Nee ze is niet gaan slapen! Dus zombie dag 2 hier.. Zucht!! Ik heb tegen manlief gezegd dat ie echt moet komen zodra hij weg kan, want dit trek ik niet hoor.. En mijn mini zit nog lekker warm bij me binnen hoor gelijk heeft ie. Woerdie ook al een korte nacht dus! Balen..
Goedemorgen!! @maartje, jeej hopelijk volgende week mee naar huis! Mag jij nu ook zo lang in t zkh blijven of wordt jij er eerder uitgebonjourd?? @bloem, heh balen zeg hoop dat je vanmiddag even bij kan slapen! @woerdie, jij ook al zo'n beroerde nacht...hoop dt je vannacht beter slaapt! @hier, vannacht elk uur op de klok gezien en tussendoor amper geslapen steeds....elk uur gaan plassen en dan voel je weer van alles en pfff....laatste keer was gelukkig 5 uur....toen ging om kwart over 6 wekker van ml, maar ben ik stug blijven liggen....slaap je eindelijk beetje goed en dan gaat die stomme wekker af Strakjes bekkenfysio.... Maaaaarrr zoveel met de pootjes omhoog gelegen gister heeft wel geholpen! Jeej! Zit toch ietsjes minder vocht in mn voeten en enkels
Bloemmm: balen meid! Hoop dat ml heel snel naar huis kan en jij nog ff lekker kan slapen! Woerdie: hier ook om 4 uur klaarwakker. Ben er niet uitgegaan, was me te koud. Heb je nog wat kunnen slapen uiteindelijk? Maartje: dat is nog eens goed nieuws!!!!! Skatje: succes alvast bij de vk! Hier: wilde nog ff lekker slapen nu vl naar z'n werk is maar dat gaat hem niet worden. Vanavond verjaardag. Helemaal geen zin in! Heb al met vl afgesproken dat ik op tijd naar huis wil. Is een goede vriend van ons en meestal wordt er aardig wat gedronken.Ook door vl........dit keer dus niet!!!! Lijkt me niet zo handig! Verder niets in de planning vandaag.
@slechte slapers; sterkte vandaag en hopelijk kunnenjullie nogeen tukje doen. Ik slaap gelukkig de laatste nachten beter al ben ik wel steeds heel vroeg wakker. Maar dan blijf ik noglekker tegen manlief aanknuffelen. Y wordt meestal rondhalf 8 wakker en komt er dan ook nog voor 10 minuutjesgezellig bij. @babyfg; wat ook lekker is met die vocht voetjes is met je benen omhoog tegen de muur aanliggen. Wij doen dat regelmatig met yoga. @maartje; jeetje volgende week misschien al naar huis met de kleine. @moon; hoe is het nu met Daan, ook goede berichten?
Ohhhh meiden, tis wat he die laatste loodjes.... Hier ook weer vreselijke pijn in handen. ... Knuffel voor iedereen die m nodig heeft!!!
@pookie, ja lijkt me best lekker liggen, maar ik kan echt niet meer op mn rug liggen zelfs als mn bovenlijf tikkeltje omhoog ligt ben ik binnen 5 seconden helemaal naar
Ik meld me! En ga dan snel de kinders in de kleren hijsen en boodschappen doen. En die 7" tablet terugsturen. En daarna crematie. Dus als ik weinig aanwezig ben, geen paniek
Ik moet a.s zondag naar huis. Zal wel weer ff wennen zijn... Krijg vandaag btw een feest 3'gangen menu samen met manlief ivm mijn verjaardag. Carapaccio, biefstuj en apfelstrudel op een gedekt tafeltje gebracht door de kok. Echt goed geregeld hier!! Zo lekker douchen en naar luuj.
@maartje; gefeliciteerd. En wat lekker.....carpaccio, hmmmmmmmmmmm Filet vind ik nix maar ik zou bijna een moord doen voor een goede carpaccio en sushi. Dat laatste zou nog wel kunnen maar ik heb geen zin om naar Ijmuiden te rijden.
Meld me ook @ Juul sterkte vandaag @maartje gefeliciteerd met je verjaardag en wat een goed nieuws van Luuk @slecht slapen knuffel voor jullie dames @hier zo even naar babydump even kijken voor een duowagen. Twijfel zo of ik er toch niet een moet aanschaffen Fijne dag dames
Ook ik meld me even, hier is iedereen thuis voor een lang weekend. Dus ik doe het rustig aan Hier zijn de voor/oefen weeen begonnen vanmorgen vanaf 6 uur al om de 3 min, incl rugweeen...hoop wel natuurlijk dat het effect heeft Verder vandaag toch nog een druk programma en veel klusjes die ik graag zou willen doen maar even afwachten of dat kan... Voor iedereen een knuffel! En Maartje ook hier van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Juul, sterkte vandaag! Moon, hoe is het meis? En met Daan? Maartje, gefeliciteerd! En wat een luxe zeg daar zo in dat ziekenhuis! Zal zeker wennen zijn als jij naar huis moet. Ik vond het vreselijk om Madelief achter te moeten laten. Ook al weet je dat dat het beste is..... Maar scheelt bij jullie wel dat Luuk het zo goed doet
Maartje gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Wat een luxe inderdaad En zal inderdaad wel even moeilijk zijn als je naar huis moet Zondag.. Gelukkig doet Luuk het hartstikke goed! *Gaap* Ik kan wel janken van vermoeidheid.
goedemorgen ik meld me ook weer vannacht tot 3uur wakker gelegen door de weeen manliief is niet thuis gekomen dus helemaal alleen morgen is mijn moeder jarig dus dan wil ik niet bevallen en maandag is het 1 april en als het kindje dan komt hebik 2 april kindjes
Knuffeltjes voor iedereen! Sorry zal proberen op iedereen te reageren straks maar ben nogal moe vaak. De kinderarts was hier net. Luuk is van de apparatuur af maar moet wel onder de lamp ivm geelzien. Als dat verbetetert en hij gaat meer drinken de konende dagen hoeft ie niet lang te blijven. Op hoop van zegen dus!
Maartje: gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van met je mannetjes! En wat fijn dat Luuk can de apparaten af is! Bloemmm: dikke knuffel meid!!!!! Juul: sterkte vandaag.
@maartje, gefeliciteerd met je verjaardag!! @woerdie, leuke meisjes-baby-banner @alle niet slapende meiden, sterkte met de moeheid en hopelijk straks even bijslapen..! @ego, ik heb de laatste paar nachten bedt redelijk geslapen, ben ik niet gewend.