Frommel,fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Ben nu ook wel benieuwd naar je inleidings datum Ik ga nu een mega vervelend kleuter naar bed brengen:x :x Daarna rust op de bank.... Ik kom straks nog wel even kijken!
Bfg, wat lief Van je vriend zeg!heeft ie een glazen bol? Geranium, inderdaad misschien ijzer tekort?!
@butterfly, ja is wel een lastige keuze. Want stel dat je opeens moet bevallen. Als je de situatie uitlegd, wie weet dat ze een spoed gaatje prikken? @bfg, ik krijg steeds meer het idee dat jij de volgende op de lijst bent @filet, ben vegetarisch dus geen last van..! @juul, sterkte. En gewoon een stoel pakken! @frommel, ja prijzig hè om foto's bij een fotograaf te bestellen. Die van ons waren ook niet mis. @hier, zo naar de borstvoedingsvoorlichting van het kraamcentrum.. Hoop dat m'n buik een beetje ontspannen is want duurt 2 uur...!
@bfg, wat kent ml je goed @frommel, wat fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken. En dat ze je goed in de gaten houden. @butterfly, ik zou idd ook zo snel mogelijk de operatie gedaan willen hebben. Ze heeft het niet voor niets nodig, dus na het herstel en de vele ijsjes zal ze zich ook beter voelen. @Juul, sterkte vanavond! En pak er een stoel bij, dat begrijpt echt iedereen! @Geranium, ik heb daar bij een keelontsteking wel eens lat van.... @Elina, je zit daar dan wel meteen goed
Ijzertekort: kan dat van het ene op het andere moment dan? Verder geen klachten die daarop kunnen wijzen eigenlijk. Maar ff in de gaten houden! Frommel: fijn dat alles goed was! Spannend hoor dat je een datum hebt gehoord. En ik zou die ook nog ff voor mezelf houden! Net terug uit de stad. Is echt niet ver (5 - 8 min.) maar dat viel vies tegen. Was blij dat vl erbij was en ik hem kon vasthouden. Jeetje zeg, ben net een bejaarde! Hij heeft lekker het bad voor me vol laten lopen dus daar lig ik nu fijn in!
@geranium, hihi herkenbaar Als je wordt ingehaald door een bejaarde, met of zonder rollator, weet je dat je langzaam bent hihi (maar leuk is anders ) @ml, ja ik had de optie voor pizza natuurlijk wel genoemd hahaha maar idd, ml kent me erg goed @uhhhh, ben t ff kwijt geloof ik ....geheugen is ook niet meer wat t ooit geweest is @houdingen....ik probeer dus eigenlijk beetje een houding te vinden waarin ik ,m buik goed kan ontspannen, tegelijkertijd met mn vocht olifantenpootjes omhoog kan en ook nog zodanig rechtop zit dat ik og normaal kan drinken enzo.... Iemand tips??? Tot nu toe ontspant mn buik t meest als ik op mm zij lig, maarja.....door dat hoofdje wat tussen mn benen zit en een schouder wat in mn buikspier drukt zit t niet heel erg comfortabel meer zeg maar, ook niet met kussentje tussen mn benen....
Vervelend hè , ik weet op een gegeven moment ook niet meer hoe ik het beste kan liggen en of zitten. Erg irritant. Ik heb af en toe echt een flinke steek in mijn fluit en een zwaar drukkend gevoel erop
@houdingen: ik overweeg om onze tuinstoel/ligstoel in de kamer te zitten, kunnen de voetjes omhoog en ik languit liggen, en toch voldoende steun krijgen. K heb net de fatboy geprobeerd te kneden, maar mijn buik zit me vandaag echt aan alle kanten dwars.
Hier ook zeg! Ik probeer mijn buik steeds een beetje te rekken of zo want madame ligt volgens mij languit uitgestrekt te chillen. Auwie.
hier gaat het zitten wel bank met loungegedeelte dus lekker benen omhoog kleine trapt wel goed vanavond
Nou ik duik mijn bedje in. Voel me niet lekker en moe! Hoop dat ik morgen ochtend wat lekkerder in mijn vel zit. @Frommel; Ben nu benieuwd hoor naar de datum!! Welterusten lieve meiden.
Wat een rust hier vanavond! Ik lig er ook lekker in, op m'n nieuwe molton ligt een stuk beter dan dat plastic!!! Truste meiden!
Ik word ook net wakker op de bank. Arme nek! Au! Slaap lekker allemaal en inderdaad wat een rust hier
trusten meisjes.. Daarstraks lekker voor Luuk gezorgd.. Hij ligt eigenlijk alleen maar hier omdat ie zo jong is. Zijn flesjes drinkt hij goed, en hij zal een dezer dagen van de apparatuur mogen.. als hij goed blijft drinken, mag ie wrs volgende week mee naar huis
#iedereen": Goeiemorgen @Bloem troost je: ik zit ook al vanaf 4.00 klaarwakker en geirriteerd op de bank beneden! ML ligt me een partij te snurken daarboven,werd half vier wakker om te plassen heb een half uurtje liggen woelen en toen ging ik me zo druk liggen maken dat ik maar naar beneden ben gekomen... Hij is vandaag een dagje vrij en slaapt ook een hele week beroerd door mijn gewoel dus vandaar dat ik er maar ben uitgegaan en hij heeft de wekker gisterenavond gezet want hij zou de ramen voor me zemen aan de buitenkant en hij zou gaan beginnen met de voortuin opnieuw aanleggen (zodat alles netjes is als ukkie straks geboren word) AL vrees ik dat hij dat niet gaat redden,maar hij is 2weken thuis na de geboorte van ons meisje en vroeg al heel schattig offie dan de hele dag binnen moest blijven of dat ie dan gewoon ook wat klusjes in en om huis kon doen? Dus dat gaat goedkomen... Gizmo (onze hond) ligt hier naast me op de bank en die kan er ook wat van jongens (snurken ) t word gewoon licht Ga zo nog een kopje thee zetten en nog maar een spelletje candy crush ofzo spelen... tot strakjes!! XXX
Arme Bloemmm! Is ze nog gaan slapen? Woerdie: vroegerd. En mooi hoor die banner!! Ik heb gedroomd dat jij ging bevallen Bloem! Maar je baby zit dus nog binnen, haha! Zodadelijk opstaan, kids naar het kdv, boodschapjes doen, auto wassen en zo. En hopelijk nog even slapen vanmiddag al vrees ik dat hem dat niet wordt want ik moet om 13.30 bij de vk zijn. Laatste groeiecho!