijgen van alle comotie?