@skatje: volgens de vk voel je het rugje/borst gedeelte met de hik, ik voel hem overall en nergens maar op de dag dat ik bij de vk was en het hoofdje onderin lag, was de hik rechtsboven. Sinds die tijd de hik alweer links, rechts en onderin gevoeld, dus geen idee of ze gewoon weer vrolijk rondtolt of dat die hik gewoon niks te maken heeft met waar het hoofdje ligt. @Moon: Fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan! en begrijpelijk dat je geen tijd hebt voor wat anders nu!
@skatje; ik voelde de hik in de stuit tijd ook overal en nergens. Ik moet zeggen dat hij de laatste week ook minder de hik heeft. Geen idee of de ligging en hik met elkaar te makenkunnen hebben. @bloem; ik hoop zo voor je dat je snel naar het zh mag en je kindje in je armen kan houden.
4 weken is ook lang moon... Ik weet er alles van. Wat super dat hij het drinken oppakt. Wel frustrerend als ie het de andere x niet doet he? Is dat het enige dat ie nog moet kunnen? Onze niek had het toen ineens door.. En toen mochr ie ook zo mee naar huis!!
Geen idee.... Ik voel zelf de hik altijd onderin, en soms ook in rest van mn buik maar andere keer weer niet. Ligt er maar net aan hoe diep ze ligt, welke kant ze op ligt maar ook hoe ik zelf zit Hoop wel voor je dat ze uit zichzelf weer omdraait!!! Maar misschien toch rekening houden met een ks?? Just to be sure...
@moon, wat fijn dat daan de goede kant op gaat! En iedereen heeft wel eens dagje dat ie minder eet toch Hoop echt dat jullie hem gauw mee naar huis mogen nemen hoor!! @maartje, vergeet ik gewoon helemaal te reageren, maar wat een leuke foto van Luuk was dat! @bevallen, ik wil ook hahahahhaa niet dat ik nou zo'n zin heb in t bevallen zelf, maar wil ons meisje ontmoeten Gelukkig komt stiefpaps zo helpen met laatste spul ophangen, huis moet af en t liefst gister *peper in mn reet* Mn mams komt ook mee dus misschien wil ze me nog wel helpen met wat soppen hihi
@hik, had ik laatst ook gevraagd, ik was dus bang dat ie omgedraaid lag omdat ik de hik ineens bovenin voelde (daarvoor steeds onderin) maar volgens de gyn kun je het echt overal voelen en zegt het niet zo veel. Voel het nu steeds in mn kont, en hij is echt nog niet ingedaald! Maar hopelijk betekend het bij jou idd dat de kleine meid weer is omgedraaid!
ff ander vraagje: ik heb nu al een paar dagen pijn onder mijn ribben, en ook in mn rug op dezelfde hoogte. Verder voel ik me totaal niet ziek, hou geen vocht vast, en mijn bloeddruk was afgelopen maandag 75/110. Kunnen jullie nog andere oorzaken bedenken voor bijna continue pijn op die hoogte? verloskundige bellen is geen optie, dan moet ik het ziekenhuis bellen en die zullen ws zeggen dat k langs moet komen voor bd meting enzo, nu kan dat op zich wel, maar ik denk zelf dat het wel wat meevalt en wil me graag dat 40 km ritje besparen.
Het zit niet echt mee bij onze lieve Bloem. Ze heeft nu 3,5 cm ontsluiting maar haar eigenwijze kereltje is met zijn hoofdje teruggeschoten.. Ze moet nu de komende uren staan en hurken om ervoor te zorgen dat hij terug indaalt anders kan de VK haar vliezen niet breken.. (omdat de navelstreng er dan tussen kan komen en dat risico willen ze niet nemen). VK komt dus om 4 uur terug. Mocht hij dan nog niet ingedaald zijn, wordt ze overgedragen aan de gyn...
Ondertussen heeft ze veel pijn, dus ze kan alle steun gebruiken, we zullen een kaarsje opsteken!!! Knuffie bloem
@Moon, wat fijn dat Daan goed begint drinken, het begin is er in ieder geval! @tumtum: Het is moelijk in te schatten. Ligt er vooral aan hoe laag je bd gewoonlijk is. Maar het kan ook benauwdheid zijn omdat je kindje nog niet ingedaald is.
@bloemmm, sterkte en veel knuffels. Bah wat vervelend zeg, dat hij wat terug is geschoten. Hopen dat hij weer goed indaalt! En ik hoop dat het een beetje uit te houden is voor je.
@ego: ik had gisteren echt 1 lange harde buik, en vanacht pijn in mijn rug. Dus vanmorgen toch maar even het zkh gebeld en ze hebben me aan het CTG gelegd. Zoonlief gaf een mooie show weg, geen wee of harde buik te registreren ? terwijl ik echt wel last had gedurende het CTG maar dan zal het mijn BM wel niet zijn). Ze hebben nog even getest voor blaasontsteking (negatief) en getoucheerd (potdicht) dus er is weer eens helemaal niets aan het handje hier. Behalve dat mijn rug zeer doet. Bah.
@bd: voor mij is 75/110 erg netjes, aan het begin van mn zwangerschap was de onderdruk iets van 85, en daar schommelt ie steeds wat rond