16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff bloem 35 min persen moet er niet aan denken haha. Wat is ongeveer.normaal? Hier bij allebei 5 min hihi

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @mone: de condoleance en crematie ging prima. Alleen wel door al die drukte dus heel erg veel harde buiken gekregen waardoor ik gisteren even aan het ctg moest maar dat is nu over.

@klossen: Ons bed gaat er pas op wanneer ik in het zkh lig, ik hoef toch niet thuis te bevalloen dus voor de VK hoeft het niet.

@BFG: spannend, ga jij beginnen

@Fleurop: Jeetje, zo snel ineens met 2cm al! Ik hoop dat de kleine nog goed indaalt **duim duim duim**

@maartje: Wat zou dat fijn zijn zeg als ij zijn flessen vandaag goed gedronken heeft en gewoon mee mag!

@Bloemmm: wat fijn om te horen dat het, ondanks dat het een lange bevalling was, toch eentje zonder 'kleerscheuren' is geworden. Kijk je er beter op terug dan bij Mira?

@de rest: sorry ik doe het uit mijn hoofd en dementie....vermoeidheid

@ego: vandaag beide families bezocht dus wel moe, maar dan hebben we morgen even rustig de tijd om de spullen in de flat van mijn tante uit te zoeken en te loungen thuis. Ook lekker.

3. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Bfg...waar ben je? ???!!!!!

Fleurop, spannend meis, denk aan je! ! Succes!

Bloemmm...wat een mooi mannetje zeg! !
    Wees maar blij dat je het erop heb zitten!

Wat gaan de jongens hard! !
    Heb me net voor de zekerheid maar even geschoren haha!
    Baby is wel erg druk in mn buik en die steken in mn doos zijn er ook weer...

Morgen middag gaat mijn schoonzus gipsafdruk van mijn buik maken! Ben heel benieuwd

4. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    succes fleurop!!

@bloem: wat een verhaal.. :)
    word der bang van Haha...

appte mijn vriendinnetje net...is 3weken verder dan mij...
    dus ik appen...trek je t allemaal een.beetje lieverd?
    nee! heb al poosje weeën...en is echt niet fijn...
    dus die gaat vanavond of vannacht ook bevallen...spannend!
    zee weet overigens niet wat ze krijgt...denk zelf jongen,benieuwd!

hier emo dagje en gevoelige buik!
    slecht geslapen dus lekker vroeg naar bed!
    dikke knuffel voor iedereen

xx

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dames, ik ga richting bed ben moe....

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    O ja dat brengt nog een flauwe grap in mij naar boven....wat is de overtreffende trap van moe....

Moeder.... :D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee vind 35 min normaal hoor Maartje!
    Maar ik vond het persen bij beide juist heel fijn.. Had het gevoel dat ik dan eindelijk wat kon doen zeg maar!
    Ik kijk op beide bevallingen erg goed terug, ook qua begeleiding.. Hen echt zoveel geluk gehad met de verpleegsters etc en de gyn bij Mira en vk bij Ediz. Maar de kraamweek is echt een makkie op deze manier.. Die was bij Mira veel veel erger realiseer ik me nu.

@Pookie; Ja dat serieus nemen gevoel herken ik hoor!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36

Bij de 2e weet ik niet naar bij de 1e is 1,5 uur normaal. Ik heb bij mijn dochter bijna 1,5 uur geperst dus zou echt tekenen voor 35 min. Dit keer. Grappig he hoe iedereen er dan weer anders tegenaan kijkt door eerdere ervaringen.

9. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ohhh...dat is ook spannend Woerdie!
    Jij lekker op tijd je bedje in en hopelijk dat je je na een goede nachtrust weer beter voelt!

Over niet indalen gesproken, volgens mijn gynaecoloog moet ik wel meteen komen maar hoef ik niet plat te liggen. ...maar als ik jullie verhalen hoor doe ik het maar wel.
    Dinsdag weer controle. ...

10. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Dan mag ik helemaal niks zeggen met 13minuten en 2 x persen...

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fleurop: succes meis!

Het gaat nu toch best vlot met de kleintjes nu. Begint hier ook wel te kriebelen maar hier mag kleine uk nog even lekker bij mama blijven.

@ klossen: hier gister bed op klossen gegaan, heerlijk in en uitstappen zo hoog.

Bloem: mooi bevallingsverhaal, en dat heb je maar fijn weer achter de rug. En wat een prachtig mannetje heb je op de wereld gezet.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lijkt me heerlijk haha. Moet wel zeggen hier geen persweeen gehad dus waarschijnlijk duurde het daarom ook zo lang. Uiteindelijknog knip en vacuümpomp aan te pas gekomen anders had het nog langer geduurd. Dus ben heel benieuwd hoe het dit keer gaat.

13. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloem, wat een heerlijk mannetje! En fijn dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Dat moet echt goed schelen in je kraamweek.

@klossen, hier moet het bed op minimaal 80 cm! Ik ben echt jaloers op jullie met bedden op 69 of 70 cm! Ik krijg hier gewoon hoogtevrees van.

@fleurop, Spannend! hoop dat kleine goed indaald en dat je dan een vlotte bevalling mag hebben en er ook nog eens zonder 'kleerscheuren'vanaf komt! :)

@bevallingslijst, Fleurop staat nu natuurlijk boven aan. Ik vind het nog steeds leuk dat we allemaal keurig op elkaar wachten :p

@eten, wij hebben paaslunch gehad met familie. 's avonds hebben we het gewoon rustig aan gedaan met een pannetje soep en brood. :)

@ego, nog even een wasje straks ophangen, net wat strijk gedaan en dan in mijn veel te hoge bed klimmen. Wij hebben best een hoge wieg ernaast (dezelfde als Bloem heeft) maar de wieg is nu laag vergeleken met het bed!

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha in eerste instantie zou ik zeggen: neejoh, het is hier nog zo rustig. Maar ja, dat zei jij ook... :p *stilte voor de storm*
    Toch verwacht ik de kleine nog niet elk moment.

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Bloem: wat fijn meid dat het zo goed is gegaan! En wat een mooi mannetje zeg!!!!!

Fleurop: spannend! Succes!

Bfg: ook al gerommel..... jeetje zeg, sterkte!!!

Klossen: hier ook op 80 cm, maar is idd best hoog!

Moe: hier 2 uur geslapen vanmiddag en nu eigenlijk ook wel moe. Maar morgen niets op de planning dus ga nog niet slapen. Nog ff met vl tv kijken.

Hier: wel beetje last van harde buiken vandaag en verlies ineens groenig slijm. Niet bij het afvegen maar gewoon...... verder alles rustig, behalve onze beeb. Die speelt voor paashaas!

16. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Geranium, groenig slijm? Stukjes slijmprop misschien?

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi meiden,

Even een update :)

Na 3 uur regelmatige weeen die elke 3-5 minuten kwamen (douche namen ze niet af, denk doe t zelf maar proberen voordat ze t gaan zeggen), ml de vk laten bellen.
    Ze kwam gelijk even langs voor controle, dus dat was wel fijn :)

Krap een cm ontsluiting en bmm nog stug (ze had t over kwart verweekt ofzo, rest nog niet??)
    Dussss t is voorbereidend werk, hoe vervelend ook....
    Ze wilde niet strippen doordat bmm nog niet verweekt is, maar vind ik ook niet zo erg geloof ik :D
    Moet spvoor ik ga slapen 2 pcm nemen en heb slaaptablet gekregen zodat ik door deze weeen heen kan slapen (want mocht t door gaan zetten is mn lijf anders te uitgeput en zullen de goede weeen niet sterk genoeg zijn ofzo)

Vk vond t erg jammer eigenlijk, ze dacht kat in t bakkie onderweg naar ons toe met al dat gerommel bij mij :D

Mag ook de weeen niet meer opvangen met ademhanlingsoefeningen, want dan zou dat straks bij de echte weeen ook geen nut meer hebben. Dus ik doe ze braaf niet meer.

Nu maar hopen dat de slaaptablet zn werk doet en zorgt voor extra ontspanning en mn bmm daardoor lekker wil verweken.

Ik ging er al die tijd wel vanuit dat t vals alarm was, maar toch is t jammer dat t zo is hihi. Ook ml vind t jammer dat t nog niet voor t echie is hihi.

@geranium, klinkt als stukjes slijmprop ;)

@fleurop, spannend meid! Succes, sterkte en zet m op!!

Wij gaan nog even tv kijken en dan lekker richting bedje :)
    Maar ik ga dus mooi nog even wat chipjes eten :D

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Oh en bloem wat een prachtige man! En hihi zo zie je maar hoe snel het ineens kan gaan :D

19. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fleurop succes meis

20. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, ik word even niet blij van de pijn in mijn onderbuik. Als dit nou HET teken zou zijn dat de bevallling ging naderen... maar het kan zo nog rustig 2 weken doorgaan, heb ik gelezen. En toch vind ik het dna ook wel weer spannend. Ik vraag me dan af, zou het nu al beginnen? Dat we niet de datum weten maakt het wel echt irritant eigenlijk ;)

Deel Deze Pagina