Wie gaat voor t eerste meisje? @bloem: hoe was je nacht? @Maartje: hoe ist met jullie?. @Moon:hoe ist met jou en Daan? Fijne pasen allemaal...wij gaan zo even naar mijn ouders im belgië hoop dat minnie blijft zitten xxx
Bloem gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje. Wat een plaatje!! Lekker van genieten. Hopelijk kan je nu een beetje bijtanken!
Bloem; ben echt heel blij voor jullie, hoe was je nacht? Hier gaat het wel.. moet vandaag naar huis... Wordt wel weer emotioneel.. Ben benieuwd hoe Luuk het heeft gedaan. Of hij nog onder de lamp hoeft of niet en zijn flesjes goed drinkt.. Zo ja, zal het niet lang meer duren voor hij mee mag, maar tis toch flut om zonder kind naar huis te gaan..
Meldplicht Na alleen gedroomd te hebben over de bevalling en dat ik eindelijk ons meisje op mn borst had liggen, zit ze nog warm binnen hoor Geef dr groot gelijk, veel te koud buiten Eerste wat ik dacht toen ik wakker werd 'ik ben er klaar voor', mjaah of ze zich daar ook maar iets van aantrekt haha Ze begon wel fijn te friemelen onderin , nog even mama plagen Vandaag paasbrunch bij schoonouders, zo wel eventjes wat ontbijten anders red ik t niet eens naar de brunch toe Fijne pasen allemaal! Hopelijk komt er nog een paaskindje
Ik heb net enoooooorm goed nieuws gehoord. Ik hoef niet naar huis en mag naar de rooming in om de hele dag voor hem te zorgen! Als hij zijn flesjes vandaag goed drinkt ( hij moet nog 2 stapjes klimmen vandaag) dan mogen we samen naar huis morgen!!! Woehoe ik ben zo blij!
Maartje: wat ontzettend fijn meis!!!!! Heerlijk dat je bij je knulletje kunt blijven en dat hij het zo goed doet!!!! Geniet ervan! Hier: alles rustig. Zo naar paps en mams voor de paasbrunch! Vanmiddag maar ff teruglezen, we zijn nl. een beetjecte laat.....
Jippie Bloemmmmm! Gefeliciteerd meid! Nu heerlijk genieten! !! @ Maartje, wat een fijn goed nieuws lieverd! Hoop dat jullie morgen samen naar huis mogen!! @ Moon, ik hoop dat jullie Daan ook heel snel thuis mogen hebben. Knuffel! @ bfg, oja doos dat is het andere woord dat ik zocht @ rest meiden, fijne pasen & ben inderdaad benieuwd of er iemand nog snel een maart kindje laat komen @ ego, net paasontbijt op. Dochter is voor me de tafel aan het opruimen en de vaatwasser inruimen.Lief!! Ik heb sinds gisteren het gevoel dat baby nog wel even blijft zitten. ...
Goedemorgen allemaal en zaaaaaalig paas(brood) @bloem; zo te lezen heb je vannacht ook weinig geslapen. Ik hoop wel dat jullie nu lekker thuis zijn en uit kunnen rusten van de lange bevalling. @maartje; wat fijn dat jullie misschien morgen samen naar huis mogen. Hij doet het dan echt super! We kunnen nu weerde poll's aanpassen. Had eigenljk iemand Bloemm op nr 1 staan??? Maar eert ff de matroesjka schilderen en dan paasontbijten.
Fijne pasen! Wij gaan zo naar mijn ouders, dus Maartje wel zwaaien! Zij zijn vannacht thuis gekomen van het overwinteren in Spanje, dus nog even mijn buik showen @Bloemm, mooi mannetje hoor! @eerste meisje, als jullie nog even geduld hebben wil ik best de eerste zijn hoor
Vrolijk Pasen iedereen! Wie zal inderdaad het eerste baby meisje worden.. Over een week wil ik wel! @maartje, wat een goed nieuws! Hopelijk hoef je hem inderdaad niet achter te laten en kunnen jullie samen naar huis @bloem, lekker met je mannetje genieten maar hopelijk is hij nu niet misselijk meer en kunnen ook jullie naar huis! @ego, ik heb wakker gelegen met keelpijn en hoesten. Ben nu zo bang dat ik straks beroerd de bevalling in ga! Strakjes met vriendlief koken, want mams komt eten..
Maartje wat fijn!!!!!!! Wij hebben net onze paasbrunch buiten op gegeten, 3.5 graden maar een stralend zonnetje, dus uit de wind zat het heeerlijk!
Gefeliciteerd bloem! !! Hier rommelt het wat. Ik verlies stukken slijmprop en af en toe het gevoel hele lichte weeën te hebben. We zullen zien of dit wat betekent.