Oh bah daar zit je inderdaad niet op te wachten en zeker nu niet. Nou ja, kijken wat er uit komt en ik hoop dat het allemaal een beetje kan wachten tot een tijdje na de bevalling, dat je wat op adem kunt komen.
Yep, ik heb hem er sinds zondag in liggen. Heb hem bij mijn zoontje ook gehad en zelfs gebruikt voor het nachtzindelijk maken van mijn dochtertje. Ideaal ding! Knispert niet, houdt echt alles tegen en is lekker warm.
Wie is buddy van bfg?? Haha ja ze lacht zich rot als ze straks alle commotie om haar heen leest @ Maartje, lig jij niet bij Luuk?! Zijn veel mensen niet lekker hè! Beterschap meiden!! Ik ruim hier zo even beetje op en daarna ga ik (proberen) te helpen op school van dochter met de paaslunch! Vanmiddag moet ik met haar naar de kno arts. Iemand trouwens goede tips voor een foundation van de Douglas'? Heb er 1nodig die goed vochtinbrengend is en goed dekt Heb een cadeaubon van Douglas' vandaar dat ik t voor daar vraag
Succes, en misschien dat zij weten waar die misselijkheid vandaan komt? Goed je bloeddruk na laten meten!
Goedemorgen! Hihi Mini zit nog binnen Ik twijfel zelf dus heel erg of t wel vrichtwater was, al wenste de vk me wel succes na afloop mjaah, ik haar vervolgens ook want zij is tenslotte ook bijna uitgerekend Kan me er ook wel iets bij voorstellen dat ze dit gezegd heeft om ons niet ongerust te maken of te laten stuiteren ofzo... Geen natte onderbroek meer gehad in elk geval, en had t gevoel dat er op de wc toen ik net wakker was er wel wat uit kwam druppelen... Heb inmiddels maandverbandje in (die stomme inlegkruisjes zit tegenwoordig een geurtje aan ), mocht er dus idd iets uitdruppelen dan uhh kunnen we ff ruiken haha Gisteravond wel regelmatige weeen, ze werden ook wel geleidelijk wat pijnlijker, maar toen ik op mn zij in bed lag en goed kon ontspannen zakten ze weer af. Als ml zo de deur uit is (die heeft sollicitatiegesprek, dus hij hoeft t nog ff niet te weten ) ga ik de vk bellen in elk geval.... Durf er dus in elk geval niet van uit te gaan dat t vruchtwater is en we dus heel gauw ons meisje in onze handen zouden kunnen hebben, zo'n teleurstelling als dat niet zo is Maar zoo onwijs fijn dat jullie zo meeleven!! Maar wat denken jullie? Zou t vruchtwater zijn geweest?? E zu t dan scheurtje zijn of zouden ze echt zijn gebroken??
Wat heerlijk, en ergens ook wel fijn dat hij zelf de sonde eruit heeft getrokken. Dat 'dwingt' die kleintjes toch om een hongergevoel te ontwikkelen en de flesjes leeg te drinken. En het klinkt alsof Luuk als sterk enoeg is en voldoende zuigreflex heeft om dat te doen! En, was mt 44 al te klein?
@monica, succes straks!! @molton, wij hebben van de ikea, vind m fantastisch moest ff wennen want voelde wel iets anders dan wat we er normaal op hadden liggen, maar geen geritsel ofzo : @butterfly, ik heb foundation van clinique, duur, maar wel heel goed ook ben ik nu ik zwanger ben erg gevoelig voor make up, en clinique is hypo allergeen in elk geval gebruik m niet zo vaak, maar ik ben erg tevreden @commotie, ja kon er wel hartelijk om lachen haha (denk vooral omdat mini dus nog steeds binnen zit enzo hahahaha) maar vind t vooral erg lief!
Mijn kleine muis heeft vandaag paasontbijt. Ik zou eerst helpen maar vanwege dat ik zo zwanger ben hebben ze me op de reservelijst gezet, dus ik was niet nodig De GO appte te lieve foto's met helemaal gedekte tafel en mijn meiske helemaal trots met haar zelf gemaakte placemat....ze wordt zo groot ineens!
Haha gelukkig kom je even melden Het zou een scheurtje kunnen zijn, maar ik moet bekennen dat ik bij zowel mijn zoontje als ook nu vanaf ongeveer 35 weken met een inlegkruisje loop. En soms moet ik serieus mijn onderbroek vervangen door een droge Ik weet niet wat het is, urine of waterige afscheiding of vruchtwater, maar ik heb er dan echt weken last van. Om aan te geven: je krijgt rond deze termijn ook vaak heel waterige afscheiding, en soms wat dikker. Sorry voor iedereen die lekker zit te ontbijten en dit leest btw
Bfg: fijn dat alles goed is! Juul:schattig is dat, die ukkies aan het paasontbijt! Hier: grrrrrrr vl heeft mijn fiets mee naar het werk. Als ik nu de stad in wil moet ik lopend of met de auto. Durf het toch niet zo goed aan in m'n eentje want van de parkeergarage is het ook nog een stukje lopen. Ik gebruik mijn fiets altijd als steuntje. Stom he dat ik niet alleen durf! Moet vl maar ff mee vanavond!
Das dan lekker zijn eigen schuld, moet ie verplicht winkelen (misschien vind de jouwe dat niet erg, maar dat levert hier meestal veel gezucht en gesteun op)
@bfg, als je vruchtwater gebroken was, had je dat wel gemerkt, dan komt er meer uit dan alleen een natte onderbroek dan blijft gescheurd en urine over. Volgens mij zou als je op je hand blaast en er komt iets uit dan zou het vruchtwater kunnen zijn. Gelukkig ligt jullie dame ingedaald, dus hoef je niet plat
Oh kijk daar is bfg! Ik ben haar buddy hihi wilde idd bijna gaan appen! Ik heb geen idee of dat vruchtwater kan zijn, hier was het een plens dus daar heb ik nooit over hoeven twijfelen! Maar in combinatie met die weeën zou het natuurlijk wel heel goed kunnen. Spannend! Hier nog even terug in bed. Mijn 1e verlofdag! Heb even de kids een bammetje gegeven terwijl ml onder de douche stond. Shoppen: dinsdag naar de prenatal geweest en nog even wat leuke dingetjes geshopt! Een schattig jasje en leuk wiegdekentje en zo. En nog wat dingetjes. Denk je: leuk, mama mazzeldagen, goedkoop! Ben je nog bijna 100 euro kwijt. Auw! Even nog een tuk en dan nog de duplo schoonmaken en de kinderstoel van de oppaskindjes. Ik word wel een beetje moe van mezelf met die nesteldrang hoor! Het is zo vermoeiend! O ja ook nog het laatste keukenkastje doen en het nieuwe wieglakentje strijken.
Goedemorgen meiden! @bfg, spannend zeg! Ik heb ook wel eens dat ik twijfel hoor maar vervolgens gebeurt er niks... Wel handig dat je nog even niks tegen je vriend gezegd hebt zo net voor een sollicitatiegesprek @alle ziek, zwak en misselijk meiden; beterschap!! @zora, lekker genieten nu! Ik heb ook echt respect voor iedereen die tot 36 wk blijft werken. Ik had het niet gekund! @frommel, succes bij de controle! @tumtum, mag ik je paard verzorgen? stalling en weidegang aanwezig na 16 jaar een paard te hebben gehad mis ik het nu toch wel.... @ego, lig nog even lekker in bed. Heb de laatste tijd zo'n last van m'n onderrug maar heb ook het idee dat m'n matras te zacht word. Dus als m'n vliezen breken heb ik meteen een excuus voor een nieuw matras