volgens mij was bloem weer uit de top 3 verdwenen omdat ze echt niets meer aan voorwerk voelde. Opvallend is dat, dat het zo ineens op kan komen. Ik durf er dus nu niks meer van te zeggen.
Gek is dat he. Je kunt er ook echt niks van navertellen! Wordt het toch wel extra spannend van! Ik kruip ff lekker in bed, ben zo moe! En vanavond ook nog naar m'n zwager en schoonzus dus powernapje!!!!
He meiden, Hier ook alles nog binnen! Voor t eerst sinds een week buiten geweest, heerlijk. Nog niet helemaal fit maar gelukkig stuk opgeknapt. Nu voor pampus op de bank met de kids. Tot straks xxx
Ohhhh spannend Fleurop!! Hoe voel je je nu?! @ hier, man, ik en dochter druk geweest in huis. Man en dochter ook nesteldrang haha! Nu helemaal gesloopt! Ga zo even liggen
ons bed staat nu omhoog. wat is dat hoog zeg!Ik zou er hoogtevrees van krijgen. Er moet maar een krukje naast om er in te kunnen klimmen.
Wij gaan van de week ook de klossen halen. Maar zag dat die dingen aardig hoog zijn en ons bed is al 60cm.. Weet iemand hoe hoog het bed moet zijn? Volgens mij kom ik er dan ook echt niet meer in!!
Elina, bij ons moet het bed tussen de 70-80 cm hoog staan. Met klossen is het bed 73 cm hoog, wat ik echt meer dan hoog genoeg vindt om in te klimmen (ben zelf 1m72). En van horen zeggen weet ik dat dat klimmen er zeg maar niet prettiger op wordt NA de bevalling
Het wordt hier wel steeds rustiger.. Hoeist bij iedereen? Maartje, wat fijn dat je bij je mannetje mag blijven! Hopelijk gauw mee naar huis Bloemmm, hoe gaat het? Al een beetje kunnen rusten? Al wat lekkers kunnen eten? Hoop dat je volop aan het genieten bent! Fleurop, spannend hoor! Het gaat vlot met de jongens van ons topic Hier een drukke dag gehad, vanmorgen controle en ctg. Alles was goed met het kindje, alleen mama zat er ff doorheen. Had ook erg beroerd geslapen, steeds wakker van de krampen en hard buiken (toch nog iets van gerommel) en mn draai niet kunnen vinden... vanmorgen ook weer niet lekker, dus was het ff helemaal beu! Degene die me aansloot op de ctg werkte me ook nog eens enorm op mn zenuwen.. wat een muts.. Dus toen de arts vroeg hoe het ging begon ik te janken.. ach, ze zullen wel wat gewend zijn daar... Kindje ligt inmiddels wel ingedaald (misschien vandaar die buikpijn?) Bd was zelfs weer wat lager en het manneke was (nadat ik op mn zij was gaan liggen) ook lekker druk. Daarna hadden we een paasbrunch bij een vriendin die haar verjaardag vierde. Ben al een lange tijd niet echt op dit soort gelegenheden geweest omdat ik steeds zo beroerd ben geweest. Was wel leuk om iedereen weereens te zien, en zo hebben ze me tenminste ook nog (hoog)zwanger gezien En daarna belde mn moeder of ze langs kon komen, dus die ook nog ff gezien. Hebben niet zo'n goed contact en had dr sinds kerst niet meer gezien. Dus ook wel leuk dat zij me ook nog ff gezien heeft met bollebuik Ben nu wel helemaal gesloopt. Hopelijk vanacht een iets betere nacht... Buik is de rest van de dag wel redelijk rustig geweest..
Wel fijn dat het zo rustig is hier, scheelt bijlezen @fleurop, spannend! Hoe gaat het nu? @tumtum, lekker ontbijtje! @frommel, wel fijn dat de kleine man het goed doet! En knuffel meid, nog even en dan ben je zwanger af en leuk nog zo hoogzwanger vrienden en moeder zien. @weet niet meer wie, maar bloem is gisteravond met zoon naar huis gegaan.
@elina, bij ons moest t bed op minimaal 70 cm van de kraamzorg, maar ons bed is van zichzelf niet zo erg hoog... Jullie hebben boxspring zeker? Dan kan je misschien beter kijken of je geen los matras er op kan leggen om tot de juiste werkhoogte te komen, als je hier nog klossen of bierkratten onder gaat zetten dan om je helemaal je bed niet meer in @frommel, gelukkig alles goed met kindje en ook fijn dat je je moeder nog even gezien hebt! @poll, nee ik had bloem er niet in staan hihi @hier, hier is t gerommel weer begonnen, voel enorme druk op de onderkant gevolgd door een wee, ze komen wel al gelijk vrij regelmatig maar heb nog niet getimed. Alles stijgt ook naar mn hoofd tijdens zo'n wee hihi Zou t niet erg vinden als t nu voor t echie op gang komt hihi, wil ook best t eerste meisje melden hier hoor hihi Zo ml maar aansporen dat ie echt aan t eten gaat beginnen , is zo lekker wat we eten en mocht er t eea op gang gaan komen heb ik toch ook mn energie nodig hihi
Bij mij moet het bed 75cm hoog. We hebben een boxspring en gaat niet omhoog. Dus we zetten m niet omhoog. Mocht het echt moeten van kraamverzorgster dan leggen we wel een extea matras erop Wat eten jullie voor het paasdiner? Wij lekker simpel hutspot. Heerlijk in mijn huispakje!
@ frommel, fijn dat het met baby goed gaat! En ze zijn inderdaad heel wat gewend in het ziekenhuis! Hou je vooral niet in! @ bfg, wat spannend! !!! Ben benieuwd!
Oowh spannend BFG! dus jij gaat misschien het eerste meisje brengen! Het barst nu goed los heh! Ik ben hier straks nog alleenig zwanger aan het zijn, ga misschien maar eens meepraten in het Mei topic @Frommel: fijn dat de kleine is ingedaald en met hem alles goed is! en ook dat iedereen inclusief moeder je nog ff hoogzwanger heeft gezien. Ik moet heel veel mensen op afstand op de hoogte houden, en dat is best lastig, foto's vertekenen schijnbaar nogal want iedereen denkt continue dat ik een 10tonner op de wereld ga zetten terwijl mijn buik precies op de gemiddelde lijn zit elke keer.
Tumtum, je scheelt maar 2 dagen met mij toch?! Het kan snel gaan Hier zoveel verse sap van de AH gedronken dat Madelief ze nu aan het schilderen is! We maken er vazen van! Morgen knutselen we er bloemen in & dan mag ze ze aan de oma's geven
Hai dames. Lig nu in ziekenhuis met 2 cm ontsluiting. Weeën zijn nog goed op te vangen. Alleen is hij nog niet ingedaald. Als dit zo blijft en mijn vliezen breken dan is er een kans dat de navelstreng richting uitgang komt en dan moet ik met spoed een keizersnede. Maar dat hoeft niet hoor.. heb alleen verhoogd risico. Pff spannend. Had niet gedacht dat ik al voor het inleiden zou kunnen bevallen.
@frommel; druk dagje heb je gehad hoor. En ze zijn in het zh vast wel wat gewend. @bfg; jij gaat dus voor de eerste meid. Leuk! Maar misschien nog een paar dagen wachten? @tumtum; dat is wel lastig dat je zoveel "lange" afstand contacten moet onderhouden. Ik weet dat mijn schoonzusje haar famiie wel extra gemist heeft toen ze zwanger was. Vooral de eerste zwangerschap toen ze nog in Zuid- Afrika woonde en ook nog eentijdje in Korea waar er ook nog tijdverschil was. Hier lekker dagje gehad. Niet creatief geweest voor de baby/ kinder kamer, wel voor het rusland jaar. Wij hebben een grote houten matroesjka achtige pop uit MDF gezaagd en die vandaag versierd en gelakt. Het is echt een leuk ding geworden. En net heb ik eens weer uitgebreid gekookt. Kippie uit de braadzak met aardappelbolletjes en groene asperges en wilde spinazie. Jamjam, en zo denkt babybroertje er ook over want die zet gelijk mijn buik op stelten.
@ fleurop; succes en zet hem op! Het ziet er naar uit dat de meisjes het hier nog echt even laten afweten.
Succes Fleurop! Misschien stelt het je gerust: mijn zussen, ikzelf en 4 van de 5 kids van mijn zussen waren ook niet ingedaald toen het begon en iedereen is toch op de natuurlijke manier (en zelfs thuis) bevallen.