16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben erg te spreken over de rompertjes (7 in 1 pak geloof ik, voor een tientje) van de Primark. Had ze bij Mira in alle maten en heb ze nu voor Mini ook weer.. Wit met zilver!

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Kijk aan Tumtum, ideaal toch dat je weet dat je 'alles' kan doen wat je wilt. Enne dat lachgas, dat lijkt me dus echt ideaal:D
    Succes straks bij de vk!

Kost ook geen drol daar hè bij de primark.
    Ik geloof dat er dit jaar 1 geopend word in Nijmegen en laat dat nou goed te doen zijn vanaf ons:D

Hmmm ga meteen even googlen:D

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Zo net lekker een big Mac op. Ohhhh wat was dat heeeeeeeerlijk!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @tumtum; lachgas, dat lijkt mij best lachen! Eigenlijk wle leuk dat bevallen. Legaal aan de drugs:) Morfine-achtige preparaten, lachgas. Het mag allemaal.

@skatje; zo vroeg al een hele big mac...............respect. Ik krijg die dingen nooit op. Hetzelfde met woppers.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga vanmiddag ook naar de mac.. Moet toch naar Zaandam.
    Kan me niet meer schelen, jullie zijn gemeen :p :p

6. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lunchtijd melding van unexpected!

Zo even bijgelezen, wat een geklets. Gezellig.

@eten, ik heb echt enorme trek. Heel vervelend met dat diabetes dieet want ik mag gewoon niet onbeperkt eten. Veel dingen mag ik sowieso niet. Helaas.

@bevallingshoudingen, volgens mij mag hier ook alles.

@pijn bestrijding, ik heb het er niet zo op. Hier kun je kiezen uit een prik in je been, een slangetje in je rug of een pompje. Een andere optie is de TENS, die kun je thuis al gebruiken vanaf het begin van de weeen zodat je nog een beetje kunt rusten. Heeft iemand ervaringen met het TENS aparaat?

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben ook niet zo van de pijnbestrijding..
    Ben blij dat het er is hoor en als het niet gaat, dan gaat het niet.
    Maar ik wil het dit keer weer zonder proberen.

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Maartje, je hebt ook kans dat ze bij jou juist niet willen voelen woensdag omdat dat ook al iets in gang kan zetten.....dat ze dat pas met 37 weken willen doen.....

9. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie eigenlijk het meeste op tegen het uitpersen. Voor mijn gevoel past dat helemaal niet! (In zekere zin klopt dat gevoel want velen scheuren uit of worden ingeknipt). Aan de andere kant lijkt me dat ook wel weer het moment dat je weet dat het eindelijk zover is na eerst al die ontsluitingweeen. Maargoed, pijnbestrijding krijg je dus alleen voor de ontsluitingsweeen.

10. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ pijnbestrijding, ik vind het ook niet alles. Komt ook omdat ik voor een ruggenprik niet in aanmerking komt omdatvde vorige bevalling heel snel ging.

Ik mag wel zo n pompje, dat ik het zelf kan regelen, maar daar heb ik zulke enge verhalen over gehoord.
    Schrijnt dat je daar zo relaxt van word dat je soms vergeet te ademen:$ en nog meer van die enge dingen....

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Juist het persen vond ik zo fijn! Eindelijk had ik het gevoel iets te kunnen doen.. En dan weet je dat je er bijna bent! Ik ben trouwens ingeknipt en geen seconde iets van gemerkt, in tegendeel! Haar hartslag ging omlaag op de monitor en het enige wat ik dacht was knip maar, al knip je het helemaal open. ZE MOET ERUIT :D

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wel gemist, maar je staat gewoon laag op mijn bevallingspoll-lijstje ;) Op de een of andere manier denk ik dat er nog wel een paar voor zullen gaan.

Hier ook net de hele boel gestreken, heerlijk. Maar nu wel een beetje zere rug van dat staan, misschien moet ik maar als een bejaarde op een stoeltje gaan zitten als ik strijk :D

Oh en ik ben ook dol op Iskender, en op Menemen en die laat ik tegenwoordig met pepers maken want ik ben nog steeds niet van mijn scherp-eten verslaving af. Ik ben hoe dan ook dol op Turks eten, ben een keertje 4 weken met de rugzak half Turkije doorgetrokken en heb echt alles gegeten! Ik ben vooral dolo op die restaurantjes met formica tafeltjes waar je allemaal kleine gerechtjes uit de vitrine kunt bestellen. Ik ben het eettype 'verras me maar' dus dat zit helemaal goed. En die heerlijke pittige stoofpotten uit Capadocie waar ze brood om de stoofpot heenbakken...jammie!

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Vond ik juist het 'fijnste' moment, dat je eindelijk iets met je pijn mag doen.
    Vooral goed luisteren naar je vk. Dan hoef je echt niet (zomaar) uit te scheuren....
    Ik had helemaal niks:D
    Nu hopen dat het weer zo gaat;)

14. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Haha! Denk dat velen met ons er zo over denken:D

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mone nee voelen wil ik ook niet... Maar miss inwendige echo? Ben wel erg benieuwd!!

@ persen; heerlijk... Voelde geen weeen meer en dan kun je tenminste wat doen!

16. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ik hoop eerlijk gezegd wel dat hij morgen mijn cervixlengte om wilt meten en even wilt voelen of ik per ongeluk al ontsluiting hebt

Waarom? Gewoon voor mijn eigen gevoel:D

17. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het belangrijkste is inderdaad dat je kindje gezond en wel geboren wordt. Je eigenlijf is dan van mindere zorg inderdaad.

Ik heb trouwens iets gedaan wat misschien een beetje gek klinkt. Ik heb eens van binnen gevoeld zachtjes. En ik denk dat ik zijn hoofdje kon voelen! Natuurlijk wel met mijn lichaam er nog tussen, niet dat ik ineens zijn haar voelde ofzo. Maar het was echt zo'n bolletje. Kan dat inderdaad zijn hoofdje geweest zijn?

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik weet niet of hij het dan durft, maar als we het niet bespreken gaat het zowieso niet lukken...

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Net terug van de ha. Urine was schoon dus geen blaasontsteking. Vk wil me toch vanmiddag even zien voor de zekerheid. Heb morgen wel controle maar mocht toch vanmiddag komen. Weet nog niet hoe laat, ze moet nog terugbellen.
    Pffffff maak me nu toch wel een beetje zorgen. Als ze me toch vanmiddag wil zien ipv morgen........ Nou ja, ben wel blij dat ik gebeld heb!

Sorry, heb ff niet de puf om te reageren op alles.

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hier bij de eerste een knip aan de ene kant en uitgescheurd aan de andere kant....merkte er niets van!

Trouwens voor ze knippen verdoven ze het lokaal, en ze knippen op een wee, dus een beetje meer pijn voel je dan niet :D

Deel Deze Pagina