Bloem heeft iets meer dan een cm ontsluiting... Het is dus officieel begonnen want het volgt snel op... Maar ze denkt dat het weer heel lang gaat duren dus spannend"
Ontsluiting meiden! Thnx voor al jullie lieve berichtjes! Hij zal er hoe dan ook 1 deze dagen zijn.. Als de pijn veel erger wordt, het is nu namelijk nog te doen, of mijn vliezen breken moet ik gelijk bellen. Anders bel ik morgen ochtend en kan ik naar het ziekenhuis komen of de ontsluiting al gevorderd is. Ze laten me niet uitputten (kon daardoor de vorige keer niet goed persen waardoor Mira het moeilijk had) dus dan breekt ze mn vliezen of ik moet aan de opwekkers. Dat bekijkt ze dan op dat moment.. Willen jullie mee duimen dat het gewoon goed zal gaan vanzelf? Binnen nu en ??? is ie er gewoon.. De pijn in mijn rug wordt nu erger. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven! Ook van de inbrekers!!!!! Ik hou jullie op de hoogte hoor!!!
Zet em op meid. En probeer je vorige bevalling te vergeten, gewoon ontspannen!! Dat is het beste voor de ontsluiting. Bij mij schoot de eerste ook niet op, maar de tweede was in 5 uurtjes volledige ontsluiting. Je lichaam weet wat het doen moet nu, gewoon vertrouwen hebben!
Bloemm, net wat sharahrazed zegt, probeer toch te ontspannen en je over te geven aan wat komen gaat. Juist dan gaat het beter! Ik duim zeker voor je! ! Ohhh spannend de 3de april baby word gewoon al in Maart geboren! !!! Slaap lekker meiden! En als ik vannacht moet plassen kom ik even loeren hier! !
Jeetje, het is gewoon begonnen bloemmm! Probeer het inderdaad los te laten meis, het kan zomaar heel anders gaan dan bij Mira, en je druk erover maken heeft ook weinig zin.. (Werkt misschien wel tegen) Heel heel heel veel succes, en hopelijk vlot het gewoon lekker en heb je je mannetje bij het paasontbijt (broodje filet?) gewoon in je armen ipv in je buik!
Hier net m'n bevallingsplan geschreven. Morgen zowaar 37 weken zwanger! Vreemd hoor! Al voelt het of ik ruim op tijd ben met al die voorbereidingen, deze blijft volgens mij gewoon netjes zitten tot de inleiding En nu maar eens mn bed in Truste allemaal!
Bloem, nogmaals succes! Zo en ik ga zo ook maar eens richting bed morgenochtend lees ik wel hoe de kleine man heet, en hoe het gegaan is
Bloemmm: jeetje meid!!!!! Heel veel succes!!!!!! Denk aan je! Maartje: wat een schattige foto! Cute!!! Skatje: balen van de stuit. Hoop dat ze toch nog draait! Verder: net terug van de verjaardag en kruip lekker in bed! Morgen maar ff goed teruglezen en reageren! Truste.
Harde buiken nog steeds hetzelfde! Wel ontzettend veel pijn in mijn rug.. Weet niet hoe ik ervan moet liggen. Was even in slaap gevallen, maar werd er weer wakker van.. Even wat drinken en binnen zitten en kijken of ik nog wat rust kan pakken. Het is nog steeds niet heel heel erg qua pijn. Kan nog een stuk erger.. Dus we wachten nog af!
@bloem; fijn dat de pijn nog niet heel erg is. Ik hoop dat het wel al ontsluiting opleverd! Pak je rust en ga ervoor!!!
Schiet niet op bloem.... Zijn onze buddy's soms het tegenovergestelde in de snelheid van bevallen..?!
Pffff...lig de hele tijd aan bloem te denken... net zelfs van der gedroomd... kindje was geboren,det kwam zelfs duidelijk een naam door .. hier is buik weer erg gevoelig...ff plassen en hopen dat ik nog wat kan slapen xxxx