@woerdie, whahahahaha bunny Heeerlijk he die autocorrect hihi heb me zo gauw mogelijk uitgezet @unexpected, waaaar beeennnnnn jeeeee??? Nou spannend!! Wie weet!! @hier, zo de spoedlijn bellen, heb dan toch liever dat ze even komen controleren.... En schoonouders zijn even bakkie komen doen eerste wat mn schoonmams zegt toen ze binnen kwam 'oooh dat gaat niet lang meer duren aan je gezicht te zien!' Geeeen idee, wat zou er dan te zien moeten zijn aan mn gezicht? Haha Kreeg ook heel lief whapp van mn beste vriendinnetje of alles goed ging en rustig was hihi, ze kreeg ineens een voorgevoel haha erg lief! Nou ben benieuwd hoor, wedden, blijft ze gewoon nog 3 weken zitten
ff op dr profiel gespiekt, en unexpected was vanmorgen nog online, t zal dus nog wel wat meevallen, hihi
Even snel vanuit wachtkamer ziekenhuis. Unexpected is niet aan het bevallen hoor! Beebje zit nog lekker binnen
Haahaha! Stelletje gekkerds Schoonouders komen toch niet, fijn! Kan ik even mijn bed in.. Hield het echt niet meer. Viel al 2x in slaap op de bank, dus manlief heeft Mira even meegenomen naar buiten. Iets makkelijks halen voor het avondeten en haar even laten spelen buiten. Ben 'm erg dankbaar in ieder geval. Haha nu lig ik heerlijk in een schoon gesopt huis in mijn net verschoonde bed tot straks als ik wakker ben!!
@butterfly, en wat doe jij in de wachtkamer?? Of gewoon standaard controle?? @hier, vk is even langs geweest, ze heeft even gekeken en was geen vruchtwater (ze had zo'n wattenstaafje om t te testen), wel gespannen bm van alle voorweeen maar das dus normaal Ze stond er alleen van te kijken dat ik al zo vroeg er zoveel last van heb, mjaah zegt toch niks Wanneer ik ze 2 uur lang om de 5 minuten heb mag ik ook bellen, en anders gewoon bij weeen om de 3-4 minuten na een uur. Nou heb ik dat zo ongeveer elke avond wel, maar na dat uur zakt t weer af elke keer denk ik 'o...zou dit t dan zijn?' Aangezien ze 's avonds wel pijnlijker worden Ach jaa, we wachten maar "geduldig" af Vndaag wel dekentje en lakentje voor de wieg binnen gekregen, dus die gaan t weekend mee de was in en dan is echt alles klaar hihi
Trouwens geen goede serie om te kijken hoor Teo guys, a girl and a pizza place...krijg er trek in pizza van
hmmm ik heb net een soort lunch-flatbread pizza ding op toen ik uit lunchen was Heel lekker! Alleen geen zin in avondeten en al helemaal geen inspiratie tot koken.
Goed dat je ff gebeld hebt bfg! En nu verder afwachten Dat is misschien het enige positieve aan de griep die ik heb... Ik zit totaal niet te wachten op een bevalling haha, als ik straks beter ben mag ze komen hoor maar tot die tijd...laat mij maar weer ff de oude worden Slaap lekker bloemm!
Whahaha bunny! Wel leuke benaming, houden we die erin? Yeah nieuwe modem is binnen! Oude was dood. Kan ik eindelijk weer internetten op mijn laptop! Heb hier op de telefoon nog maar 3 mb over voor deze maand!! Gelukkig duurt die maar tot maandag nog.
En skatje, ben je al een beetje aan het genieten van je verlof? Fijn dat het modem er is, dat is wel briljante timing
Ik zeg: die bunny houden we erin! Vind hem geniaal! Skatje: fijn dat je weer online kunt op je laptop! Minnie: beterschap! Bloemmm: lekker even slapen! Had ik geloof ik ook beter kunnen doen..... Ik moet toch echt minder eigenwijs worden en toch 's middags maar eens een dutje gaan doen. Gezocht: mijn energie!!!!