Zwaai zwaai! Wow bloem spannend! Hier druk met dochterlief, nesteldrang en lekker bij mijn ouders eten. Dus hele dag niet online geweest. Heb in mijn hoofd gehaald dat ik de slaapkamer klein beetje wil pimpen. Dus nieuwe hoeslakens, dekbedovertrek, canvas doeken en bakken voor in de vensterbank gehaald. Lig ik er straks weer in het nieuw bij haha. Fijn weekend allemaal!
Bloem, positief blijven! Het is de 2e dus het gaat vast sneller. Ik hoop ook voor je dat de opwekkers niet nodig zijn......en dat de nieuwe bevalkamers af en vrij zijn
Oh wat balen! Maar met een onvolkomen stuit mag je toch wel een vaginale bevalling proberen? Moet alleen wel in het zkh geloof ik.
*breekt in* Ik dacht ik ga eens kijken of bloemmm al bevallen is.. en lees dat het misschien al begonnen is succes meis, zet 'm op!! *breekt weer uit*
@bloem spannend @skatje jeej wat balen zeg hopelijk draait ze ook vanzelf weer terug. @hier vandaag toch maar een duowagen gekocht. Ben er echt super blij mee.
*Breekt in*' Lieverd heb je weeen? Hopelijk krijg je lekker snelle bevalling met minder pijn, Ik ga kei kei kei hard duimen voor jou!! En vergeet het niet, JE KAN HET♥!! @April mama's: Ik wens jullie allemaal heel veel succes, blijdschap en alle geluk van de wereld met jullie beebjes..! Geniet ervan..! *Breekt weer uit*
Zora, wat leuk dat je nog ff je slaapkamer hebt gepimpt! Bloemmm, een 2de gaat vaak wat sneller, maar kan me je angst gped voorstellen. ... Succes meid!!
Wow Bloem, hoop dat het vlot gaat verlopen voor je! (met dank aan mijn bunny ben ik op de hoogte) En vanochtend of vanmiddag dacht je nog dat mini wel een tijdje nog zou blijven zitten. Zo zie je maar, het kan snel gaan ineens!
Hihi inderdaad.. zit hier vol spanning een zak chips te vreten. Ik MOET even een geweldige foto van Luuk showen....
Het lijkt mij goed nieuws dat Bloemm nog niets gepost heeft Dan is de vlos er vast nog. Manlief gaat er nu vandoor dus ik ben weer master van de remote. Alleen jammer dat mijn ogen dichtvallen. Zometeen maar naar bed met I-pad en telefoon bij de hand.
Kunnen we niet afspreken overdag te bevallen allemaal? Ik ga zo proberen te slapen... Lukt natujrlijk nooit zo
Oh maartje wat een snoezige foto! zo lief hoe hij ligt met zijn handje onder zijn hoofdje en dan een beetje gapen... *smelt* @minnie, ik stem voor! Ik vind dit ook geen tijd... zullen bloem daar toch eens even over moeten aanspreken
krijg er harde buik van! Ga weer bedje in, proberen te slapen. slaap lekker meiden en morgen zie ik wel of bloem is bevallen! (of ik wordt eerder wakker en spiek even op het forum). en ohja, wel 1 voor 1 he meiden, nu niet ineens met meerdere tegelijk gaan bevallen