@bloem, hè bah het zit niet mee! Ik hoop voor je dat de baby snel besluit om toch maar richting uitgang te keren!! @skatje, vervelend dat de baby weer gedraaid is. Ik voel de hik ook niet op 1 bepaald plekje maar elke keer weer anders. Dus weet niet of het wat zegt! @tumtum, ik heb hier de laatste tijd ook last van. Ikzelf denk dat het spieren rond m'n ribben zijn die de druk niet zo erg leuk meer vinden.. @ego, vandaag het huis een beetje opruimen en vriendlief gaat de gang schilderen. Mijn nesteldrang begint dus ook op te steken
@Bloem, knuffel meid en ik duim me hier suf! @Skatje, ik voel de hik ook overal en nergens...dus ben bang dat dat helaas niets zegt.... @Tumtum, ik heb af en toe het gevoel alsof m'n bh band strak aangetrokken wordt...heel vervelend, maar voelt meer als last van benauwdheid (doet meer zeer met ademhalen, en tja daar kan ik toch echt niet mee stoppen....) @Elina, zit je er straks netjes bij in de kraamtijd!
@moon, als je liever wil dat ik de berichten op het forum zet, zeg je het maar hoor Wist niet helemaal of je zelf het goede nieuws wilde melden.. Blij dat het nog steeds zo goed gaat. knuffel!
Oh nou ja die hik zegt dus niks. Zenuwachtig voor dinsdag. Hopelijk ligt ze gewoon weer goed! Bloemmm succes hè meisje!!!
Skatje: klote is dat zeg. Hoop ook dat ze weer netjes terugdraait. Hik: de laatste anderhalve week eigenlijk dagelijks. Voel het eigenlijk ook overal wel, ondanks dat junior is ingedaald. Juul: balen van je rug! Hoop dat het snel afzakt meis! Unexpected: lekker geslapen??? Hier: vl wilde persé mee de stad in. Heerlijk saampjes geluncht en nog ff wat kleine dingen bij de prénatal gescoord. Jeetje wat valt dat lopen tegen zeg! Junior drukt op m'n blaas en ook daar beneden. Heel vervelend gevoel!!!! Dus nu maar lekker met een boekje op de bank. Gaan jullie nog iets leuks doen met de Pasen????
Zo ik hoop echt dat de kleine weer is ingedaald en de vliezen ondertussen gebroken zijn! En het nu heel voorspoedig verloopt! duim duim duim.....
@skatje: ik duim ook dat Eigenwijsje weer met hoofdje naar beneden duikt! @bloem: succes lieverd... hopelijk komt je kereltje gauw... @frommel: dansssss gezellig met je mee euhm. @rest...wijn.... sorry bent alweer kwijt... knuffels voor iedereen! xxx
BUDDY NIEUWS! De vliezen van Bloem zijn gebroken door de vk (kindje is gelukkig weer ingedaald, eigenwijsje!) dus nu mag ze nog 2 a 3 uur met de verloskundige verder..
Thnx lieve meiden! Vandaag of vannacht heb ik mijn mannetje in mijn armen.. Zo onwerkelijk.. Ik weet dat ik dit nooit meer nog een keer doe, maar wil jullie niet bang maken dus hou er al over op hihi.. Kan ze nog makkelijk opvangen, maar ze beginnen al een stuk pijnlijker te worden!
Hier snel berichtje van mij! Die arme bloemm zeg, wat duurt het al lang Hopelijk vlot het nu wat meer nu vliezen zijn gebroken. .. @ ikke...fotoshoot was leuk. Bijzonder 2 vriendinnen met dikke buiken! Nu bekaf! Het sneeuwt hier gewoon. Maandag gaat schoonzus buik gipsen!!!!
Jeetje Bloem, nog zelf in staat live verslag te doen! Ik hoop voor je dat het niet zo lang meer duurt voor je je mannetje in je armen kunt sluiten!
O bloem gelukkig is ie weer zelf gedaald zeg!!! Ik hoop dat t nu voorspoedig en vlot wil verlopen voor je en dat je maar gauw jullie kleine eigenwijze man in je armen mag houden!! (Alsof ie dacht ohnee oeps! Foutje! Nee ik wil toch nog niet! Ik kruip lekker even terug naar binnen, sluiten die poorten! ) Heel veel succes, maar ook sterkte!!