@maartje, dikke digi knuffel. Goed dat je van jezelf herkent dat het ook komt door hoe zwaar de zwangerschap is geweest, en dat alles er even uit moet, maar daar wordt het op dit moment niet anders van he? Gewoon de tijd doorkomen, zorg zoveel je kunt voor je stoere mannetjes, en voor jezelf. En geef Jozef af en toe ook nog een knuffel. Over een maandje of zo is het ergste hier ook weer geleden. Denk aan je en nog een keer een knuffel. @grietje: breek gerust in! Wij zijn eigenlijk ook meer 1-15 april mama's als ik zo onze bevallingslijst bekijk Wat een heftige zwangerschap zeg, ik hoop dat hij wat rustiger eindigt. @voorwee en slechte slaap dames: ik denk aan jullie en succes! Niet leuk @ego: Toppunt van slechte moeder : De GO belde dat mijn dochtertje in de pauze thuis was gekomen en klaagde over moe zijn, hangerig en een zere mond. Nu blijkt er een kiesje door te komen, en ze heeft ook wel een drukke week achter de rug met het overlijden van mijn tante (ineens een heel ander ritme) en pasen en zo. Dus ze mocht lekker thuis blijven. Bij de GO wel te verstaan. Die zei dat ze haar met liefde lekker met een dekentje op de bank zou leggen en dan kan mijn man vanavond de hele kinderschare ophalen. En ik hang nu ook lekker met een dekentje op mijn eigen bank
Duim duim! En *grinnik* om de herkenbaarheid. Het is ons ook overkomen toen ik in verwachting was van de oudste. Een week na de bezichtiging hebben we het verkocht, twee weken daarna beviel ik en we hadden het zo kunnen regelen met de kopers dat we pas in de derde maand hoefden te verhuizen. Dus ik duim voor jullie, het zou super zijn, en verhuizen lukt dan ook nog wel hoor!
Joehoe skatje? Is de mini zelf gedraaid? En Butterfly, wordt je dochtertje nu al geholpen of was volgende week? (Zeef, sorry )
Skatje, ben benieuwd of mini gedraaid is! Frommel, is inderdaad niet echt een lekkere timing. Maar wel fijn dat er mensen geïnteresseerd zijn. Hopelijk willen ze het! Maartje, dikke knuffel! Het is ook allemaal niet makkelijk geweest, dus het is helemaal niet gek hoor. Ego, net terug van controle. Gelukkig is mini ingedaald, maar ze ligt nog niet helemaal vast. Verder alles oke. Voel me nog steeds beroerd
Ik baaaaaaal! Nog steeds stuit maar nu met haar koppie aan de andere kant in mijn ribben. Dus er zit op zich wel beweging in dat scheelt. Morgen vroeg op want om 9.00 moet ik al in het zkh zijn voor de versie. Brrrrrr kijk ik niet naar uit!!
@skatje, he balen meid! succes morgen! @frommel, hopen op een koper. @elina, beterschap @ego, nog steeds af en toe baarmoederkrampen. Weet niet wat ik ervanmoet denken. Hoorde wel van iemand dat lang voorwerk op een goede bevalling zou duiden. Daar hou ik me maar aan vast dan.
He balen skatje! Hopelijk heeft de versie wel effect! Hier ook een baalmoment(je)....de inleiding is er in de jaren niet leuker op geworden....tenminste dat of ze vertellen nu alvast de worse case scenario....en ik heb nu nog steeds 1 cm ontsluiting, wat idd een ballon betekend en dan blijft ze er maar op hameren dat als de ballon er 's avonds uitkomt de vliezen de volgende ochtend pas gebroken worden en ml naar huis moet, en ik idd op zaal kom te liggen...ben het er zo NIET mee eens daarbij zetten ze meteen een infuus als ze de vliezen breken. Voor het geval dat het niet zelf op gang komt...nou heb ook aangegeven dat ik daar niet van gediend ben, aangezien ik nml allergisch ben voor alles dat plakt en het de vorige keer ook met een netje vastgezet moest worden en dat dat niet zo heel stevig zit met een blauwe hand en stuk onderarm als gevolg.... Kortom, waar is de nooduitgang???
@skatje; oei, een versie. Hopelijk valt het morgen mee en is het draaien niet te pijnlijk en slaagt de poging! @mone; bij ons in het zh gebruiken ze ook alleen nog de ballon en dan moet je je juist s'avonds melden. In het zh overnachten ( zonder partner en op zaal) waarna de volgende ochtend de vliezen worden gebroken etc. Lijkt mij ook niet heel fijn allemaal maar ik ben bang dat het hier ook weer gaat gebeuren. Je kan toch wel aangeven te willen wachten met het aanleggen van een infuus ed totdat je lichaam zelf een kans heeft gehad te reagerenop het breken van de vliezen? Ik hoop in ieder geval voor je dat ze daarmee wachten, blijven aandringen dat je het niet wilt lijkt mij. Je hebt zelf toch ook nog wat in te brengen! Grrr, mijn hormonen beginnen hiervan gewoon op te spelen!
Skatje: wat balen dat mini niet gedraaid is. Zou ook enorm tegen een versie opzien heel veel sterkte alvast! Mone: kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Ik sluit me helemaal bij pookie aan!!!! Hier: junior lag mooi vast in m'n bekken zei de vk dus dat scheelt. Had ook al wel zo'n idee, met lopen voel ik aardig wat druk. Paps en mams zijn net weg. M'n pa heeft de hele badkamer uitgebreid onder handen genomen. Echt heeeeeeeel lief! Morgen high tea met mams en dan gaat m'n pa hier nog ff de ramen lappen. Het zijn ook echt een stel lieverds!
Hier is het sochtends al melden en dan ballonnetje in... Volgende ochtend kijkrlen naar ontsluiting. Dan evt als het niks heeft gedaan weer een of andere gel en dat heeft dan ook weer tijd nodig etc. Lijkt me ook geen pretje.
Mone, herkenbaar! Hier dus ook sochtends een ballon, en dan gewoon op zaal liggen. Vl moet dan inderdaad gewoon naar huis . Ze hopen dat het ballonnetje er dan in de loop van de dag/nacht uit komt zetten (wat dus ontsluiting betekend) maar d' r word hoe dan ook de volgende dag pas verder gekeken. Heb je dan genoeg ontsluiting (3cm) dan weer op naar de verloskamers waar ze je vliezen breken en aan infuus en de hele rambam leggen. Ze wachten wel even af of je weeen krijgt, maar infuus gaat er voor de zekerheid in. Zie er ook een beetje tegenop. 2 jaar terug, bij de bevalling van vl kon ik de nacht voor de inleiding al blijven slapen, ben overal bijgeweest en hoefde gelukkg niet naar huis. Maar nu lig je dus inderdaad gewoon op zaal te wachten met zon ding in je doos... Naja, hopen maar dat het iig zn werk doet, dat je dr niet 3 dagen ligt te wachten
Mone, dat klinkt zeker niet tof! Ik sluit me aan bij pookie. Het is nog altijd jouw lijf en jij weet hoe het reageert. Skatje, vervelend zeg. Snap dat je er tegenop ziet. Bij de yoga gaven ze als tip om zoveel mogelijk door je buik te ademen zodat je niet verkrampt. Hoe meer ontspannen je buik is, hoe meer kans van slagen.
Her breken ze de vliezen vanaf 2 cm dus dat is weer een cm meegenomen. Ik hoop natuurlijk dat ik voor die tijd er al 2 heb, en ze meteen daarmee kunnen beginnen...als het bijna 2 is krijg je en gel of pilletje en dan komen ze 4 uur later kijken. Het is bij mij al wel erg week, dus hopelijk valt het uiteindelijk mee...maar mijn hele lichaam schreeuwt nu IK GA NIET, laat ze het maar lekker zonder mij uitzoeken. De vorige keer toen het eenmaal begon duurde het niet zo lang voor ze er was, dus heb ik de angst dat tegen de tijd dat ze me serieus nemen en ml bellen hij te laat is om bij de bevalling aanwezig te zijn. Heb dit ook aangegeven, kreeg als reactie....tja....voor mij een duidelijke, dan ga ik gewoon met ml mee naar huis en ze kunnen me niet tegenhouden.....
De tranen blijven hier maar stromen.....gelukkig zijn de kindjes vandaag heel lief! Hebben net zitten kleuren en heb ze nu voor een filmpje zitten....
Dank je! Alles was goed. Gewogen en gemeten, hartje geluisterd. En omdat ze met gas onder narcose gaat mag ik er niet bij zijn..mooi taakte voor papa