Bloemmm, misschien helpt het je om te focussen op het paasontbijt? Nog ff doorbijten en je kunt weer eten wat je wilt Met je mannetje bij je op de arm Nee ff serieus, hoop dat het nu een beetje gaat vlotten Succes meis!
@bloem, succes meid, nog even en je hebt je mannetje in je armen! knuffel @ego, lekker geslapen en daarna gegeten. Hebben jullie nog fut om te koken zo de laatste dagen? @pasen, morgen gezellig familie op bezoek voor paaslunch met lekkere broodjes Ik ga denk ik een klein beetje zondigen maar dat moet een keer kunnen.
Vol spanning wachten we af op updares van Bloemm Grappig, vanmiddag was ik nog gelij met haar man in de babypark, hij ging alvast de slingers halen. Ik ben goed verwend door mijn man. Ik heb een hele mooie littlecompany luiertas gehad. Luiertas/ werktas. Hij is echt supermooi! En we hebben de newborn set gekocht voor de triptrap. Kan babybroertje er gezellig bij zitten aan tafel. @tumtum; wat heb je nu gedaan met/ aan de pijn?
Nee!! Het wordt toch vaak simpel of snel. Vanavond heeft pookman gekookt en morgen doen we het samen denk ik. 2e paasdag gaan we s'middags eieren zoekn bij opa en oma en die nemen de kleinkinderen mee naar het pannenkoekenschip. Papa en mama mogen dan lekker samen uit eten.
Oh gelukkig ben ik niet de enige pookie, ik voelde me al een slechte mama in spe! ik dacht, als ik nu al niet kan koken, hoe ben ik straks dan als mama?
Ik heb vaak ook geen puf meer om te koken! Dus dan moet man het maar doen Ik heb echt continu steken in mijn fluit ( weet niet hoe ik het anders moet zeggen) Herkenbaar voor iemand? !
Butterfly: hier ook hoor. Als ik zit/lig dan niet echt, maar als ik loop dan is het behoorlijk gevoelig!
Vanmiddag metboodschappen doen had ik ook behoorlijk last van mijn doos alsofer al ergens een handje uit stak......
haha ja dat had ik een paar dagen terug ook. Heel gek. Nu heb ik er geen last meer van. Hopelijk is hij niet weer omhoog geschoven maar zit hij nog steeds ingedaald. Vind die menstruatie pijn aan de onderkant van mijn buik trouwens ook geen lolletje, maar het is allemaal niks natuurlijk vergeleken bij echte weeen.
Niets, die zit er nog. 'T is ook echt alleen pijn, ik ben niet benauwd ofzo, en heb verder nergens last van, beeb doet het ook nog goed lijkt het . Ik denk dat het gewoon krapte is van binnen, maar als ik er morgen nog zoveel last van heb dan bel ik voor de zekerheid wel naar het ziekenhuis. Het duurt ook nog wel tot volgende week maandag voor ik weer controle heb.
@koken: Ik was al niet zo'n ster, maar mijn vriend heeft inmiddels allang geaccepteerd dat hij moet verzinnen wat ie wil eten en ook moet klaarmaken. Ik kook momenteel denk ik 1x per 2/3 weken, 't is niet alleen een fut problem, ik heb er gewoon echt absoluut geen zin in. Scheelt dat hij t wel leuk vind (iets minder na een lange werkdag helaas voor hem )
Begin nu toch wel heel erg veel medelijden te krijgen met Bloem...ik dacht dat ze haar niet meer zo lang zouden laten doorgaan....hoop echt dat ze al even aan het genieten is van de kleine..... @koken, tja culinaire hoogstandjes deed ik doordeweeks toch al niet aan, maa merk wel dat de pasta's en rijst gerechten steeds meer voorkomen...maar ik kook nog wel (ook uit noodzaak hoor, ml is meestal tussen 18 - 18.30u thuis en dan wil ik dus meteen aan tafel, anders wordt het te laat voor de kinderen, die wil ik rond 19u naar boven hebben)
Ik kook al sinds ik 12 weken zwanger ben niet meer. Vanwege extreem misselijk zijn en spugen. Nouja, nog 1 of 2 keer gedaan misschien. Zal blij zijn als die enorm gevoelige reuk straks weer over is.. Voor de zwangerschap kon ik niet ruiken (anosmie na een ongeluk) maar dit is echt het andere uiterste. Werkelijk alles stinkt al de hele zwangerschap. Normaal doe ik het wel. Mn vrouw doet het nu, nadat ze uit d'r werk komt. Zij zal ook blij zijn als ze weer gewoon aan kan schuiven
manlief zou me laten weten als ie geboren was.. en dat heeft ie nog niet gedaan.. dus bloem kennende zal hij nog niet geboren zijn denk ik..
Maar goed haar vliezen waren gebroken en ze zat op 4 cm geloof ik.. dus hoop voor haar dat het niet lang duurt..
Vind het echt sneu dat ze haar zolang laten lijden ja.. Arme bloem.... Ik ga nu slapen, ben gesloopt. Ik hoop tegen bete weten in dat ik nacht doorslaap.... Slaap lekker meiden.
@bloem, Ben benieuwd hoe het met bloem gaat. Heb met haar te doen. Ik hoop echt dat ze nu toch aan het bevallen is en dat het niet nog langer gaat duren. Bloem sterkte meid! @zitten, hebben jullie er ook last van dat je niet mer goed kunt zitten? Ik moet echt wijdbeens en een stuk naar achter leunen om te kunnen zitten. Ik heb het gevoel dat de hele boel naar beneden is gezakt. Maar op ongemakjes na is het hier nog steeds rustig.