Over een uurtje bel ik de vk weer.. Ik probeer me te ontspannen en me er aan over te geven, en dat lukt ook wel.. Maar het duurt zo lang! Vreet al mijn energie op... Duimen jullie mee dat ik minimaal op 2-3cm zit? Zodat ze mn vliezen kunnen breken.
Blegh mag ik ff klagen... Ik voel me ineens zo enorm rot.. Kraamtranen of zo? Voel me lichamelijk ook steeds slechter. Enorme stuwing, spierpijn, aambeien en nog wat van die dingen. Ik voel me suf en gewoon niet lekker.. Zal er wel bij horen maar tis wel ff rot
@bloemm; ik duim voor je dat je wel wat meer hebt dan die 2-3 cm! Je kan trouwens nog wel meedoen met het 38 weken dansje @maartje; kraamtraandag, dat zou heel goed kunnen.
@bloem: ik hoop voor je dat je al wel meer hebt dan die 2 a 3 cm. En fijn dat de vlos ook zo goed meedenkt, het kan deze keer zo maar anders gaan dan bij Mira. Ze zullen je in ieder geval niet zo moe laten worden. En probeer de vorige keer uit je hoofd te zetten, ik heb me altijd laten vertellen dat het beter gaat als je je er aan over geeft. @maartje: Kan prima hoor, je zit nu wel zo rond je kraamtranendag. En je hebt toch ook veel spanning en stress gehad in je zwangerschap en nu het er uit ziet dat het allemaal helemaal prima in orde komt kan ik me voorstellen dat je even moet 'ontladen'. Het zou me niets verbazen als Jozef dat ook nog krijgt. Knuffel!
Pfff ja de officiele kraamtranen zijn er inmiddels. Voel me echt rot. Vandaag even verplicht niks... Rusten. Zo even douchen, even naar luuk en dan slapen.. Hopelijk gaat het snel over
Spannend bloemmm, zet hem op meis! Duim voor je Knuffel voor Maartje!!! Xxxxx Ik ga zo fotoshoot doen met andere zwangere vriendin en kids! Ben benieuwd!!
Hier moet hij vandaagblijven zitten hoor. Vandaag was de verjaardag van mijn oma en ik zou het niet fijn vinden als hij dan geboren werd. Hetis al zo'n raar gevoel iedere keer als ik langs de Eerte hulp loop van ons zh waar ze gestorven is. Nu eerst duimen voor Bloemmm!!
Ik kwam ook even spieken Hopelijk is de vk er, en is de ontsluiting goed gevorderd! Maartje, knuffel meid...klinkt idd als kraamtranen! Hoop dat alles goed gaat met Luuk en jullie morgennsamen naar huis mogen! Pookie, 1 bevalling per dag hoor, ennvandaag is Bloemm haar dag...dus geen plek
@bloem, jeeee wat zie ik nu!!! Succes meid! Zet m op! Hoop dat je ontsluiting goed gevorderd is en dat je geen opwekkers en alles nodig hebt!! Nog even en je hebt jullie man vast!! Goh, zo ben je eventjes niet op te forum en je mist weer een hoop sensatie hihi @hier, gister heerlijke dag gehad met een hele rustige buik 's avonds 2 weeen ofzo, maar niet echt noemenswaardig Wel even fijn hoor zo'n pauze, knapt een mens van op En geloof dat mini het ook wel fijn vond, want die was heel de dag heel lief zachtjes aan het hobbelen <3 Zo heeft ze gisteravond ruim een uur tegen mn hand aan liggen trappelen in bed, en vanmorgen nog in bed een uur tegen dr papa's hand Ook nu is ze weer erg schattig zachtjes aan t trappelen Vandaag wil ik beetje opruimen en meubels soppen en ml mag nog even boodschapjes halen (mij te druk haha), en vanavond hebben we verjaardag van beste vriend van ml. Andere verjaardag vanmiddag hebben we afgezegd, door die rommelende buik vind ik t niet zo'n prettig idee om een uur rijden van huis te zijn...ook zit ik sowieso niet echt lekker in een auto @butterfly, veel plezier bij de fotoshoot!
Ik mag idd naar huis morgen maar luuk moet blijven... Ligt nu wel op de wiegenkamer en drinkt super goed. Maar moet nog onder de lamp voor het geel zien..
Bunny bunny bunny nieuws van bloem. Vk is geweest... Ze heeft nu iets meer dan 2 cm. Bij 3 cm breken ze haar vliezen en gaat ze naar het zh. De vk heeft haar flink gestript en het wordt nu erger daardoor dus hopen dat dat zo door blijt zetten"!
Zet m op bloem! Hier is vl met dl boodschappen doen. Mij te druk, dus ik draai me nog ff om in bed.. Maar eerst *37 weken dansje*
Maartje: wat vervelend dat je je zo naar voelt. Dikke knuffel meid en geniet van je prachtige mannetje! Bloemmm: denk aan je meis. Heel veel succes!!!! Butterfly: veel plezier met de shoot! Bfg: fijn dat het weer beter met je gaat. Doe je wel een beetje rustig aan vandaag? Nietvteveel doen he! Hier: vl is een ochtendje op stap met z'n neef. Hij wilde eigenlijk niet, maar heb hem de deur uitgeschopt Voel me prima en wil graag nog een beetje rommelen in juniors kamer. En ff de fiets pakken de stad in. Moet toch echt een keer voedingsbh's gaan halen!